is de pil de 1e maand veilig?

ongie is nu eindelijk door gebroken

dus gelukkig niet zwanger

fijn zeg!

:smiley: :thumbup:

wat fijn dat het loos alarm was dus!!

@chantalmvbrittany wrote:

@fiep klophout wrote:
hmmm, hoe kan zij daar dan van over haar toeren zijn? Je had die relatie toch pas net? Dan neem ik aan dat het nog iets vooral tussen jou en hem was en dat je dochterjte daar nog niet bij betrokken was, toch? Arme meid :hug:

ik heb 4 weken een relatie gehad maar hij was hier vaak.

Door de weeks sliep die hier 3 nachten. en van vrijdag tot zondag.

in de weekenden zijn we met zijn drieen geweest ook brittany vondt me ex erg lief en leuk. ze was altijd blij en hij ook.

ze was zo blij dat ie afgelopen vrijdag kwam…maar liep dus anders

heb haar ook gezegt dat die meneer niet meer hier komt en dat ie stout is

. vandaar dat ze zo overstuur raakte… brittany is een gevoelig kind

hmmm, mag ik hier toch nog even op reageren?
ik zou zelf denken dat, juist als je kind zo gevoelig is, het handig is, zeker bij verse relaties waar je nog niet van kunt weten hoe het loopt, je je kind zo min mogelijk meesleurt in jouw verliefde gevoelens en als het mis loopt in jouw verdriet. Het lijtk me zo naar als je kind zich meteen helemaal hecht aan een nieuwe vriend en vervolgens teleurgesteld wordt als die vriend opeens weer weg is. En tuurlijk kun je je kind er niet helemaal buitenhouden, en dat hoeft ook niet, maar opeens drie dagen per week een man in huis en die is er dan opeens niet meer omdat ie ' stout is geweest' dat lijkt me moeilijk te verkroppen voor een kind.... :think:

Hoop niet dat ik je hiermee voor je hoofd stoot, das nl niet mijn bedoeling, maar het lijkt me wel iets waar je ontzettend rekening mee moet houden.