Maar weet je kids zien dat niet eens.
Toen mijn broertjes nog heel jong waren kwam er eens een keer een donkere sinterklaas hahahahahaha de kids vonden het niet eens raar.
Klopt hoor, ik vind het zelf verschrikkelijk.
Het lijkt altijd alsof de organisatie daar op bezuinigt terwijl je ze zo mooi kan laten schminken. Ik ben voor FC Groningen meerdere keren geschminkt bij Frans Koopal en dat kost echt niet zoveel en het ziet er gewoon heel mooi uit.
onze dochter is gisteren nog naar de intocht hier geweest, dat ie kort daarvoor nog op tv aankwam in schiedam zegt haar echt niks hoor, ze vraagt t zich niet eens af…ze had haar pietenpak uit de kast opgeduikelt en zich mooi aangekleedt
ik had helaas de keet vol visite ( internet meeting van onze zestienjarige zoon met wat forumvrienden) dus kon niet weg, papa is met haar gegaan
ik kreeg een straaaalend kind weer thuis, want sint zei dat ze haar schoen mocht zetten, dus vanochtend was t groot feest…prachtig om te zien hoe stellig ze nog gelooft, geen HAAR op haar hoofd twijfelt er aan dat sint alles kan
overigens heeft ze wbt zijn leeftijd wel een eigen theorietje…het is de achter achter achter kleinzoon van de ECHTE oorspronkelijke sint…net als bij prins W,A das toch ook een ECHTE prins van oranje, al is ie dan niet WILLEN van oranje van vroeger?
tsja…de logica van een achtjarige :lol:
Geweldig! Hoe verzinnen ze het he? :lol:
Ik was er trouwens ook