indrukwekkend, open mond en tranen in mijn ogen >>>

Ga even zitten en vergeet tijdens het kijken niet door te blijven ademen.



(vergeet ook niet een doos tissues te pakken :wink: )



Alleen echte bikkels houden het droog volgens mij!



:think: Dan moet ik mij eerst registreren?

Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:

@Bietje wrote:

Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:




Ik heb het niet gezien maar ik begrijp dat het om een geboorte van een olifant gaat? :think:

Dat is niet huilwekkends aan toch? Mooi vast, maar om te huilen?



Ik bedoel, als het nou onze kok-olifant was…Al die uren op de webcam… :lol: :lol: :lol:

@Bietje wrote:

Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:




Ik heb toch niet geschreven dat ik moest huilen van verdriet, ik had tranen in mijn ogen zo mooi was het!

Heb jij dat nooit dat je tranen hebt van zowel verdriet, lol of ontroering???

@kaboutertje wrote:

@Bietje wrote:
Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:




Ik heb toch niet geschreven dat ik moest huilen van verdriet, ik had tranen in mijn ogen zo mooi was het!

Heb jij dat nooit dat je tranen hebt van zowel verdriet, lol of ontroering???




Ik wel, ik moest laatst huilen om de flashmob in antwerpen :wall:

:smiley:



Maar jij zegt zo stellig dat je een bikkel moet zijn als je niet huilt, tja, dan denk ik gelijk aan heel dramatische dingen…

@Madre wrote:

@Bietje wrote:
Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:




Ik heb het niet gezien maar ik begrijp dat het om een geboorte van een olifant gaat? :think:

Dat is niet huilwekkends aan toch? Mooi vast, maar om te huilen?



Ik bedoel, als het nou onze kok-olifant was…Al die uren op de webcam… :lol: :lol: :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ja toen ik hem kreeg, dit filmpje, dacht ik meteen aan dit olifantje, maar die was het niet, nee hier wordt echt prachtig in beeld een olifantje geboren en de moeder helpt het te beginnen met ademen en helpt het op de been. Het is zo mooi vast gelegd op beeld hoe de natuur zijn weg vindt.



YEP ik ben de nuchterheid zelve, maar dit bracht mij echt tranen in mijn ogen en een snotterneus, jullie niet???



oh jee ik zal toch niet zwanger zijn dat ik hormonen heb gieren waar ik niets van weet??? :o :shifty:

@kaboutertje wrote:

@Bietje wrote:
Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:




Ik heb toch niet geschreven dat ik moest huilen van verdriet, ik had tranen in mijn ogen zo mooi was het!

Heb jij dat nooit dat je tranen hebt van zowel verdriet, lol of ontroering???


Ja maar je eerste bericht kwam zo ‘heftig’ over dat ik meteen dacht dat het wel iets ergs moest zijn!

Toen ik zag dat het om een geboorte ging met een goede afloop heb ik eens je banners gecheckt (echt waar :oops: :angel: ).

En natuurlijk huil ik ook wel eens van ontroering maar vandaag bij dit filmpje niet :wink: .

@Bietje wrote:

@kaboutertje wrote:
@Bietje wrote:
Ben ik dan een echte bikkel? :shifty:

Ik snap niet waarom je daar bij zou moeten huilen,… dacht dat dat olifantje dood was maar er is toch niets aan de hand? :think: :shifty:

Wel heel mooi om te zien! :thumbup: :inlove:




Ik heb toch niet geschreven dat ik moest huilen van verdriet, ik had tranen in mijn ogen zo mooi was het!

Heb jij dat nooit dat je tranen hebt van zowel verdriet, lol of ontroering???


Ja maar je eerste bericht kwam zo ‘heftig’ over dat ik meteen dacht dat het wel iets ergs moest zijn!

Toen ik zag dat het om een geboorte ging met een goede afloop heb ik eens je banners gecheckt (echt waar :oops: :angel: ).

En natuurlijk huil ik ook wel eens van ontroering maar vandaag bij dit filmpje niet :wink: .




:lol: :lol: :lol: :lol: oh jee zo is het niet bedoeld hoor :lol: :lol: :lol: Misschien is het omdat ik morgen jarig ben :wink: emomuts omdat ik weer een jaartje ouder ben hahaha



:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ik had echt kippenvel, tranen in mijn ogen, voel me nu zo’n muts hihihi, mischien toch maar even testen morgen :wink: nee hoor, maak een geintje, ben niet zwanger.

Hahaha muts! :stuck_out_tongue: :wink:

net nog maar een keertje het filmpje gekeken ( nu weet ik immers wat er gaat gebeuren) en werkelijk, weer kippenvel en de shakers, :doh: moet dus toegeven, dat ik vandaag met glans de titel MUTS verdien!



:think: heb geen drank gehad vandaag, wel veel calorieën, weinig slaap en veel visite, is dat een goed excuus? :wink: :mrgreen:

Hmm ik zou toch eens testen denk ik… :think: .

Haha nee grapje, je bent toch geen muts! :naughty:

Ik heb echt ook van die dagen dat ik om de stomste dingen eerst moet huilen, dingen die me anders nooit zo zouden raken…

Het is dus mogelijk dat ik volgende week wél om je filmpje zou huilen… :think: :wink:

@Bietje wrote:

Hmm ik zou toch eens testen denk ik… :think: .

Haha nee grapje, je bent toch geen muts! :naughty:

Ik heb echt ook van die dagen dat ik om de stomste dingen eerst moet huilen, dingen die me anders nooit zo zouden raken…

Het is dus mogelijk dat ik volgende week wél om je filmpje zou huilen… :think: :wink:




ja dat snap ik, maar ben jij er dan ook zo van overtuigd dat iedereen het een tranen trekker vindt :lol: :lol: :lol: :lol: Ik dacht: “ik ben zo’n nuchter iemand, als dit MIJ al ontroerd” :lol: :lol: :lol: :lol: :eh: :think:

Nee dan snap ik meestal wel dat ik huil om iets waar eigenlijk niet bij gehuild hoeft te worden en nadien vind ik mezelf wel een beetje grappig, en dat lucht me tegelijkertijd weer op dan! :roll: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ik zag het filmpje en dacht meteen aan jullie :mrgreen: ik dacht ohhhhh zo’n mooi kippenvel moment moet ik delen met mede mama’s en mama’s to be! Heb niet eens tijd gehad om me dat te bedenken :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik zal de volgende keer eerst eens even hier testen op mijn oudste en op mijn man, als die geen tissues nodig hebben, schrijf ik hier de volgende keer: gewoon een filmpje van geboorte olifant :mrgreen: geen tissues nodig :mrgreen: :wink:

Whahaha :lol: :lol:



En nééé, zo’n dingen test je toch niet met mà nneeeun!! :roll: :wall:

Moest het aan hen liggen kunnen we nooit meer eens lekker huilen en melig doen! :naughty: 8)

nee das waar, maar wij hebben ook nog een meid van 19, en geloof me die jankt al om een schattig lief ijsbeertje op tv in het filmpje van het wereld natuurfonds.

Ik bekijk dan de nuchtere reactie van hub, dan de tranen van Charon en ga dan voor de middenweg hahaha!

Ok dat klinkt al beter, haha! :lol: :wink:

oh ja ik heb altijd zo’n lol om hoe zij altijd al smelt voor alles wat pluizig is en grote schattige glinsteroogjes :inlove: wij steken dan soms de draak met haar, WOEST wordt ze dan :lol: en terecht soms hoor hahaha



Ik zal haar dit filmpje straks eens laten zien, als ze dan begint te snotteren, voel ik me al iets minder mutserig hahaha

dames en heren die wel ontroerd waren door dit filmpje, mogen zich best melden hoor, voel ik me niet zo eenzaam in emo-land :mrgreen: