Ipad tips!

Ben jij bezitter van een Ipad, en wil je ook leuke apps,

zinnige dingen weten hoe je een foto plaats hier bijv op kok,

of dingen zoals wat een ander met de ipad doet, of diegene boeken leest er op, en wat de leuke gadgets zijn bij de Ipad, bijv foto camera kabel, of dat nou écht nodig is, dan kan je hier al je tips enz. kwijt!

Ik heb dus een Ipad, een Ipad 1, met 16gb geheugen en alleen Wifi.

Ik gebruik hem dagelijks, als ik hem niet gebruik, doet Riley of Roy dat wel! :mrgreen:



Ik heb er best veel opstaan, o.a ING, MP, Buienradar enz.

Ook wel wat voor Riley, BabyPlayFace, Appshopper ( geeft tijdelijk gratis apps weer. Als je zoekt op “education” krijg je de meeste kinderapps te zien.

Onderstaand lijstje is met behulp van een programma zoals appshopper gedownload, dus shoot me als ze niet meer gratis zijn)

Zappelin, een axylopone. EN nog wel een paar, best veel fotos. En tegenwoordig ook half tot helemaal niet ingekleurde tekeningen van Riley, die hij heeft in gekleurd in de Zappelin App. :lol:

Muziek, niet zoveel, veel plop filmpjes…

Haha ik roep jij maakt :mrgreen:

Dank je wel, ik was er al mee bezig maar had dus geen idee waar ik hem had moeten openen :mrgreen:



Hier ook een iPad 1 al een tijdje maar ben hem eigenlijk pas nu echt goed aan het ontdekken :oops:

En kom er dus gaande weg achter dat je er zoveel meer mee kan :mrgreen:



Bij onze bink is de app “woordjes” een heel groot favoriet van fun 4 kids.

Echt een hele mooie volledig Nederlandstalige app waarin kinderen plaatjes moeten zoeken en deze in het juiste silhouet moeten plaatsen echt heel leuk en leerzaam

Van de zelfde makers heb je ook memorie en die ook helemaal :thumbup:

Kosten daar aan verbonden of dat niet?

Heb sinds paar dagen een ‘Click and buy’ account, nog niet uitgetest maar heb hem wel dus. Heb dus nu alleen nog maar gratis apps er op staan.

:thumbup: Idee!

Ik heb de iPad2 16gb.

Die Appshopper geeft die ook specifiek voor de iPad? Ik heb de daily dream app, en dat is vaak voor iPhone/iPod.



Qua spelletjes die ik nou vaak OkeyOnline. Alleen snap ik nog steeds niet hoe ik een spel moet winnen :think: minesweeper, flight tycoon, klondikeCG (daar het ik €0,79 voor betaald).



De nuttige apps: myPad voor face.book, Discovr Apps -die vind ik best leuk, je zoekt een app, klik erop en je krijgt een aantal apps te zien die in hetzelfde genre zitten.- Celsius ( hier ook €0,79 voor betaald, werkt als een tierelier, en nou hou ik t weer wél in de gaten :lol: ) Tvgids van veronica, uitzending gemist, Nu Hd -voor het nieuws-, hyves, photobucket en de telefoongids app.

Bij Appshoper kan je inderdaad aanklikken dat je alleen voor de Ipad apps wil. (Dit kan ook in Appstore van Apple zelf)

Ik heb em gevonden. Leuke app!! En de wishlist en ‘I own’ is ook handig. Heb er al een paar gevonden die ik vorige week ofzo gratis had, en nu weer geld kosten.

@Sweet-Love wrote:

Kosten daar aan verbonden of dat niet?

Heb sinds paar dagen een ‘Click and buy’ account, nog niet uitgetest maar heb hem wel dus. Heb dus nu alleen nog maar gratis apps er op staan.




Ja je moet voor deze app wel betalen, als ik zie hoeveel plezier hij er mee heeft vindt ik het wel waard.



Ik heb onlangs sleepy Hollow aangeschaft ook een erg leuk en vooral mooi spel :thumbup:

Je kan een trail spelen en als het bevalt kun je het verdere spel kopen.



Waarom staan we trouwens in “hulp is onderweg”? hier kijken niet meteen veel mensen en gaat natuurlijk niet alleen over problemen toch??

tim en het toverboek is ontzettend leuk voor kinderen :thumbup:

Boek vooral niet schudden en actoef meedoen in het verhaal!

Moet je wel voor betalen maar is wel je geld waard.



Ik ben ondertussen weer helemaal verslaafd aan Catan en kom er niet los van.



Ik heb voor mijn oudste apss erop staan als

-zappelin

-Mees Kees

-Playhome

-Thomas

-fun4kids :thumbup:

-Pocket pond



Meeste is wel betalen.



ik heb ook de aanbiedingen app. Weekmenu app en de Hip & Hot app :thumbup:



Voor mij heb ik catan

sims

uno

cluedo

touchrummy

denksport

mahjong

monopoly

cut the rope

angry birds Rio

Tap Tap 4 ( iets als Gitar Hero echt gaaf! )



Hmm babyalarm dus ik voeg mij later weer toe hahahha

Ik snap nu niet waarom deze bij Hulp is onderweg staat.

Ook de WII topics enz. staan bij keukentafel…

@Sweet-Love wrote:

Ik snap nu niet waarom deze bij Hulp is onderweg staat.

Ook de WII topics enz. staan bij keukentafel…


Nee hoor, ga maar eens goed in de keukentafel kijken :wink:



Men is ze wel steeds in de keukentafel aan het plaatsen en daarom letten we er nu weer meer op :-*

@Zeemeermin wrote:

Ik heb een I-pad 2. Vind het een geweldig apparaat. Heb er een race-spel op staan waarbij de I-pad het stuur is! Verder angry-birds (betaalde Rio versie) en wat spelletjes voor Lars (wel gratis)! Verder moet ik nog veel uitvinden dus lees mee!


Wel race spel is dat?

Even een vraag, hoe koop ik apps in de AppStore dus niet in iTunes click and buy is gelinkt maar hij blijft vragen om mijn creditcard ( en die heb ik niet)

Volgens mij moet je dan op je pc in Itunes naar je accountinstellingen/apple ID gaan. Wsl. staat er bij betaalinformatie creditcard, dat moet je even aanpassen naar geen creditcard. Ik zit nu op de laptop van mijn vriend te typen dus ik kan niet precies kijken hoe het moet.

Hee leuk, hier wil ook ook wel meekletsen :mrgreen: Ik heb een witte iPad 2, 16 gb.



We hebben er al heeeeeeeeeel veel apps op staan! Bijna allemaal gratis. Dan zijn het vaak een paar levels maar dat is voor de kinderen vaak al meer dan genoeg.



De meest nuttige vind ik de buienradar. Als ik de laptop moet opstarten om te kijken hoe het met regen zit als ik met de gastkinders naar buiten wil ben ik 10 minuten bezig. Nu zet ik de iPad aan en binnen 3 tellen weet ik of het gaat regenen of niet!



Nu zit manlief erop en overdag “vechten” de kinderen erom (maar hij is lekker van mij :twisted: ) dus als ik hem wil moeten ze hem a la minute afstaan :wink: Nee hoor, maar ze luisteren wel naar me, hihi.



Ik zal zondagavond eens even opschrijven welke apps we er allemaal op hebben, dit weekend ben ik even de hort op.

Oehh heb de appstore er ook op staan :thumbup:



Heb vandaag al gratis jamie olover eruit geplukt.

Zag ook een ikea app staan alleen doet hij het nog niet.



Voor de cake liefhebbers er staat ook een wilton app in :thumbup: .



