Ikea trofast opbergsysteem

@renzosmam wrote:

@Liz wrote:
ja kan ook die houten kasten nemen en ze wit verven :mrgreen: als je die liever hebt.

Ik las dat er iemand een fornuisje van gemaakt had, waar haal je zo kookpitjes ?

de kids weten dat 1 bak mogen en die opgeruimd moet worden voor ze de volgende pakken.

zo doen we dat hier ook.. klaar met 1 bak, dan opruimen.. en mag de volgende eruit..

hoewel ik em eigenlijk te 'strak'/modern vond in onze woonkamer.. is ie wel heel practisch.. :thumbup:

Ik heb de witte versie voor mijn knutselspullen in de huiskamer

. Ideaal :thumbup:

Ik zie door dit topic pas dat de witte anders schuift dan de andere kleur haha. Ik wou meteen een witte omdat we alles wit hebben hier dus verder niet naar gekeken. Hier zijn de strippen nog niet los geweest. Terwijl sommige bakken aardig vol zitten :shifty:

Hier ook de witte (wel 3 :roll: ). De meiden hebben er allebei 1 op hun kamer en er staat er 1 in de woonkamer. Ideaal. Heerlijk om speelgoed te sorteren en het blijft netjes.

De strips hebben hier nog nooit losgelaten, terwijl de bakken toch vrij zwaar zijn.

hier ook 2 witte kasten (op zolder) met heel veel zware 'troep ’ erin, voor hub zn hobby en gereedschap spullen (niet het grove gereedschap dan hé :mrgreen: ) Vind ze ideaal, maar niet mooi genoeg voor de woonkamer :oops: heb in de woonkamer andere dozen van Ikea met deksel, maatje kleiner en wat goedkoper. Als we ooit een speelhoek krijgen uit het zicht is de kans wel groot dat er zo’n kast bij komt.

De rails is er nog nooit uit gekomen, maar je moet ze dan ook wel vast schroeven (volgens de beschrijving) :shifty: