inentingkaart kwijt van cb....

Stel nou he, niet dat ik zo chaotisch ben, maar stél: je raakt de kaart kwijt die je maaaaanden voor je bezoek aan het cb krijgt toegestuurd voor de enting van je kind…uh heb je dan een probleem? wordt je kind dan niet ingeënt, of is het een formaliteit? of krijg je dan meteen bureau jeugdzorg op je dak vanwege uh een vermeend te chaotisch klimaat voor een kind om in op te groeien?





Vertel! Gewoon, voor het geval dat… :shifty:

Ik was de kaart niet kwijt, wel vergeten :roll: was geen problemen, maar ze vroeg of ik het de volgende keer wel mee wilde nemen :?



Maar dat was een reguliere DKTP prik oid. dus ik ga ervan uit dat dit het ook bij jou is?

@eisblume wrote:

Ik was de kaart niet kwijt, wel vergeten :roll: was geen problemen, maar ze vroeg of ik het de volgende keer wel mee wilde nemen :?



HA! laat dit nou net de laatste keer zijn..... :angel:

Dan sturen ze gewoon een nieuwe. Ze willen maar wat graag, dat ze alle prikken krijgen :wink:

Er ligt mij vaag iets bij dat ik bij een van mijn kids ook een keer iets niet bij me had. Was ik al blij dat ik en mijn kind er uberhaupt waren.



Ik moet nu voor BSO een inentingenboekje voor Lasse een keer meenemen oid - geen idee of ik dat heb en waar.



Maar verder zijn wij hier overigens strak georganiseerd hoor :shifty:



Maaruh loop je niet een maand of drie achter 8)

Doen ze niet moeilijk over.

Bij Jasmijn had ik nooit iets toegestuurd gekregen. Pas bij de derde inenting kreeg ik een brief met het pakketje formulieren voor de inentingen.



Ik heb ze hier nu nog steeds liggen trouwens, want ze zijn nooit ingenomen!

@Bella wrote:





Maaruh loop je niet een maand of drie achter 8)




ik niet, het cb…en toen ik daar iets over zei (kreeg vorige week een brief of we maandag konden komen, lekker op tijd… :shifty: ), zeiden ze dat kinderen tussen 3,5 en 4,5 ergens moeten komen voor dat laatste bezoek en dat ie dus nog ruim op tijd is…Maar ik heb bij ongeveer alle bezoeken gemerkt dat ze hier een paar maanden achter liggen op bv de rest van de deckinderen…





maar fijn te lezen dat het dus wslk wel goed komt ondanks mijn chaos…

:smiley: mag ik effe grinniken? :-

(ik krijg vage deja-vu’s van zoekgeraakte cb-boekjes 8) )

Maar het zal vast geen mega probleem zijn…

:-

ja maar ja maar ja maar: ik heb het groene boekje hier gewoon voor me liggen hoor! :dance: :dance: plukte ik zo van de kast, zonder problemen 8)

ben trots op je! :lol:

(hier was ik ook bijna mn kaartjes kwijt, lag op een totaal andere plek)

Die laaste prik had ik het inentingsbewijs vergeten en ze zeiden alleen maar dat het wel zelf even goed moest noteren dat ze hem wel had gehad zodat ik zelf niet in de war zou raken.

Verder dus niks :smiley: .



Komt dus helemaal goed!

het complete groeiboekje van lev is een beetje erg kwijt. De assistente is een beetje in de war ervan maar jeugdzorg heb ik nog niet getraceerd.

Hier hebben ze blanco vaccinatiekaarten, die vullen ze dus handmatig in als je geen kaart (bij je) hebt! :wink:

Volgens mij heb ik die kaarten nog nooit mee gehad… :think:

Hier zag ik voor het eerst van die inentingskaarten voor de Mex-Griep prik…Verder nooit van die kaarten gehad :think:

hier zit de envelop met entingskaarten gewoon in het groeiboekje gestoken (nou ja boekje… Icare vond het nodig het groene boekje te vervangen door een complete multomap :thumbdown: )

Dus die zitten er altijd bij in mijn geval.



Maar laatst op het CB was een moeder ook de kaart vergeten cq kwijt en daar werd idd gewoon een blanco voor uit de la getrokken, kwam helemaal goed :thumbup:

ze hebben blanco kaarten :thumbup:

@mamaMarije wrote:

hier zit de envelop met entingskaarten gewoon in het groeiboekje gestoken (nou ja boekje… Icare vond het nodig het groene boekje te vervangen door een complete multomap :thumbdown: )

Dus die zitten er altijd bij in mijn geval.



Maar laatst op het CB was een moeder ook de kaart vergeten cq kwijt en daar werd idd gewoon een blanco voor uit de la getrokken, kwam helemaal goed :thumbup:




hier ook, incl. die complete multomap, maar als je die complete map kwijt bent, ben je dus ook je kaarten kwijt :evil:

Irritant he die map. Heb er nu 3, wat nemen die ondingen een plek in. Bij Mischa ben ik begonnen met het groene boekje, veel praktischer formaat.

Hmm hier is het CB zelf chaotisch, zat laatst te inenting papieren te bekijken hebben ze waarschijnlijk de laatste keer de verkeerde kaart gepakt en zit ik nu met verkeerde inenting papieren (hoop maar dat hij niet ook een verkeerde prik heeft gehad :think: )