Ik zie door de bomen de loopauto's niet meer...

Hoi,

Wij willen (lekker orgineel) voor Stan een loopauto kopen, voor zijn eerste verjaardag.

Nu ben ik rond aan het kijken en kreeg ik al een tip dat ik moest kijken naar een Bobby auto. Ivm het zitten.

Goed dat was tip nummer 1, maar hebben jullie nog meer tips waar ik op zou moeten letten?

Heeft een auto wat geluid maakt meer toegevoegde waarde dan één die geen geluid maakt? Is een aanhanger leuk?

Zouden jullie kijken naar een opbergvak in de auto?

Wij hebben eentje uitgekozen die we leuk vonden. Eentje van Winnie de Poeh met voorop een propellor. Speelt verschillende deuntjes en in de propellor zitten lampjes, zit een opbergvak in de zitting. Ik zou gewoon naar verschillende speelgoedzaken gaan en kijken wat je het leukst lijkt.

Kijk en daar heb je een goed punt…

Maar ik vind er zoveel leuk, dat ik niet kan kiezen… En ik ga er echt geen 5 loopauto’s kopen…

dus wilde ik aan de hand van tips proberen om uit die 5 te kiezen… En eventueel wat extra’s bij te kopen, zoals een knipperlicht of een aanhangertje…

ik lees mee :shifty:

ik ook :shifty:

Wij hebben voor Victor een houten fietsje gekregen. Oerdegelijk dus niet kapot te krijgen. Maar ook superstevig. Hij is nu bijna 5 en fietst en speelt er nog mee.

(mijn ervaring is dat je met die plastic loopauto’s zo snel valt)

Aan mij heb je alvast niks, maar ik ga toch reageren;

Wij hadden destijds een loopautootje gekocht bij de blokker. Was in de aanbieding voor 6,-. Gewoon plastic, niks bijzonders. Geen geluiden, lampjes of andere effecten. Gewoon zitten en rijden.

Hij gaat nu zijn 3e levensjaar in en hopelijk de tweeling overleven :mrgreen: Grote zus raast er ook nog steeds op heen en weer.

Dusse… gewoon kopen wat je leuk vind :mrgreen:

Wij hebben onderstaande gekregen (alleen model ‘hond’)

Lijkt me heel stevig en ik heb er alleen nog maar goede verhalen over gehoord.

Maar…Hij kost wel wat, iets van 70 euro dacht ik, alhoewel een soortgelijke ook wel goedkoper te krijgen is.

Aan mij heb je ook niks Noortje. Ik wil de ene dag de een kopen, maar de volgende dag vind ik een andere toch weer het leukst :shifty:

Maar ik lees mee en ben errug benieuwd wat het gaat worden

wij hadden een auto van het merk big. Zie je ook vaak op kdv staan.

Onverwoestbaar en ze heeft er tot haar 4e op gereden!!

@kimmy wrote:

Aan mij heb je ook niks Noortje. Ik wil de ene dag de een kopen, maar de volgende dag vind ik een andere toch weer het leukst :shifty:

same here... :wall:

alsof het zo’n kind van 1 iets uitmaakt… dat wil straks alleen maar rondscheuren op een plank op wielen of zoiets…

“KIJK EENS HOE HARD IK KAN, MAMA!!!” :inlove:

Ik zou ook voor hout gaan eigenlijk :think: Al moet je dat wel léuk vinden, is toch ook niet onbelangrijker. Reken er maar op dat Stan dat ding heel lang heel erg leuk vindt, en er ook nog op wil rijden als hij er véél te groot voor is. Dan is het wel handig als 't ding goed stevig is, en als er geen toeters en bellen (as in: geluiden en lichtjes) aan zitten die makkelijk kapot gaan. Sterre had een loopkoe, en de geluiden maakte ze er zelf wel bij :stuck_out_tongue: We hebben 'm nu net weggezet omdat ze teveel ‘gas’ geeft en er dan achterover af dondert (lees: ze is er te groot voor :roll: ), maar ze vindt hem nog steeds heel erg leuk :thumbup:

waarom laat je je kleine niet zelf kiezen?

@Mich@ wrote:

Die van mij zou dan toch voor een dvd-speler gaan :lol:

@Mich@ wrote:

:mrgreen: geprobeerd…!

Waren pasgeleden bij een grote speelgoedwinkel…

Hij kroop direct op deze af:

ten eerste is hij veel te klein voor dit ding, ten tweede wordt hij tenslotte nog maar 1, ten derde krijgen we zoiets in het najaar van vrienden die hem wegdoen… :dance: en bewaren wij hem voor als Stan er wel op kan :thumbup:

Thijmen heeft deze gekregen toen hij 1 werd.

Hij speelt er nu nog dagelijks mee.

Waar heb je die gekocht Joseetje? :angel:

Bij de audi dealer besteld :smiley:

@Mich@ wrote:

meen je dat serieus? een kind van 10 maanden iets laten kiezen? :think:

ik heb hier zo’n degelijk loopfietsje gegeven aan nano.

ik hou zelf al niet echt van al die toeters en bellen, en dit ziet er iig degelijk uit. nano heeft er veel plezier van gehad, en nu heeft ie de ‘opvolger’…

ik vind deze ook erg leuk:

maar goed, dat is voornamelijk een kwestie van stijl. en als je houdt van een winnie the pooh autootje met muziekjes en zo, dan vind je dit wslk helemaal niks.