Innesteling buikkramp

Hallo allemaal,



Als het goed is was bij mij de innesteling vorige week vrijdag ongeveer. As. zondag kan ik testen! Ik hoop toch zo dat ik zwanger ben. Maar nu komt het. Ik heb rond en op de dag van de innesteling veel buikkramp gehad, echt een zeurende pijn met veel steken. Wat kan dit betekenen? Zou dit met de innesteling te maken kunnen hebben en kan dit een paar dagen duren?



Groetjes Irene

Hoi Beertje, het schijnt te kunnen dat je de innesteling voelt ja. Maar hoe dat precies is weet ik niet. Zelf heb ik ook sinds gisteravond kramp in mijn onderbuik. Dat zou dan ook nog net van de innesteling kunnen zijn :pray: Maandag is mijn NOD. Pas vanaf je NOD weet je meer, nog even afwachten dus. Maar ik hoop met je mee hoor!

Hoi Beertje, het schijnt te kunnen dat je de innesteling voelt ja. Maar hoe dat precies is weet ik niet. Zelf heb ik ook sinds gisteravond kramp in mijn onderbuik. Dat zou dan ook nog net van de innesteling kunnen zijn :pray: Maandag is mijn NOD. Pas vanaf je NOD weet je meer, nog even afwachten dus. Maar ik hoop met je mee hoor!

Als ik jullie verhaal zo lees denk ik eigenlijk meer aan een eisprong…

Zo voelt die bij mij namelijk.

Hoe een innesteling voelt weet ik niet, want dat heb ik bij mijn zwangerschap niet gevoeld.

Natuurlijk hoop ik voor jullie dat het wel degelijk de innesteling was!!!

Ik duim hoor!



Liefs Esther

kan echt niet hoor, een eisprong, die heb ik altijd voor de 14e dag, en ik ben heel regelmatig :wink:

Als ik terug blader in mijn agenda heb ik rond de innesteling plofjes is mijn buik gehad en was ik af en toe misselijk :lol:

Ik kon mijn innesteling vergelijken met mijn eisprong,idd lichte steken in mijn onderbuik,naar de linkerkant trekkend…ik heb toen vlak voor in ongi moest worden een test gedaan en die was positief…

Ik had die steken ook ong. 1,5 dag…

:mrgreen:



wordt al wat blijer :smiley:

Ha, hier ook bijna NOD. Had zo’n 8/9 dagen na mijn (gemeten) eisprong buikkramp, trekkend aan de zijkanten. Vanaf dat moment ook zere (harde) tepels en harde pijnlijke borsten. En ohja, dat ging gepaard met vochtverlies (acuut maar wel wat dunner dan op de vruchtbare dag)! Buikkramp en ‘natte gevoel’ is nu weg, borsten/tepels niet. Maar dat kan nog alle kanten op gaan dus. Blijft spannend wel! :roll:



Succes met afwachten ladies, grtz -M

ik had ongeveer 4 dagen voor me NOD een weeeig gevoel in me onderbuik

en me tepels waren in ene heel erg gevoelig

ook het klussen was in ene niet meer prettig



ergens in me achterhoofd ging een belletje maar durfde het niet te hopen

toen rond me NOD in ene me temp. bleef stijgen van 37,2 naar 37,8 werd me voorgevoel alleen maar sterker



mocht pas met 5 dagen overtijd testen van de poli

want had een pregnyl prik gehad op dag 14 en dan rekenen ze dag 16 als eisprong dus dan ben je eigenlijk 3 dagen overtijd



en ja hoor 6 dec. teste ik dik positief :inlove:



groetjes renate

Ik ben in afwachting van mijn NOD, en heb ook het een en ander gevoeld en nog steeds. Ik had vorige week zondag een licht positieve ovu test

maandag ochtend wat hij heel positief beide dagen lekker aan het klussen geweest. Maandag nacht had ik linksonder hele typische pijntjes, steken en dacht dat ik ongesteld zou worden, ik vermoed dat hij sprong en hoop natuurlijk dat het ei een warm welkomst comitee had. Maandag overdag ook typische pijnen en fantaseer dat het ei bevrucht is.

donderdag en vrijdag voelde ik dezelfde tintelingen die ik ook had bij mijn vorige prille zwangerschap die eidnigde in een mk. Deze tintelingen heb ik nooit eerder gevoeld dus ik ben eigenlijk wel hoopvol.

Ook voelde ik een stekerige pijn en fantaseer dus net als jij over een innesteling, ook ik had de afgelopen dagen veel afscheiding.



Veel geluk en wie weet.

He spannend Jane! Het zou een mooi teken kunnen zijn dus.



Ik durf even niet meer te hopen. Totaal geen buikpijn meer, geen afscheiding, geen pijn bij vrijen (of bij orgasme, wat ik bij pril zwangere vrouwen lees ). Borsten en tepels doen minder zeer, nog wel voelbaar en jeuken soms wat. Ik hoor ook wel dat klachten even lijken te verdwijnen vlak voor NOD, dus die hoop houd ik even vast. Toch had ik bij een eerdere zwangerschap (helaas MK) steeds sterker wordende buikpijn en tepelstijfheid. Bovendien waren mijn borsten keihard en groot, al vanaf avond voor NOD. Sliep meteen al met een BH aan!



Enfin… ik reken er maar op dat de ongi komt. Allemaal succes ieder geval meiden!



Liefs, -M-

Nou miki het wil natuurlijk allemaal niet veel zeggen meid. nog twee daagjes wachten he en dan weten we meer.

succes en ik duim voor jullie :thumbup:

Dank je Jane, ik ook voor jullie! :smiley:

@Beertje29 wrote:

Hallo allemaal,



Als het goed is was bij mij de innesteling vorige week vrijdag ongeveer. As. zondag kan ik testen! Ik hoop toch zo dat ik zwanger ben. Maar nu komt het. Ik heb rond en op de dag van de innesteling veel buikkramp gehad, echt een zeurende pijn met veel steken. Wat kan dit betekenen? Zou dit met de innesteling te maken kunnen hebben en kan dit een paar dagen duren?



Groetjes Irene




En??? Hoe was de test gisteren??

En ik ben zwanger :mrgreen:

Heb twee dagen voor mijn nod (zaterdagavond) getest:

:mrgreen: gefeliciteerd :mrgreen:

dankje Daantjuh!

Van harte gefeliciteerd meid!!!

Geniet van je zwangerschap…

Wola wat heerlijk voor je meid gefeliciteerd. Je hebt het dus juist gevoeld.



Miki hoe is het met jou heb jij al getest.



Ik moet jammergenoeg nog even wachten, maar ik heb nog steeds typische kwaaltjes en ben ook wat misselijk. Al besef ik wel dat het ook nog van de MK kan komen, maar ik ben hoopvol.



Liefs Jane