heel leuk geworden en voor de mooi zou ik geen manden erbij kopen…
Ik heb ook een open boekenkast, zeg maar, niet van Ikea, maar van teak hout. Ook manden erin.
Misschien een tip wat bij mij goed helpt: viltjes onder de manden plakken (je hebt ook van dat heel dikke vilt), scheelt heel veel krassen!
Veel plezier met je kast!
Bedankt voor de tip Kim dat is een goed idee,ware het niet dat deze manden van een soort stof zijn en niet krassen :thumbup:
Ik had eerst andere manden in handen en die zouden inderdaad krassen geven en dan had ik je tip zeker opgevolgd!
Ik laat het dan maar even zo, mocht ik echt plaatsgebrek hebben voor rommel, kan ik alsnog een setje kopen. Ikea wisselt niet snel van assortiment toch ?
@Karin2 wrote:
speelsigheid
Is dit eigenlijk wel een woord ? Ik lees nu pas wat ik geschreven heb :roll: :oops:
Mooi!
Ik zou het ook zo laten, en geen manden bij kopen.
Kan altijd nog als je teveel speelgoed hebt straks.
Vond het keukentje ook erg mooi trouwens!
Heeft dat nu een ander plekje, of heb je het echt opgeruimd?
Dat laatste is wel heel zonde, het is echt leuk.
Die foto, haha, die heb ik nog niet gemaakt.
Kreeg ineens opruimwoede voor de bijkeuken… :shifty:
Het keukentje staat nu bij Eva op haar kamer. Ik heb erover gedacht het te verkopen want ze speelt er (nog) niet veel mee Hopelijk komt dat nog!
Haha, hebben we samen de bijkeuken opgeruimd. Ik had ook de balen van de zooi en heb er ook flink huisgehouden! Het is nu netjes :thumbup:
Karin: WOW supermooi geworden, ik zou er geen manden meer bij doen, dan is hij naar mijn idee te dicht…en WAT een bikkel ben je, met 2 kids alleen naar de ikea en dan allemaal zware spullen meenemen. :mrgreen:
Wat aso dat niemand je helpt he…bah daar kan ik dan weer niet tegen.
hij is goed zo :thumbup:
lekker he hoeveel troep erin past :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zit te denken om er ook eentje voor de beeb zijn/haar kamertje te kopen
(als er dan nog ruimte voor is… :think: )
Speelsigheid… ja denk t wel… ik begreep het iig wel…
Ik laat het dan maar even zo, mocht ik echt plaatsgebrek hebben voor rommel, kan ik alsnog een setje kopen. Ikea wisselt niet snel van assortiment toch ?
Karin, ik heb net van een medewerker van Ikea begrepen dat in augustus weer een heleboel spullen uit de collectie gaan (vandaar nu OP=OP dagen)
Voor de zekerheid even navragen? Of alvast 2 reserve manden kopen...
Ik wil graag de dozen STRIKT, maar die gaan ook uit de collectie.
Hou het in de gaten zou ik zeggen :wink:
Ik vind jouw kast ook in balans zo :thumbup:
Nicje, ik heb ook met de STRIKT in mijn handen gestaan, de grijze. Daar waren inderdaad niet zoveel meer van.
Ik koop nog 1 mand op reserve. Heel misschien prop ik toch deze toch nog stiekem onderin een vak, er kan zoooooveel in ! :mrgreen: Het ruimt inderdaad lekker op :thumbup:
Mooie kast zo! (en wat een gaaf speelkeukentje!!!)
En wat een expeditie zeg! Oef!
En Anneke, ik ben heel benieuwd naar een foto van je Trofast-speelhoek… kan ik ff ideetjes opdoen!
Ja ik wil ook graag meer foto’s zien, is goede inspiratie voor onze speelhoek. :mrgreen: