Irritant

@purpled82 wrote:

@Nefarious wrote:
Mensen die hun winkelwagentje tegen je enkels aan rijden, en dan boos naar je kijken. Ja sorry hoor, dat mijn enkels net in JOUW gangpad stonden!

Dit heb ik afgelopen weekend gedaan 8)

Er stond zo’n vent midden in het gangpad en ik vraag: ‘Pardon, zou ik er even langs mogen?’ Geen reactie dus ik nog een keer ‘Pardon?’ Nog geen reactie dus ik zucht en beuk dat karretje tegen zijn benen :roll: en toen kon hij ineens wel om kijken, dus ik: ‘oh oeps sorry’ (met een hele lieve glimlach :wink: ). Maar mooi dat hij zijn karretje wel opzij kon zetten toen 8)

Misschien was deze "vent" slechthorend.

Om dan je karretje tegen iemand aan te beuken :hand:

@Karin2 wrote:

@purpled82 wrote:
@Nefarious wrote:
Mensen die hun winkelwagentje tegen je enkels aan rijden, en dan boos naar je kijken. Ja sorry hoor, dat mijn enkels net in JOUW gangpad stonden!

Er stond zo’n vent midden in het gangpad en ik vraag: ‘Pardon, zou ik er even langs mogen?’ Geen reactie dus ik nog een keer ‘Pardon?’ Nog geen reactie dus ik zucht en beuk dat karretje tegen zijn benen :roll: en toen kon hij ineens wel om kijken, dus ik: ‘oh oeps sorry’ (met een hele lieve glimlach :wink: ). Maar mooi dat hij zijn karretje wel opzij kon zetten toen 8)

Voor zover ik kon zien had hij geen gehoor apparaatje en ten tweede vroeg ik vrij hard of ik er langs mocht...

Dat kan ik dus niet uitstaan… Al zou ze wel doof zijn, heeft dat nix te maken met wanneer ze aan de beurt is… :shock: Ik had wel een leuke plek geweten voor het beurtbalkje (goh dat jij weet hoe die dingen heten… :lol: ) Een beurtbalkje… die ga ik aan mijn man vertellen… :mrgreen:

@purpled82 wrote:

@Karin2 wrote:
@purpled82 wrote:
@Nefarious wrote:

Voor zover ik kon zien had hij geen gehoor apparaatje en ten tweede vroeg ik vrij hard of ik er langs mocht...

Ehhh ik heb ook geen fhillipsoorbel..(wel gehad) maar dat werkt niet bij mij..

@Karin2 wrote:

Oeh ja, soms zijn mensen zelfs zo irritant dat ze met de winkelkar tegen je billen aan staan te duwen :wall: Ik begrijp dat echt niet. Helemaal niet als er niemand achter staat. Soms doe ik expres een flinke stap (lees duw) achteruit. Dan gaan ze vanzelf aan de kant.

Oh ja en dat kan dan wel volgens jou… misschien hadden die mensen wel niet in de gaten dat ze tegen je aan stonden te duwen?

Oh moet ik achter mijn opmerking nu ook zo’n :hand: poppetje zetten?

@purpled82 wrote:

@Karin2 wrote:
@purpled82 wrote:
@Nefarious wrote:

Niet iedereen kan zich een hoorapparaatje veroorloven, trust me.
En daarbij vind ik niet dat je zomaar tegen iemand aan mag beuken, slaat nergens op.

@henriette1309 wrote:

@purpled82 wrote:
@Karin2 wrote:
@purpled82 wrote:
@Nefarious wrote:

Ehhh ik heb ook geen fhillipsoorbel..(wel gehad) maar dat werkt niet bij mij..

Tja dat zou dan nog kunnen maar goed... tis al gebeurd dus kan het nu toch niet meer veranderen.

En fillipsoorbel? Die had ik dan weer nog nooit gehoord :wink:

@purpled82 wrote:

@Karin2 wrote:
Oeh ja, soms zijn mensen zelfs zo irritant dat ze met de winkelkar tegen je billen aan staan te duwen :wall: Ik begrijp dat echt niet. Helemaal niet als er niemand achter staat. Soms doe ik expres een flinke stap (lees duw) achteruit. Dan gaan ze vanzelf aan de kant.

Oh ja en dat kan dan wel volgens jou… misschien hadden die mensen wel niet in de gaten dat ze tegen je aan stonden te duwen?

Als ik een kar in mijn rug krijg, dan duw ik de kar terug. Ik beuk niet tegen iemand persoonlijk aan met mijn kar!

En je merkt het heus wel als je tegen iemand aan rijdt hoor.

@Karin2 wrote:

@purpled82 wrote:
@Karin2 wrote:

Ja als iemand tegen mij aanduwt, dan duw ik terug. Als ik een kar in mijn rug krijg, dan duw ik de kar terug. Ik beuk niet tegen iemand persoonlijk aan met mijn kar!

Nou ja volgens mij doe je dat dan net zo goed als je je kar tegen aan duwt die misschien net zo goed niet weet dat hij tegen jou aan het duwen is. En nee sommige mensen zijn zo druk met anderen dingen die hebben niet eens in de gaten dat ze tegen je aan staan te duwen. Maar ik weet niet wat je onder beuken verstaat (had het misschien ook anders moeten schrijven) maar heb hem echt niet omver gereden ofzo… heb hem gewoon een duwtje tegen zijn benen gegeven.

hier ook aldruk in de winkel… d emensen denken vast dat na tweede kerstdag de winkels nooooit meer open gaan… :shock: :shock: :shock: zo nheb ik staan kijken…

ehm… hier ook een grote ergenis… als er bijvoorbeeld een kassa bij komt, dat d emensen dan erzo direct heenracen en niet eerst netjes de mensen voor laten gaan die al soms… urrrrrrrrrren staan te wachten!

