intocht Sint Nicolaas

ooo geweldig was het he,Dam heeft er van genoten echt vond het prachtig nu stapt hij het ook meer als vorig jaar, Volgende week zaterdag 22-11 komt hij hier in spijkenisse aan en gaan we ook erg leuk

@Janet76 wrote:

@Dune wrote:
Misschien ben ik de enige…



Maar ik heb nu alweer voor de 3e keer geergerd aan het decollete van diewertje blok.Moet dat zo diep uitgesneden in een kinderprogramma?

Mn meisje stond van de week voor de tv, drukte op het beeld, wat is dat mama?

ehm…dat heeft mama als ze een avondje uit gaat…

Vandaag viel het mee, maar afgelopen week :sick:



Ik vind dat het wel decadenter mag eigenlijk… :oops:



Ontopic, Bram blijft DE sinterklaas…




Huh…ik heb het ook even terug gekeken, want het was mij niet opgevallen, maar ik zie echt helemaal niks hoor… :eh: Weet niet wat jij gezien hebt :think:







Ik heb het ook even teruggekeken, was mij namelijk ook niet opgevallen, maar inderdaad was hij gistermiddag bij de intocht en gisteravond bij het Sinterklaasjournaal wat laag uitgesneden…

Wij zijn vanmiddag hier in de haven geweest… en de kinders hebben hun ogen uitgekeken… Sint kwam zelfs nog een handje geven :inlove: Daan vond alles geweldig, was absoluut niet bang voor de pieten en wilde ze allemaal wel een handje geven :smiley:

@Fleur wrote:

@Janet76 wrote:
@Dune wrote:
Misschien ben ik de enige…



Maar ik heb nu alweer voor de 3e keer geergerd aan het decollete van diewertje blok.Moet dat zo diep uitgesneden in een kinderprogramma?

Mn meisje stond van de week voor de tv, drukte op het beeld, wat is dat mama?

ehm…dat heeft mama als ze een avondje uit gaat…

Vandaag viel het mee, maar afgelopen week :sick:



Ik vind dat het wel decadenter mag eigenlijk… :oops:



Ontopic, Bram blijft DE sinterklaas…




Huh…ik heb het ook even terug gekeken, want het was mij niet opgevallen, maar ik zie echt helemaal niks hoor… :eh: Weet niet wat jij gezien hebt :think:







Ik heb het ook even teruggekeken, was mij namelijk ook niet opgevallen, maar inderdaad was hij gistermiddag bij de intocht en gisteravond bij het Sinterklaasjournaal wat laag uitgesneden…




Haha good one :lol: Dieuwertje een decolleté ? Je ziet geen tiet of bilboezem dus ik vraag me af of de dochter in het 1e verhaal wel eens borsten heeft gezien…

Mmm, mijn dochter ziet idd nog niet zoveel borsten,maar het viel dr toch op.

Overigens, ik heb het even teruggekeken, maar misschien was ik wat overtrokken, al blijf ik er bij dat het de eerste paar reclames tijdens het opbouwen van de set gewoon not done was.



Anyways, Onze dochter geniet van het fenomeen klaas, ongelofelijk wat ze er al van meekrijgt…ik sta versteld…boot, klaas, dootje!

Die rare piet was toch Eric van Muiswinkel…Twijfel even over de achternaam… :think:



Volgende week komt die hier in Zutphen aan. Alleen ik ben er zelf niet speel zwarte piet bij mijn moeder op het werk 8) Achja denk niet dat papa met Ryan naar de intocht gaat :lol: :lol:

Erik van Muiswinkel is (natuurlijk) de hoofdpiet. :inlove:

Ik ben trouwens erg, de kids kijken geen Sinterklaasjournaal maar mama wel, ik vind 't gewoon zo leuk om bekende pieten te “ontmaskeren”.

En Bram is gewoon geniaal 8) .

Bram is geniaal… :inlove:



Ik vind balonnenpiet Peter Lusse ook geweldig!!



En rare piet… Rob Kamphues :inlove:

Heeft iemand Sorry Piet alweer gesignaleerd? Ik vond Marc-Marie echt geniaal in die rol en heb 'm tot nu toe gemist.

@Maxime wrote:

Heeft iemand Sorry Piet alweer gesignaleerd? Ik vond Marc-Marie echt geniaal in die rol en heb 'm tot nu toe gemist.




Van de week zat hij verstopt in de ballonnen, maar ik begon inderdaad later ook te twijfelen of hij het wel echt was want toen is hij al niet (echt) in beeld geweest en daarna ook niet meer…Zou jammer zijn!

Ik heb er nog een paar ontdekt vandaag!



Edo Brunner

Cor Bakker

Edwin Rutten

@Fleur wrote:

Ik heb er nog een paar ontdekt vandaag!



Edo Brunner

Cor Bakker

Edwin Rutten




Ja die heb ik ook gezien, leuk hè. En volgens mij zag ik die meid van zappelin ook voorbij komen, maar zeker weten doe ik het niet

Volgens mij ook Joep Onderlinden (grote oren)



De sorry piet is er niet bij, paardenpiet Glen ook niet (die heeft schimmelteen, :mrgreen: ) wegwijs is er ook niet meer bij.

Huispiet is Maarten Wansink, Welles Piet is Dick v.d. Voorn



En bij club van sinterklaas is Coole Piet er niet meer bij.