ikea commode Hensvik

die van diktad bestaat idd uit twee delen, de plank kan je later dan ook omhoog klappen, en dan heb je een gewone smalle kast.



die witte van het eerste plaatje betstaat volgens mij uit een deel

Nou Mar, haal je zaag maar uit het vet :mrgreen:

Want?? Ik ga niet zelf zagen en daarbij komt; JIJ hebt toch zo’n handige neef???

tja… ik had voor de kids een grote hoekcommode en dan kon je de kids ook in de lengte verschonen, vond het 3x niks… ze trappen dan steeds tegen je aan :shifty:



Voor de stevigheid zou ik het niet laten denk ik, Ikea is best oke.

heb de kinderen hun kamers er ook van.



Is de commode achtige ladenkast van eh… hoe heet die serie… eh, hemnes :thumbup: is dat niks dan?



kost 109 euro, is een super stevige kast en hij is van de volwassen serie die is geinspireerd op de hensvik… Bij sommige ikea vestigingen combineren ze die 2 ook.



Wij hebben het grote dressoir hiervan op de slaapkamer, super hoor :thumbup:

@Cell wrote:

tja… ik had voor de kids een grote hoekcommode en dan kon je de kids ook in de lengte verschonen, vond het 3x niks… ze trappen dan steeds tegen je aan :shifty:



Voor de stevigheid zou ik het niet laten denk ik, Ikea is best oke.

heb de kinderen hun kamers er ook van.



Is de commode achtige ladenkast van eh… hoe heet die serie… eh, hemnes :thumbup: is dat niks dan?



kost 109 euro, is een super stevige kast en hij is van de volwassen serie die is geinspireerd op de hensvik… Bij sommige ikea vestigingen combineren ze die 2 ook.



Wij hebben het grote dressoir hiervan op de slaapkamer, super hoor :thumbup:




CELL!!! ik kan je wel WEEEEEEER Zoenen!!! Hoe hoog is dat ding?

goed hoog voor een commode, ik ben maar 164 maar gooi Peter steeds op ons dressoir om hem te verschonen… ik geloof iets van 92 cm… aanrechthoogte :thumbup:

Vind het nog fijner dan een standaard commode.

nouja gooien… :shifty: :oops: Ik leg hem lieflijk neer naar zijn gerief :mrgreen:

Én er is ook een gardarobe kast in die serie!



Ik wil namelijk niet meer zo’n hele brede kast. Sen heeft maar een klein kamertje…

Nou, dan passen die er prima bij… mocht je de kast nog te hoog vinden… mijn schoonmoeder heeft hem op de logeer/speelkamer staan en mijn schoonvader heeft gewoon van alle poten 4 cm afgezaagd… :wink:



Voor 109 euro is het echt een gave commode en de laden daar kan veel in :dance:

nou hij is nu 129 euro, nog een koopie en ik geloof toch dat ik de Hensvik kast dan leukerder vind… En de hoogte is perfect. Mijn commode nu is 90 cm en deze is dus 97. Ideaal want A en ik zijn beiden best lang!

wij hebben ook al een beetje rondgekeken en wij vonden de Hensvik serie bij Ikea ook erg leuk…leuk om dan even de reactie’s te lezen. Inderdaad een goede tip om die ladenkast als commode te gebruiken!

Ik heb alleen zo’n bovenkastje! En daar ben ik ZEER tevreden over hihi

Wij hebben van de Hemnes serie een dressoir boven staan, die kan je prima als commode gebruiken, ideaal en niet duur! En het bed van die serie is ook supermooi!

@Broekie wrote:

Ik heb alleen zo’n bovenkastje! En daar ben ik ZEER tevreden over hihi




Link? Want ik heb nu natuurlijk geen schapje boven de commode…

op de Ikea site bij zoeken hensvik intypen en dan krijg je alles in die serie, dus ook zo’n bovenkastje alleen.

Fijn topic dit! Ik heb dus niks te melden, maar wil dit even blijven volgen.

@Cell wrote:



Is de commode achtige ladenkast van eh… hoe heet die serie… eh, hemnes :thumbup: is dat niks dan?



kost 109 euro, is een super stevige kast en hij is van de volwassen serie die is geinspireerd op de hensvik… Bij sommige ikea vestigingen combineren ze die 2 ook.



Wij hebben het grote dressoir hiervan op de slaapkamer, super hoor :thumbup:




Ik heb deze ladekast als commode en ik vind hem super! De lades zijn heel ruim en ik kan er veel in kwijt. Ik heb de grote kledingkast erbij. Hartstikke degelijk spul :thumbup:

Nou, dit gaat het worden voor Senna! (Totaal 270 euro!)



Hensvik bovenkastje



Hemnes commode



Hensvik gardarobe kast



en ze heeft al het Hensvik ledikantje

Ik vind de gardarobekast van de hemneslijn ook errug mooi, alleen is hij gewoon wat te breed. De Hensvik is iets smaller. Nu hebben we dus alle sin de Hensvik, behalve de commode. Maar door het bovenkastje trekken we het er zo toch een beetjebij!



Dank voor jullie hulp allemaal!!!

Let wel dat dat bovenkastje echt ini mini is hoor, wij wilden in eerste instantie ook Hensvik voor Tutje maar hebben er vanaf gezien omdat we de vorm van de commode belachelijk vonden en het bovenkastje echt super te klein.

Kun je een paar kleine dingetjes in kwijt, meer niet.