Ik ben absoluut geen Ikea fan maar ik ben toch gevallen voor deze boekenkast als opbergsysteem voor al het rondslingerend speelgoed.
Wie heeft deze kast ook en wat voor manden, bakken hebben jullie erin ? Ikea verkoopt plastic bakken maar ik vind dat denk ik niet zo mooi. Welke manden passen erin ?
wij hebben hem, de vierkante (grote dus)
maar geen manden, alleen maar boeken hier
(dus eigenlijk heb je niks aan mijn antwoord :mrgreen: )
kon je die manden die bij ikea zelf in de kast gestald staan niet gewoon kopen daar? ja toch?
Ik heb hem niet in huis maar op mijn oude werk hadden ze hem ook staan ( in de speelkamer van de tadartsenpraktijk)
daar hadden ze hele leuke rieten manden ingezet met daarin speelgoed … boekjes ed … allemaal leuk gesorteerd … en bovenin folders … en leuke plantjes …
Ik vond het er zeer leuk uitzien :-*
ze hebben mooie rieten manden die er ook in passen en van die kartonnen sierdozen met deksel.
Ook de bakken van trofast passen er in.
1 groot nadeel… de donkere variant is enorm krasgevoelig en je ziet echt 3 seconden na het afstoffen al weer volop stof liggen.
Mijn moeder heeft er uiteindelijk maar een loper overheen gelegd, ze werd gek van alles wat krassen maakte :roll:
Wij hebben um hier, maar dan wit.
Ook alleen maar boeken erin dus kan je eigenlijk niet helpen.
Wel dat ik um errug leuk vind haha
Ik wil 'm ook in ons nieuwe huis :lol:
Je kan er nu ook deurtjes en lades voor kopen :thumbup: ook super handig
dus!
@dolfijntje12 wrote:
Ik wil 'm ook in ons nieuwe huis :lol:
Je kan er nu ook deurtjes en lades voor kopen :thumbup: ook super handig
dus!
Maar alleen maar in het rood en het wit

En Cell, inderdaad, ik ben bekend met de krasgevoeligheid. We hebben toevallig een klein tafeltje van hetzelfde materiaal voor de kinderen en die ziet er niet uit! Maar een beetje olijfolie erop doet wonderen

Hier hebben we de grote van 5 hokjes bij 5 :mrgreen: in dat lichte kleurtje… beuken :think: wij hebben er rieten manden in voor paperassen… waren volgens mij wel ‘duur’’ 15 euro p/stuk… :think:
Maar staat wel leuk… :inlove:
Fai, waar heb je die manden dan gekocht ? Ook bij de Ikea ?
Wij hebben er ook een in de speelkamer van de kids. Met de rieten manden van de Ikea erin inderdaad. Ik zal even naar een fotootje speuren, monumentje!
Let niet op de rommel…
Ja ook bij Ikea… ik zal eens kijken… foto zoeken van ikea…
Ik zal morgen eens op expeditie haha ! :eh: :mrgreen:
Hmmm…vind em zo een beetje tegenvallen… ze staan veel leuker in het echt… maarre, ik zal een foto maken van de kast met de mand erin…
even eerst de foto van de mand op de ikea site…
@faizaa wrote:
Hmmm…vind em zo een beetje tegenvallen… ze staan veel leuker in het echt…maarre, ik zal een foto maken van de kast met de mand erin…
Jaaaa die manden vind ik mooi !!! Staan die op de site ???
Fatsoenlijke foto…(maar evengoed niet op de zooi letten)
Zo even een foto gemaakt… Az kijk me :eh: aan… :mrgreen:
@Karin2 wrote:
@faizaa wrote:Hmmm…vind em zo een beetje tegenvallen… ze staan veel leuker in het echt…maarre, ik zal een foto maken van de kast met de mand erin…
Jaaaa die manden vind ik mooi !!! Staan die op de site ???
Ja staan op de site… :thumbup:
Wat een gezellige kast Suus !!! Super !!!. Helaas kunnen wij alleen een enkele kast kwijt van 2x4.
Jammer alleen dat Eva’s keukentje moet wijken hiervoor
http://www.kindjeopkomstforum.nl/download.php?id=222732