irritante reclame

die van Nutripiep hier in de zijkant.

Moet je kind ergens last van hebben? :shifty:

Dat moest ik even kwijt, lekker nuttig zo op de avond zeg maar.

@mamaMarije wrote:

die van Nutripiep hier in de zijkant.

Moet je kind ergens last van hebben? :shifty:

Dat moest ik even kwijt, lekker nuttig zo op de avond zeg maar.

vooral nuttig omdat die dingen voor ieder anders zijn, Dus ik zie niet eens dat waar jij je nu zo aan zit te ergeren :angel:

dus jij hebt onlangs zitten googlen op iets wat met nutripiep te vergelijken is, of in die doelgroep zit :wink:

Ik ben druk met woningen en inrichting, dus mijn reclames zijn van woningnet, eijerkamp enz. En als ik een week alleen maar bij de afvalclub zit te posten, kan ik me suf kopen aan nuvoryn… :mrgreen:

Toch grappig, hier staan de banners op korting op fotoboeken.

kan niet aan mijn surf gedrag liggen, laatste album is van 4 jaar geleden…

( of zal het een hint zijn :think: :think: )

nutripiep komt nu bij mij ook voorbij… ws omdat ik alweer kijk bij een topic over nutripiep…

Jorien, toevallig veel bij het showforum? :mrgreen:

ik vernieuw me suf… maar geen nutripiep… vind die reclame sowieso lastig, omdat het beeld op me mobiel zo klein wordt nu en de letters haast onleesbaar zijn.

Ik vind die van die afvallers pas vreselijk: 2 foto’s, de bovenste heel dik, de onderste een of ander model en dan staat er bij " pietje puk is 15 kilo afgevallen" , sorry maar het verschil tussen die 2 foto’s is minstens 50 kilo!! Pffffff, vreselijk!

Maar ik vind die banners aan de zijkant sowieso irritant, dat geknipper en geflikker de hele tijd, brrrrrrrr

't zal wel nodig zijn om de boel gratis te houden… Ik versmal het browser scherm tot zo’n breedte, dat ze er net buiten vallen. Scheelt ergeren! >.<

(ik krijg trouwens uitvaartverzekeringen te zien… wat zegt dat dan weer???)

Hier ook Nutripiep, terwijl mijn jongste allang van de poeders af ik. :lol:

ik heb er een over automonteur worden bij defensie :think:

:naughty: :mrgreen:

foto albums krijg ik ook, maar dat klopt, ben ook bezig geweest met zoeken of er toevallig momenteel een leuke aanbieding is hier of daar.

Maar zoeken op kv is in mijn geval echt niet aan de orde.

De laatste keer dat ik kv gekocht heb is al zeker 6,5 jaar geleden.

De jongste groeit nog altijd (deels) op bv (aangevuld met eten natuurlijk :wink: ).

Misschien dan ergens in een topic gereageerd waar het wel aan de orde is geweest :think: .

De reclame is in elk geval een soort van opsomming waar je kind wel niet allemaal last van kan hebben en de oplossing is natuurlijk… nutripiep… iets goed doen voor je kindje ofzo.

Hahaha lekker is dat reclame op maat. Ik kijk er niet eens meer naar, en poog er oostindisch blind voor te worden. :angel:

En tja ik krijg natuurlijk de laatste nav alle dozen ook van alles door mijn fysieke brievenbusje gemikt. En daar kan ik dan weer mooi de buiten terraskachel mee aanmaken. 8)

Moet overigens op TV wel altijd lachen om die reclame voor de peuter en dreumesmelk. Die van mij blieft het niet, wil het niet dus als de volgende op hem lijkt dan raken ze aan ons het spul ook alweer niet kwijt. :angel:

En ja ‘mijn Casper’ is best een flinke knul ondanks dat ie geen peutermelk blieft. :lol:

Echt waar joh reclame op maat? En hoe bepalen ze de maat??

Op zich kijk ik er noooit naar tot ik dit onderwerp las en dacht waar hebben ze het over. Ik hanteer ook een soort oostindische blindheid.

Maaruh in korte tijd is het onderwerp van de reclame nu al een paar keer veranderd.

esperit jurken - heel erg reclame op maat :lol:

Ach ja op maat is ook relatief natuurlijk. Maar het is het Google principe. Waar je naar kijkt wat je leest ed daar stemmen ze het op af.

Hier klopt het ook niet altijd. :wink: Maar net als jijzelf Bella lees ik het maar in ong 10-20% van de keren.

Hier ook geen nutripiep maar reclame over afslanken. Heel irritant is die reclame. Echt als ik 50 afval zit ik echt niet meer strak in mijn vel hoor :mrgreen:

Nou ik zie een banner over scheiden is zwaar :think:

Typisch want ben veel op zoek op google naar een leuk en apart kado voor mijn man hihihi…

@Rhiannon wrote:

Moet overigens op TV wel altijd lachen om die reclame voor de peuter en dreumesmelk.

DIE reclame vind ik dan weer wel briljant.

Is nu gewoon mijn standaard antwoord op de vraag hoe lang ik nog bv denk te gaan geven… dat ik gehoord heb van een kv fabrikant dat het immuunsysteem tot (minimaal) 3 jaar ondersteuning nodig heeft :angel: .

Soms valt het me tijden niet op, maar deze viel me dus gewoon echt op… ook door de negatieve strekking… je kindje moet haast wel ergens last van hebben wat zij dan op kunnen lossen. Een tevreden kind hebben ze nooit van gehoord? :wink:

@Natascha1975 wrote:

Nou ik zie een banner over scheiden is zwaar :think:

Typisch want ben veel op zoek op google naar een leuk en apart kado voor mijn man hihihi…

Nou… dat zou wel een verrassing zijn dan… :eh:

haha…

Hier trouwens geen reclames… :dance:

@Bella wrote:

Echt waar joh reclame op maat? En hoe bepalen ze de maat??

dat is de kracht van google he. Dat ze alles bijhouden wat jij op inet doet en daaruit proberen te concluderen welke reclames voor jou interessant zouden kunnen zijn.
Ik geloof dat het hier op kok een combi is van gepersonaliseerde ads en vaste ads die iedereen te zien krijgt.

Ik zie iig altijd precies terug waar ik de laatste tijd naar gezocht heb. Laatste tijd op zoek geweest naar nieuwe sneakers, en ik kom er opeens tig tegen op kok :) Meestal zijn het echter draagdoeken die ik zie, gekkkkk :angel:

Moet overigens op TV wel altijd lachen om die reclame voor de peuter en dreumesmelk.
vind reclame voor peuter en dreumesmelk bij voorbaat al irritant eigenlijk :angel: echt niks zo'n vies marketing truucje als het in het leven roepen van dreumesmelk en mensen er ook nog van te overtuigen dat je kind dat echt nodig heeft.