Innesteling buikkramp

Van harte Wola, wat een kadoootje!!!



Hier ongi geworden, wist dat ergens al. Geen gekke ongi ook, maar netjes op tijd. We gaan vrolijk verder!



Succes Jane, we duimen voor je!



-X-

:inlove: dank voor de felicitaties!

Dank je miki,

Wat jammer je had toch wel typische dingen. Op naar de volgende ronde maar weer. Veel geluk meid.







Wola heb je het al een beetje kunnen bevatten meid. Heel leuk voor je. Heb je kwaaltjes?



liefs jane

nog wat onwerkelijk, maar toch goed gevoeld

Ooeehh dit topic geeft mij hoop!

Ik heb vandaag dus last van die krampjes! :pray:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ah joos, wat een twijfel he. Ik hoop dat het doorzet meid. Heb je doorgelinkt naar dat andere forum dat gaf mij veel hoop en herkenning?



Liefs Jane

en ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Welke link bedoel je Jane? Ik dacht dat je deze bedoelde?



Ik vrees trouwens dat het game over is.

? waarom dan joos, ben je al ongesteld geworden?

Nee dat niet, maar de klachten die ik nu voel, zijn eigenlijk dezelfde als die ik elke maand heb.



Ik heb niet zo’n ster in wachten :slight_smile:

Hye dag meiden ,
Ik heb een vraagje …
ik heb van de 1ste mijn eisprong gehad en ook duidelijk gevoeld ( een steek in de buik )
Ineens kreeg ik heel gevoelige borsten en zeer pijnlijke tepels ( ik kon er niet aankomen en als er iets over schuurde deed dit pijn ) heb ook veel meer witverlies dan Anders nu 9 dagen erna heb ik pijnlijke krampjes in mijn onderbuik … als ik de klus uklaar met manlief heb ik pijn in mijn onderbuik en richting mijn eistoken… zou dit kunnen wijzen op zwangerschap ?