In de box ?

Momenteel gebruik ik de box weer wat vaker. Als ik even de kamer uit moet, anders gaat hij tegen de deur aan staan waardoor ik bijna niet meer de woonkamer in kan.

Laat ik de deur open van de woonkamer dan zit hij binnen een mum boven, hij kan zelf razendsnel de trap op klimmen :wall: . Dus even naar de wc en meneer zit al boven.

Tot nu toe heb ik hem altijd op tijd van de trap geplukt, maar ben 2 x achter hem aan gelopen als vangnet, en toen zag ik dus dat hij zo boven is. :roll:

Hier staat inmiddels de box alweer op zolder, en wat een ruimte in eens weer :shock: :mrgreen:



Wij gebruiken de box vanaf 10 mnd al niet meer en sinds dien heeft hij er eigenlijk ook nooit meer ingelegen/gezeten.

Het werd bij ons gebruikt als op slagruimte.

Maar omdat de lade onder in de box overvol was en in de box zelf het speelgoed zich ook opstappelde hebben we vandaag maar besloten om dat ding op te ruimen.

Hebben we meteen een dilemma erbij want waaaaaaaaar laten we al die zooi??? :-s

Debbie bezig bijtje heb je zeg :hug:



Hier zit Indy zeker 2 a 3 uur per dag in de box, ze vermaakt zich er prima in en vooral nu ze door heeft dat ze rondjes kan lopen erin :lol: .



Op de grond speelt ze niet heel vaak, ze heeft het dan snel benauwd en dr ogen zijn dan gelijk vies en beginnen te tranen (waarschijnlijk allergie)

De box is inmiddels de deur uit. Ging echt niet meer.



Nu hebben we alleen nog het probleem… bedje :roll:



Ik trof dus vanochtend een 1 1/2 jarige in MIJN bed aan. Hij is dus uit zijn bedje geklommen met slaapzak en al. Ik heb ook gezien hoe hij dat deed toen hij van het grote bed terug in zijn eigen bedje ging. Geloof me, hij kan zijn nek breken op die manier :wall: Hij laat zich gewoon vanaf zijn middel voorover over de reling vallen, steekt zijn handen uit, komt op zijn handen en hoofd op het matrasje terecht en maakt dan gelijk een koprol zodat hij op zijn rug dwars in het bedje terecht komt.



Over 2 weken ongeveer is zijn kamertje af, dan gaan de spijlen uit zijn bedje en kan hij er dus op de normale manier eruit.



Maar wel een rare gewaarwording hoor om je kind in je eigen bed aan te treffen :roll:

Hier de box weggedaan toen Lenn bijna 1 was. Kwam meer door de verhuizing dat we dachten van: ach laat maar zitten. Miste hem soms wel hoor!!



Nu met Nika blijft ie wel langer staan denk ik. Ik kan me toch heel wat situaties voorstellen, ook straks als ze groter is, dat het fijn is om haar even in de box te zetten :slight_smile:

De box is hier sinds vorige week weg. Lars zat er al vanaf 13 maanden niet meer in.