inentingkaart kwijt van cb....

@mallivy wrote:

(hoop maar dat hij niet ook een verkeerde prik heeft gehad :think: )




nou daarover gesproken; nano heeft dus wel een keer een verkeerde inenting gehad :roll: dus wat dat betreft mag ik nog wel duizend dingen chaotisch vergeten voordat we quite (quite?? hoe schrijf je dat) staan…

@fiep klophout wrote:

@mallivy wrote:
(hoop maar dat hij niet ook een verkeerde prik heeft gehad :think: )




nou daarover gesproken; nano heeft dus wel een keer een verkeerde inenting gehad :roll: dus wat dat betreft mag ik nog wel duizend dingen chaotisch vergeten voordat we quite (quite?? hoe schrijf je dat) staan…




Hmm, tja, kom er nu natuurlijk nooit meer achter wat hij 3 maanden geleden werkelijk ingespoten heeft gehad. Maar goed morgen mag hij weer, maar geen prikjes deze keer, mijn man mag eens even lekker tegen ze gaan klagen, want dit vind ik niet kunnen.

@lydia wrote:

@mamaMarije wrote:
hier zit de envelop met entingskaarten gewoon in het groeiboekje gestoken (nou ja boekje… Icare vond het nodig het groene boekje te vervangen door een complete multomap :thumbdown: )

Dus die zitten er altijd bij in mijn geval.



Maar laatst op het CB was een moeder ook de kaart vergeten cq kwijt en daar werd idd gewoon een blanco voor uit de la getrokken, kwam helemaal goed :thumbup:




hier ook, incl. die complete multomap, maar als je die complete map kwijt bent, ben je dus ook je kaarten kwijt :evil:




das idd niet heul handig :wink:

Doordat die krengen zo groot staan hebben ze hier gewoon een plekje in de boekenkast haha, dus die raak ik niet kwijt. Alhoewel, die van de middelste kan eruit besef ik me net. Die gaat richting bewaardoos! Wauw heb 5 cm over op de plank :mrgreen:



Bij de oudste groene boekje en kreeg ik later ook nog zo’n multo, die ben ik niet gaan gebruiken toen. Ben gewoon doorgegaan in het groene boekje en dat vonden de medewerkers op het CB helemaaaaaal niet erg, die vinden de multo zelfs na al die jaren volgens mij niet fijn.

Bij CB in Utrecht gewoon zo’n groen boekje gekregen… meteen 10 euro gelapt en voor Peter en Aniek ook 1 gekocht… multomap? neee die heb ik niet en wens ik ook niet te krijgen.



Heb er nu alvast 1 door een vriendin laten halen, als ze straks met dat onding aankomen… douw ik weer een boekje onder de neus. :mrgreen:



En kaarten kwijt… ach Fiep… dat gebeurt mij als ras chaoot echt nooitttt :liar: (keertje of 8 ofzo) en ik heb altijd een blanco kaart gekregen die ze dan opsturen naar de entadministratie.

Prima toch… 8)

Ze houden een complete administratie bij, bij het RIVM. Die moet zo na kijken wanneer hij een enting heeft gehad en wat hij allemaal nog moet.



Alleen is het dan wel te hopen dat hun administratie klopt, want wij kregen voor de boys doodleuk een aantal ent-kaarten opgestuurd, met een brief erbij, dat ze hun vaccinaties niet hadden gehad, of we deze zsm wilde halen. Het “lollige” er aan is, dat ze al die vaccinaties dus wel al gehad hadden…

Blij dat ik zelf niet zo naief ben om dan maar gewoon naar het cb te gaan 8)