wij hebben bewust voor een auto gekozen als deze. Deze zijn erg stabiel op straat. overigens hebben wij niet dit merk, maar een goedkoper merk, dan kosten ze 30 euro en in de opruiming stonden ze vanlaatst voor 19.
Ze heeft em sinds ze een is geworden... en ze speelt er dagelijks mee!
Hier hetzelfde degelijke fietsje als Fiep :inlove:
Maar populairder is hier een treintje met een tsjoeke tsjoeke ting ting ting knop :doh: En niet alleen om de knop hoor, maar ook omdat er een klep opzit. Kun je zo heerlijk al je zooi meenemen :mrgreen:
wij ga straks voor de versie van big zn loopauto de oudste van 4 vindt het zelf ook nog super leuk en als je op de site kijkt van oa big zijn er hele leuke te vinden wij gaan wel voor 1 met een aanhanger dat vinden ze prachtig en eerst in huis en daarna is die zeer stevig voor buiten
Luuk kreeg hem toen hij 1 was en speelt en dag in dag uit mee, nog steeds!! Leuke geluiden en muziekjes, vrolijke kleuren en oer degelijk! :thumbup: :dance:
ik heb deze besteld gisteren… werd moe van mezelf… :roll:
Kwam gisteren tot de conclussie dat ik wel graag een big bobby wilde, maar welke… classic of new generation… rood of geel of blauw… of toch een sportuitvoering… met of zonder aanhanger… ZUCHT … en dus gisteravond de knoop doorgehakt…
En ik denk idd dat ik zo’n houten fietsje voor z’n 2e verjaardag op de lijst zet… want die vind ik wel helemaal geweldig… :inlove:
De loopauto krijgt hij met z’n verjaardag.
De aanhanger en het stuur pakken we in voor de feestdagen in december…
Zo kan hij eerst leren omgaan met die auto en daarna kan hij spullen vervoeren en lawaai maken met z’n stuur… :inlove:
Beschrijving: Geweldig sportstuur met extra breed en sportieve grip.(die zou papa ook wel willen hebben). Uitgerust met zwaailicht en sirene, een startgeluid en motorgeluid. Dit stuur pas op ieder lid van de BIG BOBBY CAR familie. (classic en next generation en speciale uitvoeringen)
Denk dat dat blauwe het licht is of zoiets, en die andere knoppen het lawaai… :mrgreen: