Lukt dat bij jullie :shifty:
Ik weet niet eens wat het is :shifty:
Drukte op de servers, ik ben 4 uur verder en nu lukt het herstellen pas maar ja, ik heb hem Pfff
Is ie al beschikbaar? :o
Ga nu even checken! :mrgreen:
Edit: Inmiddels aan het bijwerken!
Hoe is de uitkomst? Beter of niet?
Ja, beschikbaar inderdaad maar reuze veel moeite om er op te zetten aangezien de halve planeet aan het updaten is :wall:
Oke… Maar ben bezig en gaat wel effe duren ja :? 34min… :shock:
35 min? Heb je hem geannuleerd of ben je doorgegaan?
Nou weetje… Het duurde wel 35min… Maar uiteindelijk langzaam en anderhalf uur. Apple was nog steeds overbelast dus kreeg 2x foutmelding. Daarna ging het wel goed maar niet met controleren van me gegevens bij apple. Het duurde lang dus dacht dat het erbij hoorde dus tot 3u vannacht opgebleven totdat ik het wel echt zat was… Heb het uitgedaan en zag het morgen wel.
Nu net wakker en gelijk aangekoppeld en het werkt!! Het is nu geinstalleerd :mrgreen:
Ben je tevreden met de iOs5?
Ben btw gewoon doorgegaan met 35min installeren.
Ik moet dus gewoon de Ipad Aansluiten en update zoeken?
Wat moet ik dan ‘vinden’ op mijn ipad?
Ik heb namelijk net alles van ipad verwijderd…(Bewust)
heb jij een iPad??
Ja, via updates, verbinden met iTunes, maar dan moet je wel de nieuwste versie downloaden.
Ik vond het een heel gedoe maar ik had dat niet samen met de rest van de wereld moeten doen :?
Het is wel leuk, grote update, bijv. bizar dingetje, ik kan nu zien of Mel thuis is 8) Best heel eng eigenlijk, dat je kunt zien waar iemand is…
Ja ik heb een Ipad. Al sinds maart, gehad van mijn moeder. Hoezo?
Nou ja, net dus eerst Itunes ge-update, wat onwijs lang duurde, download gedaan, en als het goed is… staat het er nu op.
Ojee…drukte?
Zou het vandaag ook nog druk zijn?
Ik wil ook net mijn iPad gaan updaten. Maar ik krijg het kreng iTunes niet eens geopend op mijn laptop :evil:
@lydia wrote:
haha idd… ‘‘zoek vrienden’’ app toch?
Het is wel leuk, grote update, bijv. bizar dingetje, ik kan nu zien of Mel thuis is 8) Best heel eng eigenlijk, dat je kunt zien waar iemand is…
@Imfe wrote:
Ojee…drukte?
Zou het vandaag ook nog druk zijn?
Ik wil ook net mijn iPad gaan updaten. Maar ik krijg het kreng iTunes niet eens geopend op mijn laptop :evil:
nee… denk dat jij probleemloos kan update. Op de avond van dit topic werd er masaal gedownload… En daardoor werd apple overbelast maar de volgende ochtend had ik het nogmaals gedaan en toen ging het veel sneller.
Oh gelukkig
Ik ga denk ik maar itunes opnieuw downloaden, hij opent nog steeds niet. Al geherstart, heeft geen effect…
Itunes moet ook geupdate worden naar een hogere versie… Dat had ik ook en daarna kon ik pas Iphone bijwerken.
Kon jij hem ook niet geopend krijgen?
Ik kreeg Itunes wel geopend als ik erop klikte maar heb je de computer opnieuw opgestart?
welke versie itunes heb je nodig?