instant/aanmaak puree, gebruik jij het? en waarvoor?

Ik heb het standaard in huis.

Als eten mislukt of we hebben net niet genoeg in huis kan ik altijd een ‘maaltijd’ in elkaar flansen.

Hier dus altijd standaard instant puree, blik knakworsten en blik groente in huis. :angel:

Ik ook Madre, altijd handig!

En ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet vies. Ik had laatst aardappels laten aanbranden :wall: , vlees en spruitjes waren klaar, ik was maar wat blij met de pakjes! En smaakte echt prima!

Die van de Lidl vind ik dus beter te eten dan van de Aldi…

Hier ook standaard in huis heerlijk met een jachtsaus met boontjes en hamlapjes!

:sick: :sick: :sick: nee, geen haar op mijn hoofd jak dat ik die zooi op tafel zet. dan liever een broodje met soep als we weinig tijd hebben.

maar das wel een heule goede ruil vieze aanmaak puree voor een kledingkast!

Van de winter heb ik het eens een keertje gegeten. Ik had niet genoeg ruimte op de slee om zak aardappels + overige boodschappen + kind mee te nemen. En ik wilde toch persé boerenkool eten, dus dan maar zo’n pakje aardappelpuree.

Bweeeeeeeh! Niet te nassen.

Mooie ruil, Cell!

:sick: zegt dat genoeg :mrgreen:

Eh jak jak jak dat vind ik er van. Geef mij maar verse puree. Van zelfgekookte piepers zonder dat er van alles aan is toegevoegd. Aangezien de oudste de laatste weken als hobby aardappelen schillen heeft en ze dus ook voor een heel weeshuis schilt eten wij ons suf aan de stamp.

Ik heb de pakjes van Maggi ook in huis hoor!

Tuurlijk is eigengemaakte puree lekkerder, maar als ik snel een maaltijd uit de hoed moet toveren dan gebruik ik gerust een pak puree en een pot groente. Ben ik met 10 minuutjes klaar :mrgreen: !