In de box ?

Hoelang zitten jullie kindjes gemiddeld in de box ?



Ik had in een ander topic gelezen dat sommige de box al voor een jaar weg doen.

De box is voor mij echt onmisbaar !!

Als ik even de honden ga uitlaten ( snel ) meestal neem ik haar mee in de draagdoek.

Als ik beneden een wasje doe, of even een strijkje wegwerk vind ik het erg handig als ze even kan spelen in de box hoor.

Als er iemand aanbelt enz.



Hier zit mijn dochter er nog zeker 1 a 2 uur in per dag !!

Lekker laten zitten dus :thumbup: Het is voor haar ook een eigen plekje geworden, dus ze zal het ook wel prima naar d’r zin hebben.



Hier werd de box te krap voor 2 baby’s en als er 1 op de grond speelde, wilde de 2e er voor geen goud meer in natuurlijk :mrgreen:

Lianne zit smorgens in de box, ideaal!

Dat weet ze ook en dat laat ik de komende jaren ook zeker zo.

is haar plekje, zolang jij ej je uk er goed bij gaan gewoon zo laten! :-*

ik geloof dat duco bijna 3 was dat de box de kamer uit ginghet was helemaal zijn plekje

Hier zit Dylan er ook minimaal een half uur per dag in hoor. Soms is ie aan het keten, soms helemaal in zijn eigen wereldje aan het spelen. Ik vind het ook wel makkelijk als ik nog even iets af moet maken of als ik even naar wc of boven moet. :wink:

Hier zit Damian ook nog iedere dag een keer in de box :thumbup:

Bij Dave voor zijn eerste verjaardag ( ruim ervoor)



Bij Jade… :think: denk dat ze het nu weer accepteert nu hij in de lage stand zit… :think: maar ja voor hoe lang…



Ze vinden het allebei gewoon heerlijk op de grond spelen…

en ik heb liever een rustig kind op de grond dan eentje die de buurt bij elkaar schreeuwt in de box :mrgreen:

Hier ook iedere dag wel een half uurtje denk ik en prima om even boven wat te pakken of eten klaar te maken. Soms slaapt hij zelfs nog in de box ook heerlijk. Heb nog wel een extra bedje beneden staan, maar hij vindt het zoooo gezellig bij ons :lol: . Denk dat ik hem ook nog even laat staan.

Sam heeft tot anderhalf echt wel min. een half uur per dag in de box gezeten.

Hier staat die ook nog steeds en voorlopig gaat ie niet weg ook.

Als ik straks alleen ben met nog een klein babytje kan ik helemaal geen kant meer op.

Yari speelt altijd nog erg lief in de box en los op de grond is die niet te vertrouwen dus dan kan ik hem niet uit het oog laten.

@colle wrote:

Bij Dave voor zijn eerste verjaardag ( ruim ervoor)



Bij Jade… :think: denk dat ze het nu weer accepteert nu hij in de lage stand zit… :think: maar ja voor hoe lang…



Ze vinden het allebei gewoon heerlijk op de grond spelen…

en ik heb liever een rustig kind op de grond dan eentje die de buurt bij elkaar schreeuwt in de box :mrgreen:




dus ook ruim voor haar verjaardag geworden :mrgreen:



ze spelen liever samen op de grond…

als ik moet plassen dan doe ik even de hkdeur dicht ze weet dat nu wel en blijft ook lekker verder spelen…

Hier ook onmisbaar…

Ik heb de box net vorige week verkocht.



Wij deden er eigenlijk niks mee. Mara zat er nooit in. We gebruikten de box alleen voor afzetting van de kamer en als opslagplaats voor speelgoed. Ben blij dat ie weg is. Weer ruimte voor mijn gevoel.



Romata, gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!! :dance: :inlove:

Box is hier te krap geworden :snooty: Zittend spelen gaat nog wel maar dan wel max. 20min.

Levy zit eigenlijk bijna de hele dag in de box. Kan hem echt niet zomaar even neerzetten op de grond, want niets is veilig hier dan. Hij klimt de banken op, de stoelen op en dan er ook nog bovenop gaan staan. Rukt de bloemenvazen van de tafel, gooit met speelgoed, speelt met de deur, pest de hond en de katten, je zus pesten en andersom is natuurlijk ook harstikke leuk :roll:



Dus nee, Levy gaat voorlopig nog niet uit de box. Meer om de vrede te bewaren hier en om mijn spulletjes heel te laten :lol:

Mijn dochter is bijna 10 maanden en gaat iedere dag nog een poosje in de box. Ze gaat dan wel altijd staan en rondjes lopen of haar speelgoed over de rand gooien, rustig zitten en spelen doet ze bijna nooit, maar misschien komt dat wel weer een keer! Voorlopig blijft de box nog staan!

Hier is de box eind maart weg gegaan, dus met 16 maand.

Toen is er een hek tussen de keuken en woonkamer gekomen :thumbup:

wij woonden toen mischa kleiner was in een apartement en daar stond de box mega in de weg. Dus met ong 13 maanden is hij weggegaan.

We hadden wel een vierkante hal met de deuren naar alle ruimter. De deur naar de woonkamer was er uit en daar kon een traphekje, hij had zo een grote ruimte waar hij geen kant op kon nergens bij kon en heerlijk kon spelen.



Denk dat de box bij dit mannetje iets langer blijft staan

Hier zit Steven eigenlijk bijna nooit meer in de box, of hij moet de poezen weer eens aan het plagen zijn. Hij kruipt steeds achter de poezen aan en trekt ze aan de staart, dat blazen wat de poezen dan doen vindt hij grappig :roll:

En als ik moet koken vindt ik het ook weleens handig aangezien hij echt overal aanzit en zich overal aan optrekt. Zelf vind hij de box niet leuk, is regelmatig huilen tot hij er weer uit mag. :?

Hier zit keano ook nog wel 3x daags in de box te spelen/drinken. Tijden verschillen. Soms kan hij zo mooi een half uur spelen en andere keer na 10 min. al flauw van… :mrgreen: Maar het is idd handig, dus laten hem nog zeker even staan… :thumbup: