ik zweer het.... POKON aangepast 02-09

alex, 1 jaar is 11,5 kilo!

ik denk altijd maar, hij heeft wat bij te zetten. als ie een keertje ziek is en niet eet, maak ik me niet zoveel zorgen, hij heeft genoeg reserves :smiley:

hij krijgt normaal te eten, maar is altijd al een stevige kerel geweest.

geboorte 3840 en daarna elke keer bij het cb weer schrikken! is ie zoveel aangekomen… slik.

Maar hij is ook lang dus de verhoudingen kloppen wel volgens het cb.

Ben vorige week weer met Rick op het CB geweest…15,8 kg en 91 cm…

@minniemouse wrote:

Idd lang geleden haha





Matthijs is nu (thuis gemeten/gewogen)

95 cm en 16 kilo



Hij lijkt aardig in verhouding nu!!! Vergeleken met toen hij 10 maanden was hahaha, toen was het echt een klein boedhaatje :inlove:






Inmiddels 2 maanden verder en onze knul heeft een flinke groeispurt achter de rug. Thuis gemeten zit hij rond de 98 cm en nog steeds een kilo of 16 (schommelt een beetje)



Hij heeft ook de hele dag “honger”

Stein is op het moment erg aan het groeien maar meer in de lengte als in de breedte.

Wel eet hij weer erg goed :mrgreen:

ik moet 29 mei weer naar CB

101 cm en 15.9 kilo



dat zijn stein zijn nieuwe scores

Ooooohhh dit topic was ik helemaal vergeten :oops:



2 weken geleden zijn we naar het cb geweest en hebben we weer alle getalletjes doorgekregen.



Chris is nu 100 cm en 19200 gram :shock: :inlove:

Verhoudinngsgewijs nog steeds alles goed, hoewel hij zowel met gewicht als lengte helemaal bovenin de curve zit.

Oordeel: vooral zo doorgaan :wink:

@Rivella wrote:

Ooooohhh dit topic was ik helemaal vergeten :oops:



2 weken geleden zijn we naar het cb geweest en hebben we weer alle getalletjes doorgekregen.



Chris is nu 100 cm en 19200 gram :shock: :inlove:

Verhoudinngsgewijs nog steeds alles goed, hoewel hij zowel met gewicht als lengte helemaal bovenin de curve zit.

Oordeel: vooral zo doorgaan :wink:
chris groeid ook lekker door :mrgreen:



Ik moet over 4 weken alweer terug komen omdat Stein al bijna 8 maanden niet gegroeid is.

Aangezien hij elke dag medicijnen gebruikt die groei kunnen remmen krijg ik weer extra controle :roll:

Hij is idd weinig gegroeid. Van helemaal bovenin de curve naar de middenlijn

sorry was dit topic ook vergeten :oops:



nieuwe score van fransje 13 kg en 90 cm. ps. hji’s geboren op 23-06-2006 vopor de kollom



hij’s wel minder hard gaan groeien maar nog steeds denken mensen dat hij veel ouder is.

102 en 16.400 is de nieuwe score hier

Hee wat een leuk topic, ik zie dit nu pas.



Ruben was bij geboorte 3140 gram en met 5 maanden was ie 11 kilo :shock: :shock: . Daar is hij overigens wel voor onderzocht hoor :wink: maar daar is niks uitgekomen en hij is gewoon een grote jongen :inlove: .



de laatste keer met 13 maanden was hij 14,7 kilo. Binnenkort moet ik weer dus ik ben benieuwd.

wat een leuke topic.



Mijn zoontje Mika was bij de geboorte 3800 gram bij 53 cm.



Nu was hij met 1 jaar en 2 dagen 85,7 cm en weegt nu 15 kilo.

bij die meting had hij wel zijn beentjes wat opgetrokken,dus konden ze het niet zo goed meten,thuis komen we met rechte beentjes op 87 cm lang uit.



Mika is geboren op 16/08/2007



grote jongen dus

Nieuwe score Matthijs :mrgreen:



met precies 3 jaar!! 101 cm en 17,8 kilo



(en het maffe is dat ik te horen kreeg dat Matthijs wat te zwaar was en dat we daar op moesten letten, terwijl ik hierboven lees van Rivella dat haar zoontje mooi in verhouding gevonden werd en hij is zelfs iets zwaarder…lekker die CB ook :wall: )(dus bij deze vind ik Matthijs niet te zwaar!!!)







Thymens score: 3 maanden: 64,5 cm en 7400 gram :shock: wat een beer he???

Mika 13 maandjes oud.

90 cm lang en weegt nu 14,5 kilo.

schoenmaat 24.

kledingmaat 98.

nieuwe scores Stein (3 jaar en 4 maanden)

lengte 102cm

gewicht 15.9

schoenmaat 25

kledingmaat 104/110



Thymen is ook een lekker beertje zeg :mrgreen: :inlove:



stein was met 3 maanden 7800 en 69 cm :think: :eh: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

volgens mij zijn de kindjes tegenwoordig allemaal zo lekker gebouwd,Mika was met 3 maandjes al 8,5 kilo bij 68 cm.



Als ik dan zo kijk is hij idd minder hard aangekomen,nu met 13 maandjes 14,5 kilo.

maar toch een hoop gegroeit in de lengte met zijn 90 cm.

veel kindjes van 2 zijn kleiner dan Mika :mrgreen: best grappig als je Mika dan ziet,ziet er echt jong uit maar wel langer.



groetjes Bianca

Ondervinden jullie dan ook wel van die kleine probleempjes!!







Ik nu met de fietskar. Thymen kan uiteraard nog niet zitten dus moet ik een een babyschaal. Die gaat tot 9 maanden EN/OF 9 KILO…



Hij volgt dezelfde lijn als broerlief dus zal met 5maanden 9 kilo wegen…MAAR dan kan hij niet meer in die schaal, maar kan ook nog niet zitten!!! :wall:



Dat soort kleine dingen…mensen die zeggen: JEE geef je m slagroom ofzo, of er al vanuit gaan dat je het kind met 3 maanden volpropt met fruit en groente hapjes ed.



Ik vind dit wel balen hoor!!! Jullie dan???

ohhh mag ik mij hier ook aan melden??



ik zal even wat cijfers door geven van Wessel.



wessel benjamin stoker.

geboren op 23 juni 2007

geboortegewicht 4485 gram en 54 cm.



1 maand

gewicht 5280 gram

lengte 57 cm

hoofdomtrek 39.2 cm



3 maand

gewicht 7175 gram

lengte 63 cm

hoofdomtrek 41.6 cm



6 maand

gewicht 9590 gram

lengte 72 cm

hoofdomtrek 45.2 cm



9 maand

gewicht 10.725 gram

lengte 77 cm

hoofdomtrek 47.5 cm



14 maanden

gewicht 11.560 gram

lengte 82.5 cm

kledingmaat 86/92

schoenmaat 23.



groetjes nathalie

Beetje doodgebloed deze topic



Stein is ook alleen geen dreumes meer :mrgreen:



Stein is wel vandaag weer gemeten en gewogen.



Hij is nu 107.7 cm en 18 kilo

brittany woog 2 kg en 100 gram

lengte was 41 cm lang

nu is ze 1.10 cm en ze weeg 17 kg en 95 gram