In wat voor stoel zit jullie peuter aan tafel?
Peuter zit hier nog in kinderstoel (zo eentje die je om kan bouwen tot tafel en stoel), maar babyzus is aan zo’n kinderstoel toe.
Koop ik een kinderstoel erbij of koop ik een zitverhoger voor peuter zodat babyzus in kinderstoel kan?
Hoe is dat bij jullie?
Toen Rick in de kinderstoel kon (we hebben een chicco polly), hebben we voor Lienke een houten meegroeistoel gekocht. Daar zit ze prima mee op een goeie hoogte aan de tafel. Echt ideaal. Bij kruidvat verkopen ze dat soort stoelen ook wel eens voor ik geloof 49,95.
Beide kinderen zitten nog steeds op hun tripp trapp stoel (en trouwens, zelfs ik zit er NU op!)
Mijn zoontje is bij 2 jaar en 8 maanden overgegaan naar een Trip Trap.
Ik vond (en vind nog steeds) deze stoel niet zo geschikt voor baby’s en dreumesen vandaar dat we die niet eerder hebben gekocht. Aangezien we de Trip Trap voor ons tweede kindje ook kunnen gaan gebruiken, vond ik het 't geld wel waard om hem alsnog te kopen. En hij vond het helemaal geweldig dat hij er zelf op kon!
ik heb een triptrap look-a-like maar negen van de tien keer zit peuter op een gewone stoel op zijn knietjes… hij vindt die hoge stoel maar voor babies :inlove:
Hier beide op een gewone stoel, met een stoelkussen erop. Ze klimmen er zelf op, en kunnen overal goed bij. De jongste gaat nu in de Ikea kinderstoel, heb de houten ombouw stoel dus eruit gedaan (vond het een onding )
Bedie kids zitten in een triptrap, ideaal!
Allebei op een tripp trapp
Laura heeft sinds kort deze (van Ikea).
@Mejis wrote:
Laura heeft sinds kort deze (van Ikea).
oh die is gaaf.
hier zit ie op een gewone stoel
meestal op z’n knietjes.
beiden hebben een tripp trapp. ik zit er zelf ook vaak op
Michaël zit op een stoelverhoger.
Toen hij jonger was, zat hij vastgeklikt
nu al een hele tijd gewoon los er op.
Gaat prima.
liefs
gerda
@hermione wrote:
ik heb een triptrap look-a-like maar negen van de tien keer zit peuter op een gewone stoel op zijn knietjes… hij vindt die hoge stoel maar voor babies :inlove:
Dat doet Lev dus ook. Die schuift de triptrap naar de andere kant van de kamer en zet een gewone stoel op zijn plek.
En hij blijft goed zitten dus ik vind het prima.
dave op een gewone stoel
Jade zit hierop… :mrgreen: ( is een 4 mnd ‘oude’ foto )
hier hebben we voor Aniek en Peter dezelfde als die Meijs heeft…
Van ikea dus, die past namelijk mooi bij onze ikea keukenstoelen :mrgreen:
Michel zit nog in een normale kinderstoel, ook van ikea, maar wel van hout.
We hebben nog 2 dezelfde peuterstoelen op zolder staan, geen plannen verder :shifty: maar aangezien we erg vaak vriendjes, nichtjes, neefjes enzo te slapen hebben, lijkt het me later wel handig om meer van die hoge stoelen te hebben en 4 stuks vond ik een mooi aantal.
Daniël zit op een trip trap, het zoontje van een vriendin op een stoelverhoger die je ook in de auto gebruikt.
Vond ik ook wel slim!
Lila zit gewoon op dezelfde bank aan de eettafel als wij zitten, tuurlijk is ze dan klein, maar het gaat…
Mijn zoon zi in een namaak trip trap variant aan tafel.
In mijn geval zijn mijn oudste 2 natuurlijk al tieners dus zit dan wel in een andere situatie.
Je zou evt. ook met een stoelverhoger kunnen werken op een normale stoel. Maar mocht je kind toch bewegelijker en drukker zijn zou ik er gewoon een stoel bij kopen voor je eigen rust. evt. een mooie 2e handsje ?
Hier twee stoelen van de Prenatal. Combinatie kinderstoel en meegroeistoel. Ideaal. Blad eraf schroeven en je hebt een meegroeistoel. Ze waren 50,- toen.
Kaylee zit gewoon op een normale stoel.