dacht eens kijken als ik mijn geschiedenis eens wis en cookies weg mik…
Krijg nu braaf ads voor geboortekaartjes :lol: (heb ik ook niet nodig, maar past wel beter bij de site).
Die nutriemiep lijkt me leukere reclame als wat ik telkens krijg. Krijg steeds reclame van PLAN. Vreselijke reclame.
Hahaha noortje ja aparter kan niet :mrgreen:
Natas eerst scheiden en dan heeeel tof en gezellig opnieuw trouwen? :inlove:
Oeh das wel een handige voor mijn SM tzt als ze vraagt of de BV nog niet op is mamaMarije! :lol: Neeeeee kijk maar naar de reclame oma; tot een jaar of 3 is het echt heeeeeul erg noodzakelijk. 8)
Hier een reclame van AD en een van relatieplanet :shifty:
Zal mn vriend es vragen of hij daar iets van weet haha!
Maare, als je de cookies verwijderd is dat weer weg dus?
@EstHe wrote:
Hier een reclame van AD en een van relatieplanet :shifty:
tot je in dit topic gaat zitten lezen :lol: .
Want toen ik hier weer gelezen had kwam de nutripiep weer voorbij.
Het is dus maar tijdelijk.
En reclame krijg je sowieso…
Kan me trouwens herinneren toen die er net stonden ik allemaal reclames kreeg van datingsites met vrijgezellige mannen :eh: .
En zelfs nu denk ik… ook al is het ‘reclame op maat’… dan nog zou ik als forum toch ook nog wel een link met het forum/doelgroep willen.
Kijk fotoboeken kunnen op bijna elk forum wel, geboortekaartjes horen hier ook, al bv mama vind ik kv geen directe link met kinderen, maar vooruit… (het is dus overigens vooral de strekking van de reclame die me irriteert en krijg de neiging om te mailen of ik ook een optie toe kan voegen aan de opsomming namelijk ‘mijn kind heeft nergens last van, maar hij drinkt dan ook geen nutripiep’ :silenced: maar dan ben je direct bv maffia en dat willen we ook weer niet, dus ik gebruik hun tv reclame in mijn voordeel en deze probeer ik verder maar te negeren).
@mamaMarije wrote:
@EstHe wrote:Hier een reclame van AD en een van relatieplanet :shifty:
tot je in dit topic gaat zitten lezen :lol: .
Want toen ik hier weer gelezen had kwam de nutripiep weer voorbij.
Het is dus maar tijdelijk.
En reclame krijg je sowieso…
Kan me trouwens herinneren toen die er net stonden ik allemaal reclames kreeg van datingsites met vrijgezellige mannen :eh: .
En zelfs nu denk ik… ook al is het ‘reclame op maat’… dan nog zou ik als forum toch ook nog wel een link met het forum/doelgroep willen.
Kijk fotoboeken kunnen op bijna elk forum wel, geboortekaartjes horen hier ook, al bv mama vind ik kv geen directe link met kinderen, maar vooruit… (het is dus overigens vooral de strekking van de reclame die me irriteert en krijg de neiging om te mailen of ik ook een optie toe kan voegen aan de opsomming namelijk ‘mijn kind heeft nergens last van, maar hij drinkt dan ook geen nutripiep’ :silenced: maar dan ben je direct bv maffia en dat willen we ook weer niet, dus ik gebruik hun tv reclame in mijn voordeel en deze probeer ik verder maar te negeren).
Dat komt doordat google ook oppikt wat er in de open forumgedeeltes gepost word, die links kwamen nadat iemand een topic daarover geopend had.
@fiep klophout wrote:
@Bella wrote:Echt waar joh reclame op maat? En hoe bepalen ze de maat??
dat is de kracht van google he. Dat ze alles bijhouden wat jij op inet doet en daaruit proberen te concluderen welke reclames voor jou interessant zouden kunnen zijn.
Ik geloof dat het hier op kok een combi is van gepersonaliseerde ads en vaste ads die iedereen te zien krijgt.
Ik zie nu iets over een helderziende :angel:
Ik heb de laatste tijd wel meer via internet gekocht en bij een andere site viel het me wel op dat er ineens reclames verschenen van bedrijven waar ik gekocht had of die ik had bekeken.
@fiep klophout wrote:
@Bella wrote:Echt waar joh reclame op maat? En hoe bepalen ze de maat??
dat is de kracht van google he. Dat ze alles bijhouden wat jij op inet doet en daaruit proberen te concluderen welke reclames voor jou interessant zouden kunnen zijn.
Ik geloof dat het hier op kok een combi is van gepersonaliseerde ads en vaste ads die iedereen te zien krijgt.
Ik zie iig altijd precies terug waar ik de laatste tijd naar gezocht heb. Laatste tijd op zoek geweest naar nieuwe sneakers, en ik kom er opeens tig tegen op kok :) Meestal zijn het echter draagdoeken die ik zie, gekkkkk :angel:
Moet overigens op TV wel altijd lachen om die reclame voor de peuter en dreumesmelk.vind reclame voor peuter en dreumesmelk bij voorbaat al irritant eigenlijk :angel: echt niks zo'n vies marketing truucje als het in het leven roepen van dreumesmelk en mensen er ook nog van te overtuigen dat je kind dat echt nodig heeft.
verschrikkelijk he, wij verkopen het in de winkel niet, alleen op bestelling. Mensen zijn nog wel eens verbaasd maar nog verbaasder als we het uitleggen :wink:
Hier gelukkig geen reclames dankzij Adblock Plus :thumbup:
@Yvonne Z. wrote:
Hier gelukkig geen reclames dankzij Adblock Plus :thumbup:
Ik heb ook een blocker…
Me 3…