Ik zie door de bomen de loopauto's niet meer...

wij hebben bewust voor een auto gekozen als deze. Deze zijn erg stabiel op straat. overigens hebben wij niet dit merk, maar een goedkoper merk, dan kosten ze 30 euro en in de opruiming stonden ze vanlaatst voor 19.

Ze heeft em sinds ze een is geworden... en ze speelt er dagelijks mee!

Hier hetzelfde degelijke fietsje als Fiep :inlove:

Maar populairder is hier een treintje met een tsjoeke tsjoeke ting ting ting knop :doh: En niet alleen om de knop hoor, maar ook omdat er een klep opzit. Kun je zo heerlijk al je zooi meenemen :mrgreen:

wij ga straks voor de versie van big zn loopauto de oudste van 4 vindt het zelf ook nog super leuk en als je op de site kijkt van oa big zijn er hele leuke te vinden wij gaan wel voor 1 met een aanhanger dat vinden ze prachtig en eerst in huis en daarna is die zeer stevig voor buiten

Wij hebben een loopauto van little people!!

Luuk kreeg hem toen hij 1 was en speelt en dag in dag uit mee, nog steeds!! Leuke geluiden en muziekjes, vrolijke kleuren en oer degelijk! :thumbup: :dance:

@joseetje wrote:

Thijmen heeft deze gekregen toen hij 1 werd.

Hij speelt er nu nog dagelijks mee.

wow jose, die is gaaaaaaaaaaaaaf!!

kopen? :angel:

mischa heeft ook zo’n loopauto van pooh. hij heeft met met 10 maanden gekregen en nou ook nog heel veel plezier aan.

Voordeel van een vak waar ze dingen in kunnen doen is dat hij uuuren bezig kan zijn (ok met onderbreking) met dingen erin doen en eruit halen.

De geluidjes vind hij ook helemaal leuk, en de batterijen zijn er zo uit als je het zat bent :mrgreen:

Toen mischa 2 werd kreeg hij een houten loopfiets, ook al zo’n hit!

ik heb deze besteld gisteren… werd moe van mezelf… :roll:

Kwam gisteren tot de conclussie dat ik wel graag een big bobby wilde, maar welke… classic of new generation… rood of geel of blauw… of toch een sportuitvoering… met of zonder aanhanger… ZUCHT … en dus gisteravond de knoop doorgehakt…

En ik denk idd dat ik zo’n houten fietsje voor z’n 2e verjaardag op de lijst zet… want die vind ik wel helemaal geweldig… :inlove:

De loopauto krijgt hij met z’n verjaardag.

De aanhanger en het stuur pakken we in voor de feestdagen in december… :wink:

Zo kan hij eerst leren omgaan met die auto en daarna kan hij spullen vervoeren en lawaai maken met z’n stuur… :inlove:

Leuk joh!!!

Gefeliciteerd met je aankoop :mrgreen:

OOOOH MOOOOOOOI

Zegt een klein mannetje wat naast me staat :inlove:

Goedgekeurd dus :wink:

Wij hebben een loopauto van Winnie the Pooh. Erg leuk hoor, maar na één dag kun je de geluiden van dat autootje echt niet meer horen. Ik ben nu aan het sneupen voor de verjaardag van mijn jongste dochter. Wij gaan of voor een Wheelybug of voor een houten loopfiets in de vorm van een beest (de foto die hier ergens op het topic staat).

Bij mij komt zo’n ariebombarie auto er echt niet meer in. Hij staat nu buiten en de batterijen doen het niet meer… :mrgreen:

Mijn buurjongetje heeft die ook… hij is echt geweldig… :smiley:

Leuk Noortje!! Deze hebben ze op het kdv ook, hele gevechten worden er daar geleverd om erop te mogen :mrgreen:

Wat kan het stuurtje allemaal?

Even van de site gehaald…

BIG BOBBY CAR GELUID STUUR

Beschrijving: Geweldig sportstuur met extra breed en sportieve grip.(die zou papa ook wel willen hebben). Uitgerust met zwaailicht en sirene, een startgeluid en motorgeluid. Dit stuur pas op ieder lid van de BIG BOBBY CAR familie. (classic en next generation en speciale uitvoeringen)

Denk dat dat blauwe het licht is of zoiets, en die andere knoppen het lawaai… :mrgreen:

Gaaf ding Noortje :inlove: :inlove: :inlove: Kan niet wachten op de foto’s met Stan erop :mrgreen:

Oh ik vind die audi trouwens ook echt super zeg! Hebben ze die ook in roze? :inlove:

Die audi is er in het grijs, rood en blauw dacht ik.

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: ik wil een roze audi :inlove: :inlove: :inlove:

Dan verf je hem toch. :angel:

Joseetje, vriendlief is helemaal weg van de audi, dus ben bang dat die het gaat worden hier :lol:

Noor, superkeus :thumbup:

Ja Luna dat kan ook :mrgreen: Of ik zoek een roze ferrari :mrgreen:

Maar Mika dus wel aan de audi :thumbup: Mag K-lee dan een keertje komen spelen? :angel:

Als ze maar geen deuken maakt :roll: :mrgreen: