Hallo,
Ligt het nu aan mij of komt hij dit jaar wel erg laat naar onze stad.
Bijna overal komt hij aankomende zaterdag al,maar hier pas de 21e.
Moeten we nog langer wachten en ik had er net zo’n zin in :mrgreen:
Esmie
was vorig jaar ook zo wij woudern er vorig jaar ook heen maar was het ook een week later wij gaan nu na een dorpje verder op :thumbup:
ergens in de provincie groningen komt ie zelfs pas de 28e
maar idd in grunn komt ie een weekje later dan in Schiedam (officiele intocht) en vele andere plaatsen!
Wij gaan zaterdag genieten van de Sintintocht…
Hij komt zaterdag aan in Nederland!
Ik ben blij dat ie dan nog niet hier in Groningen komt.
Lijkt niet echt geloofwaardig…
Nu weet mijn dochter de afstanden nog niet maar zaterdag gaan we TV kijken en volgende week gaan we de stad in
In Groningen en Haren is hij altijd en week nadat hij in Nederland is gearriveerd!
hier ook de 21e hoor!
Hij kan toch nooit zo snel hier zijn als hij de 14e in schiedam aankomt :lol:
@klavertje4 wrote:
hier ook de 21e hoor!
Hij kan toch nooit zo snel hier zijn als hij de 14e in schiedam aankomt :lol:
Bijzonder dat ie dan de 21ste het wel weet te redden op 1 dag mét boot tussen Schagen en Groningen. Want wij moeten ook nog even wachten voordat ie komt

En dan komt ie de 21ste ook nog eens met de boot naar Terschelling! Die beste man is toch veelzijdig he!
Ik vind het wel goed hoor een weekje later. Kunnen ze hem nu op tv zien, daar een week van stuiteren en dan hier hem verwelkomen.
Dan is het daarna pas schoenzetten hier, en dan toeleven naar pakjesavond.
En naar Uden, in Brabant :mrgreen:
Wat heeft die man het toch druk
@Greetje14 wrote:
Hij komt zaterdag aan in Nederland!
Ik ben blij dat ie dan nog niet hier in Groningen komt.
Lijkt niet echt geloofwaardig…
Nu weet mijn dochter de afstanden nog niet maar zaterdag gaan we TV kijken en volgende week gaan we de stad in
In Groningen en Haren is hij altijd en week nadat hij in Nederland is gearriveerd!
mn dochter is acht en kent al wel afstanden maar…sint kan dat gewoon!! :lol:
Huh???
Ik zou dat echt niet tof vinden. Ten eerste, als je zaterdag voor de buis zit zie je hem in nederland aankomen en dan komt hij ene week later nog een keer aan? dat is toch gek?
En als je aankomende zaterdag ergens bent waar hij aankomt dan kijk je natuurlijk niet naar de tv, dus maakt het verder niets uit 8)
Sowieso raar dat er geen lijn wordt getrokken…
Wij gaan zaterdag met Stein de stad in om de rijtour te bekijken.
Stein ziet de intocht niet op tv. Stein kijkt toch niet heel graag tv dus dat maakt niet uit.
De tour komt hier aan in scheveningen en gaat dan door Den Haag naar het centrum. En daar ergens gaan wij staan. Daar komt ie om 13.30 uur aan.
Er is hier trouwens bijna elke dag (weekenden en woensdagen) wel wat te doen. Sommige dingen slaan we over anders word het echt te gek.
Wat we wel elk jaar doen in naar kijkduin.
Ik hoorde dat ze de intocht volgend jaar in Groningen willen doen :dance:
oh toppie dan zijn wij er ook maar :think: hoe gaat het dan de eerste zaterdag na sinter klaas of toch op het moment dat groningen het wil?
@Madre wrote:
Huh???
Ik zou dat echt niet tof vinden. Ten eerste, als je zaterdag voor de buis zit zie je hem in nederland aankomen en dan komt hij ene week later nog een keer aan? dat is toch gek?
Ik vind het geen probleem. Wij kijken ook op tv naar de intocht en een week later komt hij hier in het dorp. We leggen gewoon uit dat hij heel veel dorpjes en stadjes langs moet gaan en niet overal tegelijk kan zijn.
Hij komt dus niet "nog een keer aan" maar hij komt gewoon "langs".
Dus aangekomen in NL per boot en daarna verplaatst hij zich door NL.
Is toch niet moeilijk zo ?
@#puk# wrote:
En dan komt ie de 21ste ook nog eens met de boot naar Terschelling! Die beste man is toch veelzijdig he!
Ik vind het wel goed hoor een weekje later. Kunnen ze hem nu op tv zien, daar een week van stuiteren en dan hier hem verwelkomen.
Wat doe je dan als sint morgen zegt dat alle kinderen vanavond hun schoen mogen zetten???
Emma’s schoen staat alvast voor de open haard. vast om te oefenen, zegt ze

@Karin2 wrote:
@Madre wrote:Huh???
Ik vind het geen probleem. Wij kijken ook op tv naar de intocht en een week later komt hij hier in het dorp. We leggen gewoon uit dat hij heel veel dorpjes en stadjes langs moet gaan en niet overal tegelijk kan zijn.
Hij komt dus niet "nog een keer aan" maar hij komt gewoon "langs".
Dus aangekomen in NL per boot en daarna verplaatst hij zich door NL.
Is toch niet moeilijk zo ?
zo zou ik het ook vertellen hoor.... Hier komt hij op een zondag langs het dorp trouwens, de 22e....
Rijden doet de sint snachts of savonds en als hij langs komt dan ziet hij wel alle kinderen....
grts patricia
@Elka wrote:
@#puk# wrote:En dan komt ie de 21ste ook nog eens met de boot naar Terschelling! Die beste man is toch veelzijdig he!
Wat doe je dan als sint morgen zegt dat alle kinderen vanavond hun schoen mogen zetten???
Emma’s schoen staat alvast voor de open haard. vast om te oefenen, zegt ze![]()
Inderdaad, een beetje creatief zijn hoor! Als de Sint morgen zegt dat je je schoen mag zetten, dan zijn er alvast een paar hulppieten vooruit gegaan om je schoen te vullen. Sint is immers al oud, die kan niet zo snel

Hier komt hij wel morgen aan.
Was eerst niet zo blij met hoe ze het geregeld hadden maar nu achteraf toch wel.
Hij komt aan bij de kade, waar hij verwelkomt word en na een toespraakje op het podium gaat hij de verschillende wijken af.
Zo krijgen alle kinderen uit een wijk de kans om hem te zien ed.
Hoop alleen dat de ouders dat ook zo doen en niet meereizen naar de verschillende wijken :roll:
Wij gaan trouwens niet naar de kade hier, veel te druk en ik denk voor onze kinderen nog maar weinig toevoegen.
Ik snap heus wel dat je er iets om heen kan kletsen maar het blijft heel raar dat ze het niet gewoon allemaal op dezelfde dag doen.
IK zou dat dus niet zo tof vinden. Vooral ook omdat je niet weet wat voor ‘show’ de intocht erom heen brouwt. Als zij het wel zo inpakken als zijnde een intocht moet je daaaaaaaaar ook weer iets op verzinnen.
Maar goed, hier het probleem sowieso niet, hier komt hij morgen gewoon aan… :dance:
Afgezien van alles, veeeeeeeeel pleizer…
Nou volgens mij kwam hij vorig jaar gewoon op dezelfde dag aan als op tv :think: Wij zijn er geweest en hadden ons er heel veel van voor gesteld, maar viel toch wat tegen. Normaal zouden er ook olifanten enzo zijn, maar toen wij er waren niet en die Sint was toch lelijk, het was net een varkentje zo roze was zijn gezicht :snooty: