ik zweer het.... POKON aangepast 02-09

Hoi jannigje,



das fijn he een lotgenoot… vind ik ook… Want niemand schijnt het te begrijpen op de kinderarts na dan… En ik ben wel blij dat zij het ook wel inziet…



gr. patricia

Stein zit nog op zijn eigen groeilijntje dus was dat betreft word er helemaal niets aan gedaan vanaf hier.

Stein zit met zijn lengte net onder de bovenlijn en met gewicht net iets over de middenlijn.

Op zich prima.

Wel heeft Stein er een handje van dat als ie ziek is dat ie gelijk afvalt :think:

Hoi mama20,



Blij te horen dat ji er geen problemen mee hebt gehad… Misschien dat ze in jou omgeving allemaal zo lang waren en het niet zo opviel want ik kan je vertellen iedereenhier staat met zijn oren te flapperen als ik ze vertel dat ze net 2 jaar en 2 maanden is… Maar goed om te horen dat het bij jou geen negatieve ervaringen heeft opgeleverd… Das voor mij een opluchting om te horen…



Groetjes Patricia

Hoi jannigje,



Ja en Mindy zit echt nou een cm boven de bovenlijn de laatste x dat ze haar gemeten hebben. En zij is natuurlijk een meisje en die zijn gemiddeld meestal al iets kleiner dan de jongens… Vandaar dat de ka er verder naar gaat kijken ook omdat ze prematuur was is dit vreemd… Die blijven meestal iets kleiner dan gemiddels. Ik denk dat er wel pokon in mijn bv zat of zo. :lol:

dat kan :lol: :lol: :lol:



Stein was bij de geboorte al groot.

Vond ik in ieder geval :o

Wat een lekker mannetje en zo lekker blond geweldig… En idd groot. Maar ja daar kan hij ook niets aan doen heb ie van zijn papa. Toch??



Ja ik moe zeggen Mindy was ook niet klein voor een prematuurtje ze woog 2972 gram en was al 50 cm dus als ze nog 6 weken was blijven zitten dan was ze enorm geweest vrees ik… :shock:

Jannigje ik ga nu effe luieren voorde tv… je kunt me ook mailen of msn-en als je dat zou willen… Alle adressen staan beneden vlgs mij. Fijne avond nog.



groetjes Patricia

1.95 fluit dat is een aardig end…dat redden we hier niet…



ik heb net Dave weer eens vergeleken met Stein…maar er zit nu wel een aardig verschil in hoor…Dave gaat nu op het gemiddelde ipv de grote kant op.



maar er zit hier in de schoon familie wel reuze groei… :shock: maar ik denk dat Dave daar aan voorbij is getrokken :dance:

Al wordt hij nog wel ouder geschat dan hij is…ze denken meestal dat hij al twee is geweest…terwijl hij net ander half is…

en hij zegt nog bijna niets waardoor ze dan gelijk kijken alsof ik een dom kind heb ofzo…maar goed als ze dan horen dat hij net anderhalf is zakt dat wel weer…maar goed dan heb je het al wel bij mij gedaan :twisted:



enne als we toch gaan showen :inlove: wat een skeeties hebben jullie :mrgreen:

Stein gaa met zijn gewicht ook bijna op het gemiddelde.

(grafiek op CB loopt anders als beebiesite) Op het CB zit stein met gewicht bijna op de middenlijn en met lengte bijna op de boven lijn.



Ik heb net ook even naar dave zijn grafiek gekeken.

In de lengte zit nu heel veel verschil maar in gewicht iets minder. Gewicht liggen de puntjes bijna tegen elkaar aan

ff laten zien hoe tom gegroeid is…onze kanjer :inlove:



van onder de curve naar lekker bovenin :dance:

en dat allemaal grotendeels op de (.)(.) :mrgreen:

want ander eten blieft meneer amper :roll:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: goed zo guusje en tom :mrgreen:





jannigje…ja qua gewicht blijven ze elkaar een beetje bij…

maar de lengte niet…misschien omdat hij zijn armpje gebroken heeft gehad en daar dus de ‘groei-energie’ heen is gegaan :wink: ???

ZO, onze ukjes groeien lekker door zie ik!!





Tom, goed gegroeid kerel!! :thumbup:





Patricia13, je hebt idd een lange dochter zeg!! En ik kan me zo voorstellen hoe irritant het is dat mensen haar dan ouder schatten.

Wij hebben daar al last van met Matthijs en die is een stukje korter dan jou meisje.

Mensen verwachten veel te veel van zo’n kindje dan he??



Matthijs heeft ineens een groeispurt gemaakt.



Hij weegt nog steeds zo’'n 14 kilo dat is dus hetzelfde gebleven, maar hij is wel 5 cm gegroeid.

Van 87 cm naar 92 cm.

OJA,



Wat ik ook zo grappig vind, op het eerste lijstje is Matthijs de zwaarste met zijn geboortegewicht, maar nu we een poos verder zijn gaat hij aardig de gemiddelde kant op heb ik het idee.



Raar is dat he???







(zou je toch haast denken dat hij door mij zo zwaar was met de geboorte :oops: , misschien heb ik teveel gesnoept!!??)

HAHAHA Dave trekt ook al zo naar het ‘gemiddelde’ toe… :think:



Ach so be it…

Chris trekt wel bij in de verhouding lente:gewicht maar hij blijft wel in de hogere regionen van de grafiek zitten.



Op de beebiesite grafiek pagina kun je gewichten van 2 kids vergelijken door de naam van een andere beebiesite in te vullen en op enter te drukken :mrgreen:

Is best leuk om te zien :mrgreen:

@minniemouse wrote:

Patricia13, je hebt idd een lange dochter zeg!! En ik kan me zo voorstellen hoe irritant het is dat mensen haar dan ouder schatten.

Wij hebben daar al last van met Matthijs en die is een stukje korter dan jou meisje.

Mensen verwachten veel te veel van zo’n kindje dan he??




Ja het is jammer dat ze meer van ons kindje verwachten maar dat doen we zelf ook al heel gauw. En daar moeten we toch ook erg voor waken… Maar het komt goed hoor ik kan heel kattig uit de hoek komen wat mijn dochter betreft. Hihihihi. En ik ben eigenlijk helemaal geen kattekop…



Groetjes Patricia

Jeremy is inmiddels 99cm lang… pfff bijna een meter!

en weegt ongeveer 17 kilo.



Soms wel moeilijk, want campingbedjes gaan tot 13 kilo… :shock:

en de meeste buggy’s gaan ook maar tot 15 kilo…

Raar eigenlijk… ondervinden jullie ook problemen met gewicht en lengte?



Ik zie het niet als probleem, maar vind het vreemd dat de artikelen die voor zwaardere en grotere baby’s/peuters/kleuters gemaakt worden.

Want Jeremy is dan wel zwaar, maar ook groot en goed in verhouding…

:roll: :roll: :roll:

:shock: jeremy houdt echt zijn lijntje omhoog aan he???

Stein heeft een stijgende lijn maar niet meer zo stijgend als hiervoor!!!

Ik heb een quiny zappp en stein zit daar perfect in.

Ook gebruik ik de mutsy urben ride nog steeds voor stein!!! Past nog goed