inlogproblemen na verhuizing? Kijk hier!

hoi

ik heb een vraagje,

elke keer als ik het forum afsluit en weer opstart moet ik nu steeds mij weer inloggen?

dit is nooit zo geweest, hij was altijd ingelogd (thuis) op de computter

komt dit doordat het een nieuw adres is? als ik hem onthoud, doet hij dat niet en moet ik steeds alles opnieuw invullen

groetjes kim

Hier precies hetzelfde :think:

een beetje irri :shifty: :roll:

Ik heb ook hetzelfde probleem …

idem

Dit kan te maken hebben met de omzetting van de DNS servers. Ik ga er vanuit dat dit in de loop van de middag over is.

(ik heb er zelf ook problemen mee) :eh:

Oh dan ben ik niet de enige. Dacht al dat ik iets verkeerd had gedaan.

Ik kan helemaal niet meer inloggen… :cry:

Hoe plaats je dit berichtje dan? :think:

Als je login problemen hebt even je cookies verwijderen in internet explorer dat zou het op moeten lossen.

Ik heb de probleem dat ik steeds opnieuw moet inloggen. Wel kom ik daarna er WEL in.

Maar Caby wilde even vragen, waarom zij er niet in komt ? Ze logt zich in met haar gebruiksnaam en wachtwoord, maar nee, ze wordt niet ‘geaccepteert’.

Dus voor haar ook erg vervelend ! :think:

Even in Internet Explorer via extra - internet - opties de cookies van Internet Explorer verwijderen. Dan Internet Explorer opnieuw opstarten en het zou opgelost moeten zijn.

En dat moet alleen hier aan liggen ?

Vreemd, want bij mijn overige forums en waar ik ingelogd staat heb ik nergens problemen mee, alleen bij deze KOK

Het wordt veroorzaakt door de verhuizing van vanmorgen zodra je een nieuwe cookie hebt zal het probleem opgelost zijn.

Je bent de eerste niet vandaag met dit probleem. :wink:

probleem opgelost :wink:

Ha, ik ben er weer!

Ruud, ik had nog een oud venster open staan waarin ik wel was ingelogd, maar toen dat eenmaal dicht was, lukte het echt niet meer. Cookies verwijderen hielp gelukkig. Hopelijk blijft hij nu goed…

AHH, gelukkig las ik dit en kan er nu weer op!!

(mijn paniekmailtje kan als niet verstuurd beschouwd worden :oops: )

:oops: :oops: :oops: :oops:

weet je wat nou zo erg is :roll: …

ik weet het en ik doe het niet :wall: :wall: , dit zeg ik bij mijn eigen forumleden ook altijd :wall:

MAAR IK KAN ER WEER IN :dance: :dance: :dance: :dance:

hier is ie ook nog niet helemaal zoals het ooit (haha vroeger toen in je adresbalk nog gewoon kindje op komst stond :stuck_out_tongue: ) was…

de pijltjes die aangeven dat er nieuwe posts in een topic zijn, werken niet meer, dat wil zeggen: ze stana er altijd…

en ik had net ergens gepost, en toen duurde het vijf minuten voordat mijn post ook te zien was :eh:

maar verder voel ik me alweer thuis hier hoor, na de verhuizing :angel:

Ruud ik had je een mail gestuurd over het inloggen, had dit hier nog niet gezien :oops:

Maar zoals je ziet ben ik weer ingelogd, bedankt voor die tip over die cookies!

Hmmm, ik krijg wel zin in koekjes nu ik dat woord een paar keer voobij heb zien vliegen :drool: :drool: :mrgreen:

Ik ga even de kelder plunderen om te vieren dat KOK weer werkt :wink: :mrgreen:

gelukkig ik kan er ook weer op en inloggen :mrgreen:

@Bagheera wrote:

Maar zoals je ziet ben ik weer ingelogd, bedankt voor die tip over die cookies!

Hmmm, ik krijg wel zin in koekjes nu ik dat woord een paar keer voobij heb zien vliegen :drool: :drool: :mrgreen:

Ik ga even de kelder plunderen om te vieren dat KOK weer werkt :wink: :mrgreen:

En zo helpen we gezamelijk de economie er weer bovenop!