indrukwekkend, open mond en tranen in mijn ogen >>>

Wat superlief zo’n dochter!! :inlove:



@kaboutertje wrote:

dames en heren die wel ontroerd waren door dit filmpje, mogen zich best melden hoor, voel ik me niet zo eenzaam in emo-land :mrgreen:


En ik voel me dan mss wat minder hard? :angel: :wink:

ach gossie :hug: nee hoor je bent niet hard!!!



jij mag je volgende emo moment ook hier melden :mrgreen: meld ik me dan ook wel weer, hahaha, kijken of het dan omgekeerd is.

OF ik snooter dan ook weer mee hahaha, tja na dit ben ik nergens meer zeker van :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik beloof je dat ik je mijn volgend emomoment met je zal delen, ben wel benieuwd om wat dat zal zijn en wanneer,… :think: .

Maar ben nog benieuwder wat jij dan zal zeggen! :lol: :angel: :wink:

Soms zet je iets heel snel in eigen enthousiasme neer, ik herken dat wel, het is toch prachtig mooi dat het bij jou zoveel losmaakt?! Ik vind het wel heel grappig, ik kan ook nog steeds om een filmpje huilen wat ik laatst zag, een ander laat dat weer helemaal koud, was Beyonce die voor een meisje met kanker zong op het podium, misschien zijn het wel mijn zwangerschapshormonen :wink:



Voor de geinteresseerden [/url]http://www.youtube.com/watch?v=XlTG07DV2iI

Huggie wrote:
Soms zet je iets heel snel in eigen enthousiasme neer, ik herken dat wel, het is toch prachtig mooi dat het bij jou zoveel losmaakt?! Ik vind het wel heel grappig, ik kan ook nog steeds om een filmpje huilen wat ik laatst zag, een ander laat dat weer helemaal koud, was Beyonce die voor een meisje met kanker zong op het podium, misschien zijn het wel mijn zwangerschapshormonen ;)

Voor de geinteresseerden

http://www.youtube.com/watch?v=XlTG07DV2iI

:inlove: :inlove: :inlove: oh huggie, geweldig te lezen!

(ook al heb jij een mooi excuus, jij bent zwanger :mrgreen: , ik gewoon nutteloos emo :roll: :shifty: )



Ik ga morgen het filmpje even bekijken, moet nu echt op bed!

Weltrusten :-*

ik kreeg wel kippenvel en was best ontroerd dat het olifantje toch ging ademem en ging staan

Ontroerend wel, bijzonder ook emo-huilen nee.



Maar wel erg mooi…



Ook 26ste jarig joh? hier ook, 21… en ik word/ben misschien wel emo… niemand komt :cry:



Overigens heb ik hem niet af gezien nog, ben er nog mee bezig… :lol:



Edit: … bijna af, maar je voelt de paniek gewoon van de moeder olifant :cry: , geen tranen maar wel beetje zoiets van omg, gelukkig wist ik dat het goed afliep maar toch anders… :cry: :cry:

mooi filmpje!! Zeker adembenemend!

Je voelt gewoon de paniek van mamafant!



Mooi dat jij er zo geraakt door word! Niks mis mee toch.



Van beyonce moest ik idd even slikken hoor!



Maar ja ik ben ook al zo’n emo muts :shifty:

In het begin vond ik het niet zo’n boeiend filmpje, maar toen het babyfantje geboren was en moeder zo’n wanhopige schreeuw gaf…kippenvel!



En ik verbaas me er ook over… die kleintjes vallen van grote hoogte en kunnen meteen staan en lopen. Moet je eens als mens proberen :wink:

@Becca wrote:

In het begin vond ik het niet zo’n boeiend filmpje, maar toen het babyfantje geboren was en moeder zo’n wanhopige schreeuw gaf…kippenvel!



En ik verbaas me er ook over… die kleintjes vallen van grote hoogte en kunnen meteen staan en lopen. Moet je eens als mens proberen :wink:




Hier zelfde reactie! Kippenvel toen moeder olifant zo tegen het babytje schopte om het te doen ademen. :wink:

Dit is ook een mooi filmpje:



@Matsjo wrote:

:think: Dan moet ik mij eerst registreren?




hihi ik ook hoef niet te huilen :oops: :roll:

Nou kreeg er wel even waterige oogjes van, maar dat was met name op het moment dat moeder olifant schreeuwde uit frustratie omdat haar kleintje niet wilde bewegen.



Toch wel erg mooi om te zien dat de natuurlijk alles eigenlijk goed heeft geregeld.

Ik hield het ook droog hoor. Een jaar geleden had je me kunnen opvegen, maar ik ben nu inmiddels volledig ontzwangerd en mijn emoties zijn weer wat bedaard.

:lol: :lol: :lol: :lol: ik kan het inmiddels ook droog bekijken :mrgreen:



scheelt weer een predictor testje :wink: