Wie heeft er een dekenkist/speelgoedkist voor de kids in de woonkamer… liefst met foto… ik wil inspiratie opdoen…
Wij hebben er 1, van de Xenos…
Fotootje staat denk ik nog in het ‘show je woonkamer’ topic… (sorry heb haast dus geen tijd om te linken ;))
:mrgreen:
Ik heb vanmiddag deze gekocht maar twijfel toch een beetje of er niks leukers is… :shifty:
Puma, ben ik geweest bij Xenos… vond daar toen niks… zijn me een beetje te druk… of zo…
@Zeemeermin wrote:
Ik heb er een tekst opgeplakt a la Riviera Maison: anno 2009 (geboortejaar van mijn zoon).
Leuk ja… hm… misschien kan ik mijn Ikea bankje wel pimpen dan… :think:
Deze is fijn… want zit vinger ruimte tussen bank en klep… dus vingerkootjes blijven intact… :thumbup:
Vingerkootjes zijn overrated.
Er zijn leukere dan deze, vind ik. En anders pimpen met schoolbordverf? Maar als je voor landelijk gaat, dan zijn er echt mooiere.
He lekker ding. 8)
Kijk even op mp, en dan klepbank :thumbup:
Die je nu hebt is een beetje oudbollig. :oops:
volgens mij heeft bianca een hele mooie gepimpt
Ohhhhh ik ben zoooooo ongeduldig… ben em al in elkaar aan t zetten :lol: :lol: :lol: Kan em wel pimpen…
kijk toch nog stiekem even op mp… wil er ook geen 300 euro aan uitgeven…
Ruud had ooit eentje in zijn kokwinkeltje staan 8)
Oudbollig… ja… vond ik ook toen ik em zag… saai… maar qua formaat is ie handig… niet te groot… gaat nog even rondje MP
@mereltje85 wrote:
Ruud had ooit eentje in zijn kokwinkeltje staan 8)
Daar vroeg ie 650 euro voor… :lol:
weet ik, maar ik zoek echt een ander model… :-*
@Karin1981 wrote:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83609
Heel leuk gedaan maar vind ik meer iets voor in de slaapkamer… ik wil em in de woonkamer… dus simpel… :-*
likje witte verf, wat zwarte letters erop en klaar is Faizaa, inspiratie:
Eventueel nog bovenop een stoer kussen(uit spijkerstof) om lekker op te zitten
Verf hem lekker paars, met gele streepjes
Je kan deze gaan verven of idd met behang versieren, grote istickres er op plakken…
Of zilverkleur spuiten
Of je maakt het bijvoorbeeld wit en laat dan de kids er op los met kwast en verf ?
Leuk leuk leuk… thanx voor meedenken…
Eis… de 1e vind ik leuk… maar is erg diep… wil niet dat de kids moeten ‘graaien’ dat echt alles overhoop ligt… we hebben een gesloten kast waar speelgoed in staat… en ik wil deze kist voor de grote dingen waar ze op dat moment mee spelen…
Hed, kids erop los laten… neverrrrrrrrdenooitniet… :mrgreen:
Stoere kussens is wel leuk… en ik heb geen witte genomen omdat wij al een grote witte buffetkast hebben… nog een witte kist erbij vind ik niet leuk… tis altijd een andere kleur en ik ben een zeikerd… (t?) :mrgreen:
Dan maar die van jou een likje verf geven dat je wel leuk vind :think: en de letters wit,… weet niet wat je verder nog voor kleuren in huis hebt…
@faizaa wrote:
… en ik ben een zeikerd… (t?) :mrgreen:
Zou je denken ? :mrgreen:
Kijk eens om je heen, welke kleur wil je ieg niet in de kamer hebben ?
Vallen die al af
En kijk dan naar welke kleur jij er bij zou willen