Ik wil zwanger worden doos- wat doen we erin??

@natas1 wrote:

Vanwege de irritatie over de reclame van de blijde doos, ontstond het idee om een ik wil zwanger worden doos te maken,



nou wie vult hem met wat??




Natas, ik schoot erg in de lach bij het lezen van de titel van dit topic: Ik wil zwanger worden doos- wat doen we erin??



Lijkt me toch logisch wat er in moet? :wink: :mrgreen:



(Of ben ik nu te erg?)



Maarre massage olie is wel wat en een boxershort voor de man.

hahaha :lol:

Tja, kantjeboord, ik weet wel wat er in moet, maar ik heb een keer gehoord van een stel die bij de dokter kwamen en dat niet wisten, maar dat zou heel goed een broodje aap kunnen zijn.



Maar die andere doos mag van mij ook een lief klein katje in om mee te knuffelen als je verdrietig bent. (wel luchtgaatjes maken)



En een stapel puzzelboekjes om de tijd te doden in de wachtkamer bij de gyn.



En nog meer chocola en drank natuurlijk.



Ineke, superinitiatief! eigenlijk zou je geld moeten krijgen voor dit geweldige marketingidee!



maya

Nou, dat vind ik zelf ook wel. Kan wel een foundation oprichten en dan de sponsors aanschrijven, flink geld verdienen en dan met dat geld iedereen nog een extra poging ivf geven ofzo! hmmmmm.

Mocht er iemand met een startkapitaaltje meelezen, let me know!

wat zit je toch met goede ideen! ineke nog steeds geen mail terug gehad?

Hahaha, geweldig topic dit :thumbup:

Ik heb even forumstilte, maar dit kon ik toch neit aan mn neus voorbij laten gaan?!

Humor doet het altijd goed he, ik welke staat je ook verkeerd :cry: :smiley: :smiley: :smiley:



Ik ga voor de xl-verpakking Sensil*be en een flinke dosis spaase vlieg :oops:

Want tja… na zo lang ‘oefenen’ heb je dat soms wel nodig :wink:



Dingen om de romatiek te bevorderen lijken me ook super, Inderdaad lingeriebonnen, en jarretelletje hihi, Pabo-boekje, :lol: korting op spannende dvdtjes, korting op oesters, doosje eieren, potentieverhogers he :stuck_out_tongue:



Kortingen op weekendjes weg/vakanties vind ik ook een goeie! Al die euhm :oops: ‘onwetenden’ gooien daar toch ook altijd maar mee, 'ga lekker op vakantie, en laat alles los, zul je zien als je terug komt ben je zwanger! ’ :doh: :naughty: :snooty: :sick:



Ik ben heel benieuwd of felicitas het wat vindt :mrgreen:

Kantjeboord… ik lig hier te rollen achter mijn pc… ja als je de tekst zo opvat dan weet ik ook wel wat in de doos te doen :lol:





Reisje malediven…hmm, ik opteer dan voor een reisje schotland of noorwegen, minder warm maar wel :thumbup:



natas

Nou, nog weinig nieuws van felicitas, zal mijn adres vast mailen want ga er van uit dat ze druk bezig zijn om een pakket samen te stellen. Ik wil hem wel vast voor ze keuren!

Nou, ga eerst zelf maar even richting de site van bon a parte…vanaf vandaag weer nieuwe lingerie!



liefs

Ineke

In ieder geval zorgt dit topic voor wat ontspanning en daar schijn je ook zwanger van te kunnen worden, hahahaha, hoe simpel kan het zijn!

@Beppie wrote:

ga voor de xl-verpakking Sensilbe en een flinke dosis spaase vlieg :oops:

Want tja… na zo lang ‘oefenen’ heb je dat soms wel nodig :wink:




:naughty: Laat die sensilbe maar weg hoor! Mijn gyn zei dat het heel slecht is om glijmiddel te gebruiken als je al niet makkelijk zwanger wordt.

Dus dan moet er maar iets anders spannends/leuks in om te zorgen dat we wat meer opgewonden raken dan hebben we die sensil*be ook niet meer nodig :mrgreen: Een sexy pakje voor manlief ofzo (tijgerprint string :sick: :lol: ).

Oh je, dan halen we dat maar weer uit de doos, kan er weer iets anders leuks in!

misschien een strippenkaart van je werkgever waardoor je in de weken na je eisprong 2 extra dagen (of meer!) vrij krijgt om die dag helemaal rustig aan te kunnen doen en alle tijd voor jezelf en voor elkaar te nemen. hmmm. dan zou het ook tijdens de eisprong moeten. Weg met alle extra balast! :think: En op naar volledige ontspanning :dance: :clap:

@natas1 wrote:

Kantjeboord… ik lig hier te rollen achter mijn pc… ja als je de tekst zo opvat dan weet ik ook wel wat in de doos te doen :lol:





Reisje malediven…hmm, ik opteer dan voor een reisje schotland of noorwegen, minder warm maar wel :thumbup:



natas




Ja sorry hoor. :oops: Dirty mind is a joy forever denk ik dan maar! :mrgreen:

Ben af en toe een flapuit, zowel verbaal als virtueel. hihihihi :wink:

ja, je bent soms wel een doos ja. :lol: :lol:

Doe er ook een kalender bij voor de beeb.

Als je dan zwanger wordt dat beeb gelijk de kalender bij de hand heeft en weet wanneer hij verwacht wordt en dan niet op zich laat wachten… :wall: :wall: :wall: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tja, weet je alvast dat hij/zij niet erg punctioneel is! hahahahahaha. Doet nu al niet wat je graag wilt!

@Ineke wrote:

ja, je bent soms wel een doos ja. :lol: :lol:






Pfffff, hahahaha, en bedankt he? :wink:

Graag gedaan hoor!

Nog niets gehoord hoor! En ben vanmiddag nog op de fertiliteitsafdeling geweest en heb ook niets mee gekregen helaas.

Nou ineke ik was gister ook in hte zkh maar heb wel wat meegekregen…



Wel geen doos maar een potje voor mijn man :wink:



natas

Daar was hij wel blij mee zeker?



haha, mijn vriend vertelde toen hij eens een potje in moest leveren bij het lap hij visioenen voor zich zag van hoe hij over de deurmat struikelde met het potje in zijn handen!

Gelukkig niet gebeurd!

't zal toch gebeuren Ineke! :oops:



Ik kom vaak in ziekenhuizen. op een bepaalde route liepen mijn collega en ik altijd langs het fertiliteitslab.

Wat we zo raar vonden is dat op de deur een bordje zat met “trekken” er op! :shock: :mrgreen:

We liepen er altijd met een brede grijns voorbij! Hoe verzinnen ze het ook! :doh:

Tja, echt over na gedacht! haha.

Gaat het trouwens een beetje met jou?

Ach ja, nog niet goed, maar al wel beter gelukkig.

Bedankt voor het vragen! lief. :inlove: