il destino R in het nl [pittig spel]

Hallo,

Voor de liefhebbers heb ik een andere versie van il destino gevonden en hij is in het nederlands.

ildestinoR

Deze heb ik al eens gespeeld… Hij is pittig! maar wel leuk om te doen!!

Ik vind het erg leuk, maar ik kan geen code ontdekken en de blauwe ‘sleutel’ ook niet.

hehe eindelijk heb ik hem uit. Jeeeee wat vind ik deze pittig. Die andere il destino met die rode auto is kinderspel vergeleken met deze :shock:

Hihi maar eindelijk heb ik er een uitgespeeld zonder hints :mrgreen:

Ik ga het eens proberen :mrgreen:

Succes! :smiley:

http://www.gotmail.jp/eng/index.html

Volgens mij staan hier meer van die spelletjes.

Ik ben nu te moe om het uit te zoeken :mrgreen: vind maar 3 dingen even snel gekeken.

Ben er aan begonnen maar snap t nog niet helemaal moet ik eerlijk bekennen…

Als ik je kan helpen dan lees ik het wel hier :slight_smile:

om eerlijk te zijn snap ik niet helemaal de bedoeling van t spel…je moet voorwerpen weten te vinden en dan…?

die andere vond ik makkelijker in japans :silenced:

Juudje dat kan kloppen dit is ook een moeilijkere versie dan de japanse :wink:

El73 Met die voorwerpen moet je aan de slag en de manier vinden om de garagedeur open te krijgen en de auto weg te kunnen rijden.

Ik kan de blauwe sleutel niet vinden? Vind hem wel pittig hoor, maar ook wel erg leuk.

En hoe krijg ik de asbak beter schoon

die codes die moet je gewoon gokken dus net zo lang cijfercombinaties maken tot dat je de goeie hebt??

Chantal en El 73 er zitten codes in het spel. Hier wat hints.

Kijk in de asbak met de zaklamp en voor die sleutel heb je eerst de telefoon nodig

Haha, dat 1e had ik al geprobeerd. Maar was ik klein detail daarvoor vergeteen. Dank je.

wie weet waarvoor ik de tekens nodig heb???

Grrrrrr, ik moet nog 3 items. Maar ik kan ze niet vinden. grrrrrr

Chantal

Die tekens vormen een code om de blauwe sleutel te activeren

Maar ik heb de blauwe sleutel nog niet :?