intocht Sint Nicolaas

:? er gaat weer van alles mis he…



En nou zegt Jorritsma ook nog dat alles goed komt.



En ai de boot ligt stil :wall:



Spannend weer :mrgreen:

yeaaaaah de boot vaart !!! :dance: :dance:

:shock:



neeee hij ligt weer stil :?

Bij deze Sinterklaas ga ik er altijd spontaan in geloven :oops:

Haha ik zei net tegen Sydney, je voelt je meteen zelf weer kind he bij die intocht :inlove:

Haha en dan is ze zo groot he, die dame van mij.



Ze schrikt ineens op en zegt “hoor ik boven nou een Piet lopen??”



(dat papa op zaterdag altijd de hele dag op de studeerkamer zit is de even vergeten denk ik :inlove: )

hahah heeeerlijk



jan weet het,

maar wil wel schoen opzetten

en stond vanmorgn al te zenuwen van hij komt weer hahaha

YES!

Hij is er weer!



Moet eerlijk zeggen dat ik het hele gedoe eromheen niet zo nodig vind, van of de boot nu wel aankomt of niet en of alles wel goed gaat.

Maar ach we kijken verder gewoon geen Jetix en Sinterklaasjournaal, het moet allemaal ook nog wel een beetje mysterieus blijven.

O,jee en de stoel is nog kapot :shock:





Heerlijk ben zelf weer 5 :lol:

Hier 2 stuiterende meiden, want het is toch wel spannend, geweldig hoor :thumbup: :inlove:



Nu de komende 3 weken doorkomen met allemaal hyperende kids maar goed het is en blijft een geweldig feest :thumbup:



Marite, Er zal bij Thomas op school toch ook wel aan sint gedaan worden, hier op school spelen ze dus ook volledig in op het sinterklaasjournaal dus als we dat missen is het hier paniek want dan weten ze niet wat er allemaal gebeurd.

Papa is aan het douchen en Mika wilde ook liever douchen. Sinterklaas mag van hem wel naar huis :eh: .

Dus nu is mama alleen aan het kijken :mrgreen: :lol:

Thomas zit op de Vrije School en daar zijn zelfs kinderen zonder tv.

Er zijn wel kinderen die het volgen en die met verhalen op school komen maar dan kijken de meeste kinderen zo :shock: :eh: :think: en snappen er geen snars van.

Ze doen er zeker wel aan Sinterklaas, er komen verkleedkleren, de seizoenstafel zal wel aangepast worden, juffie verteld verhalen en ze zingen liedjes. En Sint komt natuurlijk ook op school (en mama-piet moet het cadeau voor Thomas nog afmaken).

Maar ze volgen op school de traditie van Sint Nicolaas en niet de hype van tegenwoordig.



Maar er gaat niks boven Bram! :thumbup: :inlove:

melissa zitook met spanning te kijken, en vraagt waarom woon sinterklaas in spanje? :think:

Tim heeft hier voor het eerst bewust gekeken naar de intocht.

Af en toe werd het hem even te spannend :mrgreen:



Maar om dat koppie te zien, hoe blij en opgewonden dat hij was :inlove:

Mij kon je opvegen, domme emo-muts die ik ben :oops:



Tja en toen… toen kwam papa binnen met een klein glijbaantje wat de vorige bewoners van het woonhuis bij zijn werk hadden achtergelaten en hij moest opruimen. Die ging regelrecht naar zijn auto :mrgreen:

En Tim… die was Sinterklaas helemaal vergeten :lol:

Was geluidspiet nou Paul de Leeuw?

@Marite wrote:

Thomas zit op de Vrije School en daar zijn zelfs kinderen zonder tv.

Er zijn wel kinderen die het volgen en die met verhalen op school komen maar dan kijken de meeste kinderen zo :shock: :eh: :think: en snappen er geen snars van.

Ze doen er zeker wel aan Sinterklaas, er komen verkleedkleren, de seizoenstafel zal wel aangepast worden, juffie verteld verhalen en ze zingen liedjes. En Sint komt natuurlijk ook op school (en mama-piet moet het cadeau voor Thomas nog afmaken).

Maar ze volgen op school de traditie van Sint Nicolaas en niet de hype van tegenwoordig.



Maar er gaat niks boven Bram! :thumbup: :inlove:




Oo Oke dan snap ik het, hier is het dus inderdaad andersom, tja hype, ach ik vind het geweldig om de gezichten te zien als de rommelpieten weer geweest zijn op school :mrgreen: (en daar ruimen ze met z’n allen zonder morren alles op, maar thuis… :mrgreen: ) en gewoon de spanning erom heen…



Tja als Bram ooit stopt dan wordt het nooit meer hetzelfde… Bram rules :thumbup:

Wat was het weer leuk!! Ik heb de hele uitzending voor de tv gezeten en Amy hobbelde rond. Zodra er kadootjes in beeld kwamen zei ze: Ook voor Amy? Ja meissie…ook voor Amy :inlove: :inlove:

Ze is nog te klein om dingen te snappen en al te groot om er niks mee te doen. Heerlijk hoor!



En wat zal er een organisatie aan vooraf gaan zeg?? :shock: :shock: Petje af hoor! :clap:

of geluidspiet paul de leeuw was weet ik niet, maar balonnenpiet was in elk geval peter lusse…(wat is die vent toch leuk he)… en kan effe niet op de naam van sorry piet komen… (rob kamphues?)…

@mv2kids wrote:

en kan effe niet op de naam van sorry piet komen… (rob kamphues?)…


Vorig jaar was het Marc-Marie Huijbregts :slight_smile:

Die doet het zo leuk als Piet! :lol:

arghh ik bedoel eigenlijk ook rare piet :stuck_out_tongue: