Ipad tips!

Oh, sorry. Ik dacht dat die wel mocht.

:oops:

Dan verwijder deze berichten maar.

Ik heb een I-pad 2. Vind het een geweldig apparaat. Heb er een race-spel op staan waarbij de I-pad het stuur is! Verder angry-birds (betaalde Rio versie) en wat spelletjes voor Lars (wel gratis)! Verder moet ik nog veel uitvinden dus lees mee!

@Sweet-Love wrote:

@Zeemeermin wrote:
Ik heb een I-pad 2. Vind het een geweldig apparaat. Heb er een race-spel op staan waarbij de I-pad het stuur is! Verder angry-birds (betaalde Rio versie) en wat spelletjes voor Lars (wel gratis)! Verder moet ik nog veel uitvinden dus lees mee!


Wel race spel is dat?




Ik kijk straks even voor je, I-pad ligt boven!

Sweet, het is het spel firement real racing HD. Volgens mij hebben wij 'm gedownload via Game Center. Dat programma zit volgens mij standaard op de I-Pad!



Verder gebruik ik Twitter, NOS teletekst, Buienradar, Rabobank Telebankieren ook regelmatig op de I-Pad.

@Fleur wrote:





De meest nuttige vind ik de buienradar. Als ik de laptop moet opstarten om te kijken hoe het met regen zit als ik met de gastkinders naar buiten wil ben ik 10 minuten bezig. Nu zet ik de iPad aan en binnen 3 tellen weet ik of het gaat regenen of niet!




Ja, dit vind ik ook het allergrooste voordeel. Het is zo'n snel en handzaam apparaat! Ik was nooit van Apple, maar ik ben nu compleet om. Geen Windows meer hier!!