intocht Sint Nicolaas

de intocht hier in meppel was weer :inlove: die koppies van de kinderen echt , ik smelt! :inlove: :inlove:

:lol: :lol: :lol: :lol:

wij zijn naar de intocht hier in Rotterdam geweest ook erg leuk (als het had geregent hadden we naar de tv-intocht gekeken :D)

Wij zijn naar de intocht geweest (wonen in Almere). Maar wat een drukte zeg!!! :shock: We hebben wel de boot binnen zien komen, maar daarna zijn we toch maar richting huis gegaan. Het was gewoon te druk om nog ergens iets te zien. En Nikkie was kapot! We gingen met de bus, wat een gestauw zeg.



Haha, maar hier ook een mama die dan zelf weer kind is hoor. Wordt er toch altijd weer een beetje nerveus van.



Thuis hebben we naar de herhaling van de intocht gekeken op BVN. Was ook leuk. Dan zie je toch veel meer.



En ja, wie was nou rare piet???

@Wijnanda wrote:

En ja, wie was nou rare piet???




Rob Kamphues.



Wij zijn in Nijmegen naar de intocht geweest, is altijd érg leuk! We wilden de intocht van tv opnemen maar zijn het vergeten. Eens kijken of we het nog ergens terug kunnen zien (ik vind dat namleijk zelf ook nog steeds leuk om te kijken :oops: :mrgreen: )

@Fleur wrote:

@Wijnanda wrote:
En ja, wie was nou rare piet???




Rob Kamphues.



Wij zijn in Nijmegen naar de intocht geweest, is altijd érg leuk! We wilden de intocht van tv opnemen maar zijn het vergeten. Eens kijken of we het nog ergens terug kunnen zien (ik vind dat namleijk zelf ook nog steeds leuk om te kijken :oops: :mrgreen: )




Dank je! Ik had ook al even gegoogeld…



En morgen is de uitzending hier terug te zien: http://www.sinterklaasjournaal.nps.nl/#

en bij uitzending gemist.

Vandaag lekker met Anne gespannen voor de tv gezeten en morgen komen opa en oma en gaan we naar de ‘intocht’ in ons gat waar we wonen. Vanavond gaan we al de schoen zetten :mrgreen:

Hier ook tv gekeken en nog even naar de intocht geweest. hier komt sint de haven binnen varen en een heel evenemet eromheen alleen jammer dat alle kindjes met hun handje opstaan (staan er al een uur van te voren anders heb je geen plek) en dat ze dan niets krijgen…

Heerlijk weer hoor. We zijn eerst hier naar de intocht geweest en dat vonden ze geweldig (pieten die met speedboten de haven inscheuren en de stoomboot erachter) Heerlijk om die koppies te zien vol verwachting en spanning. :inlove:

Daarna hebben ze lekker naar de tv gekeken en ze vonden het daar ook prachtig van. Wij hebben ook zitten genieten :thumbup:

Hlemaal super weer…jill is er ook helemal vol van





weten jullie waarom de hoofdpiet (mario van spykerhoek) het niet meer doet ?

Misschien ben ik de enige…



Maar ik heb nu alweer voor de 3e keer geergerd aan het decollete van diewertje blok.Moet dat zo diep uitgesneden in een kinderprogramma?

Mn meisje stond van de week voor de tv, drukte op het beeld, wat is dat mama?

ehm…dat heeft mama als ze een avondje uit gaat…

Vandaag viel het mee, maar afgelopen week :sick:



Ik vind dat het wel decadenter mag eigenlijk… :oops:



Ontopic, Bram blijft DE sinterklaas…

@nijntje wrote:

Hlemaal super weer…jill is er ook helemal vol van





weten jullie waarom de hoofdpiet (mario van spykerhoek) het niet meer doet ?




die is twee jaar geleden met grote ophef(leuk hoor ) met pensioen gegaan… (wegwijspiet gaat met pensioen, is toen nog een hele show omheen geweest, met cd en alles)

Wij zijn ook in Nijmegen wezen kijken. Heb zo genoten! En morgenvroeg de herhaling kijken van de intocht op televisie. Ze hebben hun schoen gezet, dus zullen echt niet om 8 uur nog boven zijn :mrgreen:



en het decollectee van diewertje is mij niet opgevallen, zal het eens even aan mijn man vragen :mrgreen:

ow hier moeten praten als brugman om rick naar bed te krijgen, nu was sinterklaas er maar hij had nog geen cadeautje gekregen. zijn klomp staat al vanaf vanmorgen voor de open haard met een appel en hij heeft wortels uit de tuin gehaald voor het paard

Heerlijk, loop de hele dag al met Saar mee te stuiteren!!!



