Ipad tips!

Die Wilton app vind ik helemaal super :oops: Dat ik er trouwens niet eerder op ben gekomen om te kijken of zuks er ook was :wall:



Weet iemand trouwens nog meer leuke bak of kookapps??

BigOven heb ik erop staan. Is wel engels.

Ik heb ook nog:

Njam!

Solo open kitchen

Smulweb!! :mrgreen:

En jamie oliver die had ikvia de appstore gratis.

En weekmenu is ook wel leuk.

Discovr Apps is vandaag weer gratis.

Smulweb en weekmenu ga ik ook ff bekijken :smiley:



Hubby haalde gister een spelletje voor de ipod/iphone eraf wat normaal €23 kost, en nu gratis was :slight_smile:

@Imfe wrote:

Discovr Apps is vandaag weer gratis.

Smulweb en weekmenu ga ik ook ff bekijken :smiley:



Hubby haalde gister een spelletje voor de ipod/iphone eraf wat normaal €23 kost, en nu gratis was :slight_smile:




Welke dan?

BumperBall. Die was (volgens de appshopper) €33,99 en nu FREE

FruitBlock was €28,99 en. U FREE

Ik bedoel dus de fruitblock.

Hé, ik heb nou net pas ontdekt dat ik ook websites kan toevoegen aan het beginscherm. Dus nu heb ik zomaar ineens een ‘KoK-app’ op m’n iPad :mrgreen:

Handig hè? Ik heb al een paar mappen met bladwijzers op de voorpagina, dat scheelt een hoop tijd. :wink:

wordfreud iemand??

Your friend has sent you an app recommendation via AppShopper for iPhone, iPad, and iPod touch.

Find out more about Happyville here: ******

Van 54,99 voor FREE!!
Het lijkt wat op dat happy farm (ofzoiets) van hyves.

Nou, ik weet het niet hoor, maar in de appshopper staat hij inderdaad gratis, maar als ik dan in de app store kom niet. Ik durf dat niet echt aan dus… :?

Dan zoek hem eens op bij je AppStore op ipad of wat je hebt.

Zoeken op Happyville

Of via de apshopper op je iPad zoeken. Bij mij staat ie nog steeds gratis aangegeven.

En via de appshopper kom je in de appStore uit. Daar staat dan ook in het balkje onder het plaatje of ie gratis is, of nog geld moet kosten.

Nee hoor, in de app store blijft hij gewoon 54,99. (belachelijke prijs trouwens voor zo’n spelletje :silenced: )

Kijk maar:

Zéker een belachelijke prijs!! Als ik soms de prijzen zie, vind ik het maar raar zo hoog. Maar daarentegen, een fatsoenlijk spel in de winkel kan ook prijzig worden :lol:



:think: Raar dat hij bij jou zo blijft staan.

Ik kan t op de iPad niet meer zien, want er staat Geinstalleerd ipv de prijs of net wat.



Kan ik ook de apps niet op mijn laptop opslaan, en die op de een of andere manier doorsturen?

Volgens mij kun je ze wel overzetten naar iTunes. Dan moet je volgens mij rechts klikken op je iPad als hij aangesloten is. Snap je wat ik bedoel? In het linkermenu in iTunes. En dan aankopen overzetten of zo…

Bij mij is happyville ook normale prijs!

Volgens mij krijgt Imfe gewoon een speciale behandeling, hahaha! :mrgreen:

Misschien heeft t zuiden van NL een andere tijdzone? :lol:

Hij staat nu hier ook weer in de normale prijs :eh:

(nog :thumbdown: ) geen iPad, maar ik ben komende maand jarig… Maar wel een iPhone en daar willen ook veel van de apps op. Dus ik lees hier lekker mee!



(HOERA! Catan!)

********

24u zijn deze 6 spelletjes gratis.



Edit beheer: commerciële link verwijderd