Ik wil zwanger worden doos- wat doen we erin??

Vanwege de irritatie over de reclame van de blijde doos, ontstond het idee om een ik wil zwanger worden doos te maken,



nou wie vult hem met wat??

-chocolade

  • nog meer chocolade?
  • voordeelverpakking foliumzuur/ gravitamon oid (mss moeten we die fabrikant de doos maar laten sponseren of zullen we het aan Cote d’or vragen?_
  • zakdoekjes
  • moppenboek of in ieder geval iets met humor voor onze partners als we weer eens zo gezellig zijn???
  • veel voordeelbonnen van sauna’s en beautydagen
  • voordeelbonnen van allerlei kledingzaken want ja wij schommelen zo in ons gewicht met al die chocolade…



    ook een mooie cd en leuke kaarsjes voor de sfeer

    cote d’or moet zeker weten!!

    en milka, alle varianten.

    lingeriebonnen.

    massage olieen (kneip! niet die van zwitsal!!).

    het boekje met 100 opmerkingen die je aan je omgeving kunt geven met die ze NIET moeten maken.

    t-shirt met de tekst: ‘eisprong op komst’





    ovulatietesten

Oh en massa’s zwangerschap testen! Zo dat je altijd kunt testen wanneer je denkt dat het misschien raak zou kunnen zijn :wink:

Eventuele sponsoren:



Kneipp

cote d’or

hunkemoller





wie heeft zo zijn connecties???



Ik denk trouwens dat het wel heel erg onrealistisch is omdat z’n doos nou niet bepaald laagdrempelig is maar leuk om onze fantasie op los te laten toch???



En Ineke ben wel heel benieuwd naar jouw mail, vindt het echt 8)



natas

Kijk, het doel van die ‘dozen’ is natuurlijk dat je doormiddel van een gratis proefverpakking ervan overtuigd wordt dat dit product goed is en het ook in toekomst gaat gebruiken. En aangezien de ‘ik wil zwangerworden’ toestand niet blijvend is(hopen we maar :pray: ) kunnen ze daar geen geld aan verdienen, hoewel :think: Dan nog denk ik dat het vooral een leuk gedachtenspelletje is :mrgreen:

Nou, ik denk dat ze er wel geld aan kunnen verdienen.

Bijv. korting op zwangerschapstesten, foliumzuur, lingerie etc. etc.

Van die kortingbonnen voor weekendjes weg enzo!



Ze zouden ze uit kunnen delen bij de fertiliteitsklinieken, dat je bij aanmelding daar zo’n doos meekrijgt!



Oh ja, van die brise-geurkaarsen in vanillegeur…schijnt erotiek op te wekken, vanille… en dan natuurlijk nog parfum met die geurtjes.

Absoluut geen ob’s!! en maandverband!

Zo, heb een mail gestuurd naar felicitas hoor met de vraag of ze hier eens over na zouden willen denken. Wij ook producten nodig zijn op weg naar een zwangerschap! En dat het voor ons zo confronterend is vaak.

Heb gezegd dat ze ze wel af kunnen leveren bij de balie’s van de ziekenhuizen/fertiliteitsklinieken. haha. Ben benieuwd of ik een reactie krijg!

:lol: geweldig idee :thumbup:



wat er in kan? leuk tijdschrift! zak drop enne laten we die chocola nu echt niet vergeten he! :lol:

O ja, hadden we de chocola al???

Leuk idee meiden!



jamme genoeg ben ik niet zo crea maar als ik wat bedenk dat schrijf ik het op!



Chocola, massageolie, testen enzo lijken me inderdaad echt musthaves

super idee!



Ik mis nog liters slobberwijn om je verdriet en of frustatie weg te drinken!

@corine33 wrote:

super idee!



Ik mis nog liters slobberwijn om je verdriet en of frustatie weg te drinken!






gelijk ook maar een pakje sigaretten erbij :oops: :naughty: :silenced:



Ik ben overigens al jaren gestopt en een echte gelegenheidsroker voor gezelligheid en gelukkig niet voor de frustratie dus laten we het toch maar niet doen :mrgreen:



Kortingsabon. op de sportschool voor al die chocokilo’s eraf te krijgen?



En INeke al wat gehoord?



natas

Nee, ga er van uit dat ze het ter vergadering meenemen of dat ze het er zo druk mee hebben dat ze vergeten om een reactie te sturen!

nog eentje: boksbal voor man om zijn irritaties door super onredelijke ‘door hormonen’ emo vrouw op af te wenden :mrgreen:

corine die is goed! :angel:

corine, doe mijn man dan maar een paar wandelschoenen voor iedere keer dat hij beter even van me weg loopt dan de discussie aangaat :wink:

oordopjes zodat we niet hoeven aan te horen dat er weer iemand bevallen is :wink:

zou ook wel een vakantie naar de maladiven willen…

hehe, die doos wordt zo leuk dat iedereen er wel lang over wil doen om zwanger te worden :wink:

hmmm. nou dat wil ik nu ook weer niet zeggen, alhoewel zou ik wel zwanger willen worden tijdens die reis naar de Malediven!