Leuk topic

alleen erg vervelend dat sommige zich moeten verdedigen vind ik erg lullig maar goed :silenced: :hand:

@kimmiejj wrote:

Leuk topic

alleen erg vervelend dat sommige zich moeten verdedigen vind ik erg lullig maar goed :silenced: :hand:

Erg lief van je maar ik vind het niet lullig. Je hoeft het gewoon niet altijd met elkaar eens zijn toch ?

@Karin2 wrote:

@kimmiejj wrote:
Leuk topic

Erg lief van je maar ik vind het niet lullig. Je hoeft het gewoon niet altijd met elkaar eens zijn toch ?

Ik vind het gewoon zo slap dat als je op kok het niet met iemand eens bent je je dan maar moet verdedigen en uit moet leggen waarom!

Purpled zal vast niet zomaar iemand tegen ze benen aan rijden,

Sommige mensen die horen je echt wel maar blijven gewoon staan,

EN ja oke sommige mensen horen niet goed,maar dan hoeven ze NOG niet dwars door ene pad te staan

maar ik hou veder mijn mond is geen discussieforum he :oops: :mrgreen:

@Karin2 wrote:

@kimmiejj wrote:
Leuk topic

Hoeft ook niet :mrgreen: Beuken klonk zo… dat er bijna geweld aangedaan werd…dus begrijp je wel.

En inderdaad meeste hebben wel door hoor als ze met eeen karretje aan het duwen zijn, geef ook altijd een ‘Duwtje’ terug met me billen :mrgreen:

@Kay30 wrote:
@wwb wrote:
je zwangere buik aanraken :naughty: :think:

Of bijv. in de supermarkt zo dicht tegen je aan gaan staan/voor je langs willen lopen dat ze tegen je buik aan lopen. OEH wat wordt ik daar geïrriteerd van. Halloow, denk ik dan, blijf eens van me af!

Inderdaad, en dan je ook nog verontwaardigd aan kijken als je kwaad kijkt of er wat van zegt.

Hier ook zovaak tegen de stelling aangeduwt, of iemand die langs me buik loopt, zo erg dat ze er tegen aanwandelen.

Hallo heb ook gevoel daar hoor! kan ik er wat aan doen dat ie uitsteekt. Kijk dan uit!

:mrgreen:

Dames, we gaan toch geen ruzie maken?!

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar volgens mij staat dit niet in het discussieforum met als titel: Mag je iemand/iemand’s kar aan de kant beuken?! :mrgreen:

Kimmiejj schreef:

EN ja oke sommige mensen horen niet goed,maar dan hoeven ze NOG niet dwars door ene pad te staan

Ik zal er rekening mee houden :mrgreen:

@Sweet-Love wrote:

@Karin2 wrote:
@kimmiejj wrote:
Leuk topic

Hoeft ook niet :mrgreen: Beuken klonk zo… dat er bijna geweld aangedaan werd…dus begrijp je wel.

En inderdaad meeste hebben wel door hoor als ze met eeen karretje aan het duwen zijn, geef ook altijd een ‘Duwtje’ terug met me billen :mrgreen:

Als ik hem fors geweld omver had gereden had ik het vast ook niet hier verteld :wink: En ik had al gezegd dat ik het misschien anders had moeten formuleren volgens mij…

Maar ik zal het ook even aanpassen in het stukje tekst waar ik beuken schrijf/type :wink:

Ik ben in ieder geval geen ruzie aan het maken, is zo zinloos. Ik kom alleen voor mijn mening uit en ik zou het heel vervelend vinden als dat als slap wordt betiteld.

In ieder topic, wat voor onderwerp dan ook, vind ik dat je je mening mag geven zonder de ander te kwetsen. Ik vind dan ook niet dat ik iemand gekwetst heb. Ik heb wellicht het woord beuken als zeer onaardig opgevat maar ik kan dat woord ook alleen maar onaardig opvatten, vandaar mijn post hierover.

Purple heeft het uitgelegd, klaar toch ?

Toen ik zwanger was, liep ik een keer in de Blokker. Komt me een vrouw tegemoet met een kinderwagen in hetzelfde gangpad. Het was erg smal, dus ik kon geen kant op met die buik. Ik ga een stapje achteruit, maar verder kon ik ook niets. Loopt ze zo op volle snelheid verder, rijdt eerst met de kinderwagen over mijn tenen en ramt vervolgens met de duwstang vol in mijn buik! :shock: En ze kijkt mij daarbij ook nog boos aan!!! Als ze even had gewacht, had ik een ander pad in kunnen lopen en konden we elkaar passeren. Maar daar kreeg ik de mogelijkheid niet eens voor!

Ik was echt kwaad, maar dan ben je ook nog te verbouwereerd om er echt iets van te zeggen… Achteraf had ik de duwstang van die kinderwagen wel bij dat mens door de str*t kunnen duwen.

@Karin2 wrote:

Ik ben in ieder geval geen ruzie aan het maken, is zo zinloos. Ik kom alleen voor mijn mening uit en ik zou het heel vervelend vinden als dat als slap wordt betiteld.

In ieder topic, wat voor onderwerp dan ook, vind ik dat je je mening mag geven zonder de ander te kwetsen. Ik vind dan ook niet dat ik iemand gekwetst heb. Ik heb wellicht het woord beuken als zeer onaardig opgevat maar ik kan dat woord ook alleen maar onaardig opvatten, vandaar mijn post hierover.

Purple heeft het uitgelegd, klaar toch ?

Ja hoor voor mij is het wel klaar :wink: Ik heb mijn eerste stukje in dit topic ook even ge-edit.