Vanmorgen samen WELKOM Sint vlaggetje hier opgehangen… toen naar Hoek van Holland gereden voor de intocht daar!!! Helemaal leuk, druk, maar niet TE, hele relaxte sfeer en leuke mensen!!

Echt een mega feest!!!



Gedanst en gezongen!!



Thuis schoen zetten, wortels erin (en tussendoor nog 1 worteltje opeten :mrgreen: ), tekening erbij, bakje water voor Americo (ze vond het erg raar dat er 2 bruine paarden voor de koets stonden…)!

En toen wilde ze voor de kijkpieten dansen… sint-cd op, Saar helemaal uit haar stekkertje dansen! En af en toe naar buiten kijken of zij die pieten ook zag… :inlove: :inlove: :inlove:



Tijdens die intocht had ze haar sinterklaasmijtertje op… denk dat ze wel 20 keer gefotografeerd is… door van die mannen met hele grote telelenzen… wie krijgt het locale Hoekse suffertje??? Hoop dat ze daar in staat… :wink:

Vanmiddag (onder de intocht op tv) even gewinkeld, ondertussen snorde thuis de recorder :wink:

Terwijl Ian zijn middagslaapje deed (14-16u) mocht Mayra kijken naar de intocht. Vananvond schoen zetten en morgen naar de intocht bij oma in Son :inlove:

@Dune wrote:

Misschien ben ik de enige…



Maar ik heb nu alweer voor de 3e keer geergerd aan het decollete van diewertje blok.Moet dat zo diep uitgesneden in een kinderprogramma?

Mn meisje stond van de week voor de tv, drukte op het beeld, wat is dat mama?

ehm…dat heeft mama als ze een avondje uit gaat…

Vandaag viel het mee, maar afgelopen week :sick:



Ik vind dat het wel decadenter mag eigenlijk… :oops:



Ontopic, Bram blijft DE sinterklaas…




heb net nog even terug gekeken op http://www.sinterklaasjournaal.nl maar vind het wel meevallen.

Sinterklaas had het gister druk… hij kwam ook aan in Zuidlaren. :mrgreen:

En het was echt super. Thomas in zijn Sinterklaaspak had echt heel veel aandacht en kreeg extra veel pepernoten.

Sint kwam ook in Zuidlaren aan met de boot en ging daarna (voor het eerst, hij ging hier altijd met de koets) OP zijn paard gevolgt door muziekcorpsen, pieten wagens, oldtimers en de brandweerwagen door het dorp.

Thomas en Sint hadden nog even een ontmoeting met elkaar :inlove: (mama bijna janken :lol: ).

Aan het einde van de optocht ging Sint de disco binnen, alvast voor het Sinterklaasfeest. de zwartepieten stonden buiten aan de ene kant van de straat en wij aan de andere. Toen begonnen alle pieten op een rij (stuk of 15) naar Thomas te zwaaien, te dansen en te roepen SINTERKLAAAAAAS!!! :lol: :lol: :lol: Thomas glunderde van oor tot oor. :inlove:

We zijn nog even binnen in de disco geweest naar het feest maar het was wel erg warm en druk. We kregen nog wel een chocoladeletter van een piet toen we weer weg gingen.

Toen we boodschappen gingen doen ging Thomas/Klaasje pepernoten uitdelen aan de mensen :inlove: .

Ik moest werken maar Roel heeft Lasse een half uur later zijn dutje laten doen om de intocht op tv te kunnen kijken.



Het ondwerp sint is dit jaar voor het eerst bij ons echt helemaal hot.



Lasse weet het nu helemaal - sint komt met de stoomboot om lasse een kadootje te geven.



Helemaal leuk om je kind er zo mee bezig te zien. En vandaag had hij wat in zijn schoen - wel een tekening gemaakt en een liedje gezongen natuurlijk gisteravond :mrgreen:

@Dune wrote:

Misschien ben ik de enige…



Maar ik heb nu alweer voor de 3e keer geergerd aan het decollete van diewertje blok.Moet dat zo diep uitgesneden in een kinderprogramma?

Mn meisje stond van de week voor de tv, drukte op het beeld, wat is dat mama?

ehm…dat heeft mama als ze een avondje uit gaat…

Vandaag viel het mee, maar afgelopen week :sick:



Ik vind dat het wel decadenter mag eigenlijk… :oops:



Ontopic, Bram blijft DE sinterklaas…




Huh…ik heb het ook even terug gekeken, want het was mij niet opgevallen, maar ik zie echt helemaal niks hoor… :eh: Weet niet wat jij gezien hebt :think: