il destino R in het nl [pittig spel]

Deze vind ik ook vrij pittig. :? :shock:

@Chantal wrote:

Maar ik heb de blauwe sleutel nog niet :?

Deze vind je in de kluis

ja da’s allemaal leuk en aardig. Maar ik kan daar geen wachtwoord invoeren. (weet trouwens ook niet eens wat het wachtwoord is.)

@Chantal wrote:

ja da’s allemaal leuk en aardig. Maar ik kan daar geen wachtwoord invoeren. (weet trouwens ook niet eens wat het wachtwoord is.)

Heb je de telefoon al?? Met die telefoon kun je achter het wachtwoord komen.

@cindy25 wrote:

@Chantal wrote:

Heb je de telefoon al?? Met die telefoon kun je achter het wachtwoord komen.

Ja maar dan krijg ik 4 cijfers. Die voer ik daar in en dan doet ie noog niets. :x

Chantal

Heb je de sleutel gebruikt die uit dat speelgoedautootje kwam? Als dat zo is dan is de code niet goed. Hint: De code krijg je niet na het spel maar tijdens het spel.

haha…allemaal hints zie ik nu…Chantal…als jij ff door blijf vragen ga ik morgen verder met t spel…ga nu echt mn bedje opzoeken na zo weinig te hebben geslapen dus tot morgen :-*

Ik word gek van dit spel. Ik krijg die kluis maar niet open. Wat doe ik fout. Ik voor een code van 4 cijfers in en pak de sleutel uit de speelgoedauto en nog zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft. HELLLLLP

Waar heb je de code vandaan die je gebruikt? Misschien gebruik je de verkeerde.

Ik heb de code uit de telefoon. Ik heb eeb code van 4 dezelfde cijfers die omcirkelt waren.

@Chantal wrote:

Ik heb de code uit de telefoon. Ik heb eeb code van 4 dezelfde cijfers die omcirkelt waren.

Je hebt volgens mij de verkeerde code.

Als je het spel op de telefoon uitspeelt krijg je te zien dat je speler zoveel bent die het gelukt is. Deze code is nep. De code kun je achterhalen tijdens het spelen van het spel. Hint: Die autootjes zijn niet allemaal hetzelfde.

Ik heb ook de code tijdens het spelen van het spel gekregen. Deze waren omcirkelt op het moment dat ik de goede volgeorde van de autootjes had gemaakt.

Helaas dat is ook niet goed.

Oke ik zal duidelijker zijn.

Tijdens het spel zie je de autootjes verschijnen bij een nummer. Dit zijn allemaal rode autootjes maar altijd maar een gele. Daar waar de gele tevoorschijnkomt is een cijfer van de code :wink:

Moet ik die cijfers dan door elkaar ‘gooien’ ?

En die gele sleutel moet ik dus gebruiken. Hij geeft nog steeds aan dat we een wachtwoord nodig hebben.

Ik raak langzamerhand echt gefrustreerd hiervan :x :evil:

Exact die volorde gebruiken waarin ze verschijnen en dan eerst de code invoeren en dan de sleutel gebruiken.

Hij is niet de makkelijkste he. Heb er ook even op gezeten voordat ik alles doorhad.

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Was vergeten op enter te klikken. hoe dom kan een mens zijn. :mrgreen:

Iig bedankt ik heb de kluis open.

:dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap:

hahaha maar nu het volgende probleem. Ik kriijg die blauwe sleuteel niet elektronische sleutel niet geactiveerd. Ik heb de blacklight code gezien, maar kan er niets mee.

Chantal

Je moet goed tussen de tekens lezen.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Het is me gelukt. (maar niet zonder hulp van Cindy25) Bedankt