oeps ik las alleen op de eerste blz Ruud zijn boodschap om de cookies te verwijderen. Ik heb ze als comuanafabeet dus net allemaal verwijderd :oops: :mrgreen: .
Wat heeft dat voor gevolgen dan?
Ik ben verder niet actief op andere fora (mijn vriend wel :oops: ).
Ik moest dus bijvoorbeeld op zoek naar de gebruikersnaam van internetbankieren, dat is geen logische naam, maar een reeks cijfers en letters (niet te onthouden). Gelukkig stond die wel in het txt-bestand in de map Cookies (die ik dus bewaard had :mrgreen: )
Het is ietsje ingewikkelder. In je bibliotheekmap staat ook nog een map met cookies. Het bestand wat daarin zit moet je ook weggooien, of alle kindjeopkomst items eruit knippen. En dat waren er bij mij heel veel, maar ik wilde mijn andere cookies niet kwijt.
Ruud, stop maar met zoeken, het is al gelukt!!! :dance:
Met een beetje hulp van vriendlief hier …Heb KOK bereikt via kindjeopkomstforum.nl zonder de www. want dan begint konqueror kennelijk met een schone lei omdat konqueror blijkbaar toch iets onthield met betrekking tot KOK ook al gooide ik de cookies weg. Dit is dus eigenlijk een omweggetje javascript:emoticon(’’)
Misschien een tip voor anderen? eeehhhh als er nog andere konqueror-gebruikers zijn tenminste, ik voel me wel een beetje een eenling hier