Ik ga denk ik mijn papa vragen hem een beetje een oude look te geven… dat kan ie wel… :inlove: Ja zeikerd I know… maar ik haat veel kleurtjes… wil t rustig houden… (ben al druk in mn hoofd genoeg) de kleur die ie nu heeft is dezelfde ongeveer als de teak meubels die we hebben… dus goed… ik zou idd wel leuke kussens willen… maar dan ook simpel… beige of grijs… :shifty:
Letters op meubels heb ik nooit begrepen, ik vind dat niet zo leuk. Los daarvan vind ik de eerste kist in de post van eisblume wel erg leuk - zonder letters dan.
Je kan de bovenkant ook bedekken met stof/pluche, erg leuke combinatie met hout.
Ben ik dan zo raar dat ik gewoon zo deze kist GEWELDIG vind…???
Wou dat ik hem in mijn kamer had staan…
Ik heb hier een houten kist, in de vorm van een schatkist… Maar is een onding, want er zit zo’n scharnier aan en die blijft uitsteken als hij openstaat…
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk zoals ie is :shock: :mrgreen:
Ik heb trouwens gewoon een ikea kast (expedit) voor speelgoed. Vind ik een stuk handiger, want zo’n kist neemt waarschijnlijk evenveel ruimte in, maar er kan veel minder in, omdat ie laag is…
Oh, en verven met schoolbordverf? Heb ik hier ook met een kist gedaan, geeft een mooi robuust en soort van doorleefd uiterlijk.
babypark.
Zit er bij jullie geen leuke antiek zaakjes?
Anders googlen :mrgreen: en als je het wil verven, grijs van Paiting the past :inlove: :thumbup:
We hebben er vorige week een gekocht bij “Het Goed” (kringloopwinkel), voor 6 euro dacht ik??
Was bruin hebben we wit geverfd. Verder niks nog meegedaan.
Misschien moeten er inderdaad plakletters op ofzo!
Wel handig zijn de speciale scharnieren waardoor de deksel openblijft staan, wel zo veilig!
Kringloop ben ik hier in ut durp ook al geweest… .
Antiek had ik nog niet op gezocht, is dat een beetje betaalbaar Vic…
Ik vind de jouwe heel leuk Anne-marie… mijn man wilde em wit verven… ik riep dus heel hard nee… maar nu ik het zo zie bij jou… :inlove:
€ 175,00 en dan heb je meer een bankje idee.
Manlief heeft 'm hier zelf gemaakt, in de stijl van onze meubels (zelfde kleur, poten). Geloof dat we voor 80 euro klaar waren aan hout en verf
Ook is 'ie niet zo achterlijk groot en er zitten vingertoppenbeschermscharnieren op
Ik heb deze vorig jaar gekocht via marktplaats en mijn vader heeft em opgeknapt. Klep aan de bovenkant kan ook open maar dat wilde ik niet omdat ik bang was dat deze op de vingertjes van de kinderen zouden vallen, dus is die dicht gemaakt.
Let niet op de zooi in de kast. 8)
Fai, aangezien jij die kist van de Ikea hebt; kunnen daar lekker veel verkleedkleren in?
Hou de folders van Karwei, Praxis, Gamma etc. in de gaten. Die hebben regelmatig leuke witte houten klepbankjes in de aanbieding!
Ik heb een hele gave van de Karwei. Wit hoog klepbankje waar je ook op kan zitten. Ik heb er een tekst opgeplakt a la Riviera Maison: anno 2009 (geboortejaar van mijn zoon).