Help, ik heb dus echt een probleem. Ik gebruik Safari als standaard browser, maar daar kan ik niet meer mee inloggen. Ik vul mijn gegevens in en als ik op inloggen klik, ververst ie gewoon het scherm. Ik krijg dus geen melding dat mijn gegevens verkeerd zijn, maar gewoon het inloggedoe weer. Erg vreemd!
En als je je afvraagt hoe ik hier nu ben: tadaaa, firefox werkt wel. Maar die gebruik ik niet als standaard browser en dan zou ik 'm voor KoK steeds opnieuw moeten opstarten, da’s niet handig.
En ja, ik had mijn cookie voor hier al verwijderd.
Is er hoop dat het ooit nog goed komt?
Het zou in theorie kunnen dat nog niet alle DNS servers “om” zijn.
Als je morgen nog steeds dit probleem hebt stuur dan even een PBtje?
Okido!
Ruud ik heb m’n cookies verwijderd en gelukkig ik kan er weer in :dance: :dance:
Had je ook een mailtje gestuurd, was een beetje ongeduldig :oops: :mrgreen:
Bedankt!!
Groetjes Nellie :-*
Ik kan er ook weer in :dance:
Had Niekje namens mij al een PB laten sturen naar Ruud haha! :mrgreen:
@Bagheera wrote:
Ruud ik had je een mail gestuurd over het inloggen, had dit hier nog niet gezien :oops:
Maar zoals je ziet ben ik weer ingelogd, bedankt voor die tip over die cookies!
Hmmm, ik krijg wel zin in koekjes nu ik dat woord een paar keer voobij heb zien vliegen :drool: :drool: :mrgreen:
Ik ga even de kelder plunderen om te vieren dat KOK weer werkt :mrgreen:
denk dat je niet de enige was :shifty:
schaam me behoorlijk…
heb net een uur zitten puzzelen hoe je coocies verwijderd uit win2000 :oops:
en dat terwijl ik dit voor mn werk doe :oops:
-ben tech helpdesk internet providor-
maar goed, voor de andere onwetenden…
coockies verwijder je normaliter door te klikken in je internet explorer op:
Extra
internet opties
tabblad algemeen
coockies verweideren
maaar bij 2000
extra
internet opties
tabblad algemeen
instellingen
bestanden weergeven
en dan alle bestanden selecteren (de coockies zoals de namen meestal wel doen vemoeden :mrgreen: ) en die deleten…
ben blij dat het weer werkt…
nu ff een oververmoeide dreumes naar bed bonjouren…
:wall: :wall: :wall:
je lijkt mij wel…weet ook hoe het moet maar dan toch niet verder denken he!! :mrgreen:
ik kom er alleen in via Internet Explorer en niet via mijn standaard browser Firefox grrr, zal wel proberen cookies te verwijderen.
@caby wrote:
:wall: :wall: :wall:
je lijkt mij wel…weet ook hoe het moet maar dan toch niet verder denken he!! :mrgreen:
stelletje VROUWEN zijn we hier he :mrgreen: haha
ben blij dat ik het zelf heb gered,
als ik hubbie had moeten vragen had ie echt gedacht dat vast weer zwanger ofzoiets was -qua vergeetachtigheid en dom gedrag :mrgreen:
Ik heb wel eerst even al mijn cookies gekopieerd, en later weer terug gezet. Anders moet ik al die wachtwoorden op andere sites weer opnieuw invoeren! :shock: Maar ik ben er gelukkig weer, fieuw!
Edit: ok, dat werkte dus niet… Nu ben ik AL mijn wachtwoorden kwijt. :wall: :doh: :snooty:
Nu kan ik met Firefox ook niet meer inloggen, net als met Safari. Met Opera weer wel. :?
Hm, ik heb hierna alleen internet explorer nog maar en die gebruik ik alleen in noodgevallen. (Al is niet in kunnen loggen op KoK een heel groot noodgeval… :mrgreen: )
ik kan de cookies individueel verwijderen in xp :dance:
na veel vloekpartijen hoor :oops:
wilde ze nl niet allemaal! kwijt
@Heksje wrote:
ik kan de cookies individueel verwijderen in xp :dance:
na veel vloekpartijen hoor :oops:
wilde ze nl niet allemaal! kwijt
Ja, dat deed ik dus ook. Ik had eerst alleen de cookie van KOK verwijderd, maar toen kon ik nog steeds niet inloggen. Toen de hele map maar gekopieerd en verwijderd. Toen kon ik wel weer inloggen, gelukkig. Maar toen ik alle overige cookies weer terugplaatste in de map, bleek dat dus niet te werken!
weet niet of het allemaal gelukt is, maar heb cookies verwijderd
ik kende het hele gebeuren niet, maar had ook opeens inlogproblemen
oeps ik las alleen op de eerste blz Ruud zijn boodschap om de cookies te verwijderen. Ik heb ze als comuanafabeet dus net allemaal verwijderd :oops: :mrgreen: .
Wat heeft dat voor gevolgen dan?
Ik ben verder niet actief op andere fora (mijn vriend wel :oops: ).
betekend meestal alleen dat als je de pc opdracht hebt gegeven je altijd direct in te loggen met je grbuikersnaam en passwoord, dat deze gegeven 'vergeten’zijn
gevolg:
je moet je de eerste keer bij een site/ forum weer opnieuw inloggen… eenmalig hoor.
en dat is het eigenlijk…
toch?
maar is helemaal niet een rare opdracht hoor…
bij ons op de helpdesk is het standaard procedure als je modem online komt, maar jij niet… :lol:
Niet alle sites maken gebruik van cookies om wachtwoorden op te slaan hoor.
Ook ik had last van het niet kunnen inloggen… na een heldere ingeving bedacht ik me laat ik kijken of meer er last van hebben… misschien is het een idee om het wat groter ergens neer te zetten? Dan is het euvel sneller opgelost en minder irritaties.
Er staan al diverse topics over ik heb deze even sticky gemaakt…