Geeft ie niet aan dat je het moet upgrate? Dat geeft ie standaard aan als je op ‘‘bijwerken’’ klikt.
Ik heb de nieuwste gedownload, om er daarna achter te komen dat ik die dus al had. Toch maar verwijderd en de nieuwe download geinstalleerd.
Sinds gisteravond opent hij af en toe…eerst moet ik hem 3x aanklikken ofzo. En dan ineens begint ie een keer.
Ik koppel mijn iPad aan, krijg netjes het bericht dat hij wil updaten, daarvoor moet een backup gemaakt worden. Die duurt uuuuuuuuuuuren! En uiteindelijk loopt de knommel vast…
Vanmorgen dan maar voorgenomen om hem elke week aan de laptop te hangen zodat de overdracht niet meer zo lang duurt.
Alleen nu nog updaten :roll:
Ik denk dat ik hem maar herstel naar fabrieksinstelling…eerst updaten, en dan de meeste dingen weer terug.
nou naar lang zwoegen is het gelukt hihihi beetje jammer dat ik ondanks synch al mijn apps kwijt was
@Karin1981 wrote:
nou naar lang zwoegen is het gelukt hihihi beetje jammer dat ik ondanks synch al mijn apps kwijt was
als je nu naar de App Store gaat vanaf je ipad staat er bij updates: aankopen. Alle eerder aangeschafte apps kun je er dan alsnog opzetten.