Weet iemand of je bij dit opbergmeubel ook de deksel op de opbergbakken kunt doen terwijl de bakken in de kast staan? Stomme vraag misschien :oops: maar ik zoek een opbergsysteem voor het speelgoed van Jasmijn maar wil het wel een beetje stofvrij houden.
ja dat kan, de deksels vallen “in” de bakken, dus de rand blijft gelijk!
(ben trouwens erg fan van trofast!)
Ja, kan inderdaad
Zal ik dan ook nog maar even melden dat het kan? :mrgreen:
Bedankt :thumbup: ! Zo te lezen kan het :mrgreen: . Snel naar de Ikea dan .
kan! en ook in de trapvariant van de kast kan dat!
(ik heb de trapvariant wegens ruimtegebrek in gebruik als kledingkast)
I.kea denkt aan alles.
ech ideaal die kasten
wij hebben alleen een plastich inschuif nethode en die knappen op den duur af, hub heeft ze vd week allemaal vast geschroefd
Wat bedoel je met een plastic inschuifmethode :think: ?
op jou foto, zitten er gleufjes in het hout waar je de bakken inschuift.
bij die van ons zitten van die plastich railtjes aan de zijkant, waar de bakken in geschoven worden
dat is bij de witte kasten, daar moet je een rail inschroeven
(kastje is ook iets breder)
Ik zie het al…echt ikea-kenners hier :thumbup: . Zo leer je nog eens wat .
Wij hebben de trapvariant en van het laagste kastje een keukentje gemaakt. Vier kookpitten erop, knopjes aan de voorkant en klaar. Twee vliegen in 1 klap. Maar goed, dat was je vraag niet! :mrgreen:
@sensje wrote:
Wij hebben de trapvariant en van het laagste kastje een keukentje gemaakt. Vier kookpitten erop, knopjes aan de voorkant en klaar. Twee vliegen in 1 klap. Maar goed, dat was je vraag niet! :mrgreen:
Leuk idee

Wij hebben twee trofast-trapkasten en als ze niet te vol zitten :shifty: past er dus een deksel op :mrgreen: !
Leuk idee van dat fornuisje! :thumbup:
@Marite wrote:
Wij hebben twee trofast-trapkasten en als ze niet te vol zitten :shifty: past er dus een deksel op :mrgreen: !
:mrgreen: Dat is het eerste wat ook in mij opkwam! 8)
Fijne kasten! BTW :thumbup:
Wij hebben zowel een houten variant (waar de bakken uitdonderen bij ook maar iets te zwaar gewicht… :o ), als een witte variant met plastic rail (waar ook de bakken uitdonderen, maar dan met strip en al :shock: ).
Maar ook ik kan beamen dat MITS de bakken niet te vol zitten, de deksels erop passen. En zijn de dozen te zwaar, dan even de deksel erop drukken en aan de zijkant bijdrukken, dan past het weer wel!
Mijn ervaring tot nu toe is echter dat de kast die boven staat prima blijft staan, incl deksels, maar de kast die in gebruik is, zijn deksels vaak kwijt is.
Ze worden eraf gehaald, komen ergens onder een tafel terecht, en gaan er vervolgens niet meer op. Dus bij intensief gebruik zou ik zeggen, geen deksels (mikt voor mama ook wat minder makkelijk bij de grote opruiming aan het einde van de dag ;))
Hmm even dit topic weer opgezocht.
Ik liet mijn man de keuze; hij kiest voor een witte kast, met verschillende kleuren boxen/dozen er in. :inlove:
En dat zijn dus net de kasten met de rails… :?
Nou ja voor Marith er zelf mee gaat rommelen zijn we zo weer een jaar verder.
Maar ach, komt tijd, komt raad.
Moeten we dan maar weer naar Ikea, wat vervelend!
ja kan ook die houten kasten nemen en ze wit verven :mrgreen: als je die liever hebt.
Ik las dat er iemand een fornuisje van gemaakt had, waar haal je zo kookpitjes ?
@Liz wrote:
ja kan ook die houten kasten nemen en ze wit verven :mrgreen: als je die liever hebt.
Ik las dat er iemand een fornuisje van gemaakt had, waar haal je zo kookpitjes ?
2 oude cdtjes erop maken :thumbup:
Wij hebben de witte lange kast.
Met bakken met deksels en wat plankjes voor de boekjes en wat mooi speelgoed.
Ideaal.
Nog nooit iets uitgevallen hier,deksels passen altijd,de kids weten dat 1 bak mogen en die opgeruimd moet worden voor ze de volgende pakken.
Top voor duplo,lego,blokken,auto’s,knex en alle poppenkleertjes.
Ze leren goed opruimen vind ik met die kast.
Ik zweer er dus bij :mrgreen: