Ikea oven knalt uit elkaar

yay! Hoera voor Whirlpool denk ik…

Hopelijk kun je snel weer van dat ding genieten…

Dit ligt toch niet aan Ikea maar aan Whirlpool?

Leuk he, die service van whirlpool :twisted:

Als volgende week die monteur komt zorg er dan maar voor dat je met zijn 2en thuis bent.

Ik heb het probleem met mijn vaatwasser nog steeds niet opgelost (schade is al vanaf 13 januari)

Whirlpool wil de schade nog steeds niet erkennen.

En ik was ook alleen thuis, dus het is nu mijn woord tegen het zijne.

Als je met zijn 2en thuis bent is er een die kant ‘getuigen’.

Veel succes volgende week!!!

Ikea is mijn aanspreekpunt en moet Whirlpool aansturen. Dat het 3 maanden moet duren is een beetje to much toch?

Ikea is leverancier en die moeten een deugdelijk product verkopen. Idd hadden ze hier wel meer van kunnen maken tav snelheid, Whirlpool aansturen/sporen etc.

En het wordt nog leuker.

We zijn WEEEEEEEEEEER gebeld door Whirlpool. Dat ze geen complete deur kunnen bestellen. Ze komen dus langs om te kijken welke losse :shock: onderdelen ze nodig hebben om de deur in elkaar te zetten.

Ik begrijp er echt niets van. Whirlpool is toch geen aggenebisj bedrijfje.

Ben echt een beetje in schock.

laat ze nu maar gewoon eens met een nieuwe oven over de brug komen zou ik zeggen. Dit lijkt nergens naar :naughty:

Inderdaad, doe maar een nieuwe oven dan… :thumbup:

Ons deurtje was beschadigd (waarschijnlijk tijdens het transport), er zat een deukje in het RVS, we hebben toen een hele nieuwe deur gekregen die een monteur voor ons gemonteerd heeft.

Wij hebben geen Whirlpool overigens, maar Siemens (moest zelfs even kijken :oops: ).

Ik vind het echt schandalig! :thumbdown:

Ik zei ook al tegen Mark, geef mij dan maar een hele nieuwe oven en dan halen ze maar alle losse onderdelen voor andere mensen mee te helpen.

VInd het echt van de zotte dat ze geen complete deur kunnen bestellen maar wel dus allerlei loss onderdelen om de deur zelf in elkaar te zetten. :shifty:

Daar zou ik ook niet echt vertrouwen in hebben.

Zeker na wat er al gebeurd is.

Krijg ineens visioenen dat ze met lijm en tape aan de slag gaan… 8)

wat een stierenpoep :oops:

Wij hebben ook een nieuwe deur gekregen op onze oven toen de ruit na 1 week kapot ging.

Gewoon een hele nieuwe ovendeur zonder problemen.

Oké ander merk, maar je mag toch denken dat elke oven een beetje hetzelfde in elkaar zit…

wat enorm balen zeg.

Moet eerlijk bekennen dat ik juist wel goede ervaring heb met whirpool. lampje van de oven was stuk, ik heb geprobeert zelf te vervangen, kon niet zonder ding echt open te schoeven. Heb gebeld met whirpool en week later stond meneer op de stoep en heeft het lampje verwisseld.

sterkte in iedergeval.

zonder oven geen taartjes…

Lous, ben je niet lid van Consumentenbond of zo? Of dreig ze desnoods dat je naar Kassa stapt of zo (en dat ook echt doen).

Dit kan echt niet hoor :hand:

:-* voor jou!

Belachelijk…

Madre :shock: ! Eis een nieuwe oven :wink:

Jeetje zeg, dat is toch enorm schrikken. Ik dacht altijd dat dat veiligheidsglas niet uit elkaar kan klappen. (zou niet eens weten wat er voor glas in onze oven zit, is een gasfornuis van twintig jaar oud). Ik hoop dat Ikea betere service biedt.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Wat heerlijk. En dan pizza’s, lasagne, witlof met gesmolten kaas, brood met kaas en ui en dat allemaal op het menu? :drool:

Oh ik wil echt nooit meer zonder. Even een cake bakken als we visite krijgen, wat gratineren of gewoon hele gerechten zoals heerlijke hartige taarten of macaroni al forno. :drool: Geniet er van en eet smakelijk. :smiley: