in de box

Lev zit elke dag ongeveer een uur in de box en vermaakt zich daar dus prima in he. Hij “leest” boekjes, bouwt torens met blokken, speelt wat met een auto of met een gevonden barbie :inlove:

Ik had het idee dat ik Anna Sofie al heel snel die box uit had.

Gebruiken jullie box nog, of tot wanneer gebruikten jullie die?

ik had de box staan tot ruim jaaar …

jan vermaakte zich er prima in

niet dat ik hem er nog vaak inzette, maar hij klom er dan zelf in, ging echt met zijn rug naar iedereen toe zitten

maw; laat mij even met rust :inlove:

Hier heeft mijn oudste tot bijna 2 jaar in de box gezet (mede vanwege complicaties zwangerschap van mijn 2e). Bij mijn 2e kindje is het de bedoeling dat de box er komende week eindelijk uit gaat! De box staat nu opgeklapt in een hoek van de kamer.

Senne zit er ook nog geregeld in hoor, vermaakt zich prima!

Hier is de box denk ik al 1 jaar de kamer uit… over een paar weken staat hij er weer… :mrgreen:

Sam gaat nog iedere ochtend na het opstaan ruim een half uurtje in de box. Echt even wakker worden terwijl ik mijn dingen nog kan doen. Als ik ga koken en Sam heeft goeie zin dan ook nog even in de box ( vaak voor de tv dan met kro kindertijd). Zolang hij het accepteert en zich er nog vermaakt vind ik dat helemaal prima.

Begin dec verhuist en sindsdien geen box meer. Had gedacht dat ik m vreselijk zou missen, maar besef het pas nu ik dit topic lees :lol:

Hier de box echt al een lange tijd weg geloof met een maand of 6 a 7.

Wij deden hem er eigenlijk nooit in toen hij wat groter werd. Hij lag dan altyd op een kleed op de grond met speeltjes.

Nu speelt hij met zijn speelgoed rustig in een hoekje vd kamer. Denk dta het ook wel verschil maakt of je kindje overal aankomt enz. Hie rgeheel niet het geval. Ook staat er van alles op de salon tafel hij komt er niet aan. Als hij wel zulke dingen zou doen denk ik dat de box hier nog wel geweest zou zijn :thumbup:

Isa hier 's ochtends een half uurtje, zodat papa en mama even op gang kunnen komen met een bak thee en de krant 8)

En inderdaad tijdens het eten koken, dan kan ik mijn ogen tenminste even op de pannen gericht houden :mrgreen:

Ik heb nog wel geen dreumes, maar lees hier al wel, was juist benieuwd naar dit haha!

Ik gebruik hem nog regelmatig, al hoor ik van kids van zelfde leeftijd dat de box er al uit is. Onze schat hier zit overal in op en aan zodra ze zinb heeft dus het is soms net even een handige uitvalsbasis. Dat wil zeggen, altijd 's ochtends een half uurtje ofzo na de fles, zodat we even kunnen ontbijten, tanden poetsen of wat dan ook. Meestal ook onder het eten koken, anders hangt ze voortdurend rond mij heen en soms ook wel ergens tussendoor. Ze moppert dan wel eens even, maar gaat daarna meestal lekker spelen, dus voorlopig staat ie hier denk ik nog wel.

Laura heeft tot ongeveer haar tweede jaar nog wel af en toe in de box gezeten. Ze vond dat zelf ook prima, zat dan lekker te spelen of tv te kijken vanuit de box. (hm, voel me een hele slechte moeder als ik dat zo opschrijf…)

Niet dat ze hele dagen in de box zat, maar als ik moest koken of zo vond ik het wel prettig om te weten dat ze veilig zat. En ach, zolang ze het zelf ook niet erg vond… maar ze leek het eigenlijk wel prettig te vinden, haar eigen plekje om rustig even te zitten.

Op een dag klom ze eruit, toen hebben we de box meteen weggedaan.

Ik denk dat het gewoon heel erg van je kind afhangt hoe lang de box kan blijven staan.

Overigens, Laura is een super enthousiast en energiek kind dat overal opklimt en alles wil uitproberen, dus ik had nooit verwacht dat ze zolang in de box zou blijven, maar misschien was het voor haar juist wel even een rustmoment af en toe.

(en voor mama ook :wink: )

lev haalt dus alles overhoop he… Echt ellendig.

Ik heb dus het idee dat hij zichzelf begrenst door lekker rustig in de box te zitten. Hij heeft daar veel minder omver te halen, hij speelt rustig, hij kan er geen grap mee uit halen zeg maar :mrgreen:

@lydia wrote:

Ik heb dus het idee dat hij zichzelf begrenst door lekker rustig in de box te zitten. Hij heeft daar veel minder omver te halen, hij speelt rustig, hij kan er geen grap mee uit halen zeg maar :mrgreen:

Hier precies zo. Ik ben er zelfs van overtuigd dat de box Sam af en toe gewoon even tot rust kan brengen. Zichzelf begrenzen kan ie nog niet en die spijlen doen hun werk wel :wink: :mrgreen:

Hier is vlak voor kerst de box eruit gegaan, ik had plek nodig voor mn kerstboom en Sarah Louise speelde eigelijk nooit meer in de box.

Straks als de kerstboom weg is (jaja hij staat er nog) maak ik daar een knus speelhoekje voor Sarah Louise.

@Mip wrote:

@lydia wrote:

Hier precies zo. Ik ben er zelfs van overtuigd dat de box Sam af en toe gewoon even tot rust kan brengen. Zichzelf begrenzen kan ie nog niet en die spijlen doen hun werk wel :wink: :mrgreen:

Dat idee heb ik bij Djanel ook. Hij is een enorme wildebras en haalt alles uit en overhoop. In de box speelt hij rustig en heb ik ook even een momentje rust.

Bij die andere twee had ik geen box, maar bij hem GELUKKIG wel

Benthe zit nog de hele dag in de box… En ze vindt het prima…

's avonds na het eten gaat ze een uur spelen met haar zus op het kleed.

Bij opa en oma en andere oma loopt ze gewoon rond, maar zolang ze thuis het nog accepteerd, graag… Onze woonkamer is nog niet echt geschikt voor kleine grijpgrage handjes…

@wisje wrote:

Benthe zit nog de hele dag in de box… En ze vindt het prima…

's avonds na het eten gaat ze een uur spelen met haar zus op het kleed.

Bij opa en oma en andere oma loopt ze gewoon rond, maar zolang ze thuis het nog accepteerd, graag… Onze woonkamer is nog niet echt geschikt voor kleine grijpgrage handjes…

Bedoel je af en toe door de dag heen of bedoel je echt de héle dag? :eh: :think:

Als ik niet met haar bezig ben, maar aan het werk, zit zij in de box…

We spelen wel samen, maar daarna weer in de box… Heb ik met B’Elanna ook altijd gedaan en dat bevalt goed…

Zolang zij het accepteerd blijf ik het doen…

Tot ongeveer een jaartje. Daarna was er geen houden meer aan. Hij wilde zo graag alles ontdekken. En dat vond ik ook zeker begrijpelijk!!

Ik heb hem wel iets langer laten staan, om hem nog even in te kunnen zetten als ik even snel naar boven moest, of…als strafplekje.

Bo heeft tot ze ruim 1,5 jaar was, in de box gezeten. Maar vanaf een jaar ofzo was dat alleen even 's ochtends na het eten. Ik kon dan snel even wat puinzooi wegruimen en dat ging een stuk sneller zonder haar.

Nikkie was de box al snel zat en het ding is dus 2 maanden geleden de deur uitgegaan, maar daarvoor zat ze er al erg weinig in. Tot mijn verrassing pikte ze vandaag de box in het zwembad wel.