Ga hem nu ff bekijken :inlove:

Leuk topic. :mrgreen:

Ik heb een iPad 1, 64gb, wifi + 3G. En ik gebruik 'm héél veel. :slight_smile:



Juul mag er niet meer mee spelen nadat ze 'm pas op z’n beeldscherm heeft laten stuiteren en letterlijk alle lichtjes uitgingen. Gelukkig heeft Apple een superservice en is hij kosteloos vervangen, omdat het binnen de garantietermijn viel en er geen externe schade was. :thumbup: Hij is dus nu echt volledig van mij. :slight_smile:



Ik heb er nog niet zo heel veel opstaan, omdat ik dus net een nieuwe heb en alles opnieuw erop moest zetten.

Het meest gebruikte is toch wel



-Twittelator voor twitter

-Newsrack om mijn rssfeeds te lezen.

-Stanza om boeken te lezen, héél belangrijk!

-Nu HD

-Telegraaf HD

-Buienradar HD

-Gemist

-Hyves

-Friendly voor Facebook

-Pinterest

-Evernote (om leuke momenten vast te leggen in tekst en beeld en te synchroniseren met de laptop)

-Wordpress (om te kunnen loggen)

-Viva Hd

-Dropbox en Box.net om bestanden te delen en op te halen (vnl ebooks)



En ik ben de gelukkige bezitter van de VLC app die helaas niet meer in de appstore staat. Ik kan dus heel makkelijk .avi (divx) filmpjes op de iPad zetten. Veel fijner dan de fimpjes in MP4 formaat.



Zo, en nu ga ik die appshopper erop zetten.

:mrgreen:

ik ga meteen opzoek naar de Wilton app :mrgreen: en die van jamie lijkt me ook wel wat :smiley:



en wat ik er allemaal op heb staan:



-marktkraam = marktplaats app

-facebook friendly

-twitter (wat ik vreselijk vindt werken)

-veronica tv gids :thumbup:

-3D wallpapers

-Buienradar idd heeeel handig en snel :slight_smile:

-TV gids.nl

-Albertheijn app die is echt top ik gebruik hem voor de recepten

-Philadelphia ook voor recepten :mrgreen:

-Telegraaf werkt ook super :thumbup:

-RTL XL voor terug kijken van programma’s

-radio 538

-q-music

-ABN bankieren

-Calculator XL een hele fijne rekenmachine

-Pages

-Skyfire heeeeel handig voor het open van pagina’s die eigenlijk niet Ipad geschikt zijn, hier mee krijg je ze dus wel geopend

-100% frans erg handig zo’n woordenboek :mrgreen:

-Hyves = werkt dus niet hier

-Emoij Free erg leuk omdat je hier mee emoticons kan toevoegen aan teksten

-Photoloader kun je dus foto’s mee uploaden naar je facebook :wink:

-Pho.to Lab geen idee wat het is, zie het nu pas haha :lol:

Oja en natuurlijk de AppShopper :mrgreen:



Spelen:

-Smurfs

-BrokenSword

-Sleepy Hollow erg mooi en goed

-Pinball HD

-Angry Birds

-Cover Orange heeeel verslavend

-DreamAir HD ook erg mooi!

-moonfell wood ook super mooi

-Virtual Families rete saai en toch verslavend :mrgreen: (sims achtig)

-Catan

-Myst 1 + 2 als je van puzzelen houd ben je hier wel even zoet mee

-Empress

-Empress 2

-Woodcutter

-Ranch Rush

-Wake up the box



voor onze zoon

-Woordjes = fun4kids echt een aanraader!

-memorie= fun4kids

-Lief! app = snap er geen bal van maar onze zoon vindt hem geweldig :roll:

-babypainter

-Baby coloring

-Baby piano

-Animal sounds

-my first woords

Ik ga ook weer even appshoppen na deze lijsten :smiley:

Voor degene die van die legpuzzels leuk vindt; alle magic puzzles zijn nu gratis :slight_smile: