Ik zie door de bomen de loopauto's niet meer...

Is dit niks voor K-Lee? :angel:

Details:

Accu 6 volt.

Snelheid ongeveer 2,5 km.

Claxon geluid door een knopje in te drukken.

Voorverlichting tijdens het rijden.

Afmetingen 67x45x48 cm (lxbxh),gewicht 6 kg.

De quad dient u zelf te monteren

whaha ik zie K-lee al gaan!! :lol: :lol: :lol:

Luna, is dit niet iets voor Mika? :inlove:

of deze!

Ik ken 2 jongetjes die vrijdag jarig zijn :angel:

Ik hoor hier “bruut” vanaf de andere bank :roll:

Maar eigenlijk ook gestoord vanwege de prijs zegt R. :mrgreen: Maar goed, zoiets dergelijks zal er wel komen. :mrgreen:

ik moet deze ook geloof ik niet aan Alex laten zien :silenced:

ach, misschien vraag ik hem wel aan mijn oom en tante en neef met vriendin en andere oom samen voor Jayden zijn verjaardag :angel:

@Becca wrote:

Ik ken 2 jongetjes die vrijdag jarig zijn :angel:

Nee :naughty: net stond er nog 3 :mrgreen:

Wij hebben van vriendlief zijn beste vriend bij de geboorte van Dylan de bewuste Winnie the Pooh loopauto gekregen:

met een hoop toeters en bellen :mrgreen: .

Hartstikke leuk, maar ik vind zelf zo’n wheelybug ook wel erg schattig :inlove: . Dus hier wordt het waarschijnlijk… zeg maar Nee dan krijg je er 2 :mrgreen: . Ik weet nog geen ander kado en bij die Winnie kan ie echt nog niet bij de grond.

Noortje, die jullie hebben uitgezocht vind ik ook wel erg leuk zeg! Vooral met het stuurtje en aanhanger erbij :inlove: ! Onze septemberbeebs zijn een stel verwende poepers :lol: .

Jeetje wat een gave dingen zie ik hier voorbij komen.

Luna die accu auto vind ik ook wel wat voor K-lee, ik zie haar hier al door het gras crossen :lol: :lol: :lol:

Die 2e van Eef vind ik ook echt uber-cool zeg voor een jongen

Mmh, ik moet ook nog maar een maandje hard nadenken :shifty:

Hier eerste de (kleine) Bobby car gekocht merk big mt van die heerlijke fluiserwielen.

Mijn zoon vind hem nog steeds super dus inmiddels ook de super bobby car gekocht.

Kreeg hem gisteravond al binnen…

supersnel dus!!! :thumbup:

Wij hebben voor Jasper dit vliegtuig gekregen(rechts bedoel ik dan):

Hartstikke leuk natuurlijk maar idd van het geluid werd ik na 5min al gek, dus toen heb ik de ‘speakers’ met plakband beplakt, zodat het geluid wat zachter werd :shifty: Jasper speelt er heel vaak mee… :roll: Van iemand anders kregen we toen zo eentje maar dan zonder toeters en bellen:

Jasper is het derde kind dat ermee speelt en het gaat maar niet kapot :mrgreen: . Het is misschien een beetje overdreven om 2 van die loopdingen te hebben, maar als ze straks met z’n 2en zijn heb ik iig niet de hele tijd ruzie om de loopauto’s(en als neefje langskomt scheelt dat nu al :wink: )

Op het kdv hebben ze overigens ook die bobbycar van jullie en daar maken ze er idd constant ruzie over, dus volgens mij wordt ie zeker goedgekeurd!

Eisblume Die loopauto van Winnie de Pooh hebben wij ook. Inderdaad wel een hele hoop lawaai. En er zit geen uitknop op, dan moet je de batterijen eruit halen. In het begin vond onze meid de deuntjes en de lampjes heel erg leuk, dus constant op het knopje drukken. Sinds ze kan lopen, vind ze het leuk om achter de auto aan te rennen. Dus hier is het sindsdien een stuk rustiger! :slight_smile: