ik wil ook !

grmbbblllle$***



Ik heb even een dip

WAAROM LUKT HET ONS NU NIET OM ZWANGER TE WORDEN?

IK WIL OOK !!! :frowning:



Pffffff… zucht… en nu weer verder met de bezigheden in huis en verstand op nul :roll:

Wie klaagt even met me mee? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met zo’n zelfmedelijdende gedachten :?

ook al heb ik al 1 zo’n mooi geschenk in zijn bedje liggen… jaaaaaaaaa gra()%&^ik wil ook nog een.



en nee niet alles is eerlijk maar het komt, 2008 wordt een prachtig jaar :dance:



natas

Het is zelfmedeLEVEN hoor :wink: en je bent NOG niet zwanger…maar wat niet is kan nog komen. Dus hoppa op tijd naar bed vanavond, energie opdoen voor morgen, vragen opschrijven en dan dat rugzakje met goeie moed opzoeken en op naar een vruchtbaar 2008! :thumbup:



Bij de weg…geen machines (stofzuiger, wasmachine etc) in huis bedienen met verstand op nul :wink: :lol: Krijg je roze wasgoed van enzo 8) :o

ik klaag ook wel ff met je mee :hug:

ondanks dat ik al een kleintje heb maar wil zo graag een 2e &($#@&

ik hoop maar dat we donderdag weer wat meer duidelijkheid gaan krijgen ipv het gezeik dat ik moet afvallen &%*#$($%#@

ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie in 2008 ook aan de beurt zijn! :pray:

Even een hele dikke knuf voor wie het kan gebruiken! :hug:

Ik hoop dat 2008 jullie jaar dan eindelijk mag worden!



Liefs,

Jippie

suc6 vandaag bij de intake!!! Onze tijd gaat nog komen…blijven we hopen in ieder geval.

En natuurlijk wil ik ()&)&&))(_&ÃŽUJ+^&^ ook!



Dikke knuffel enzo van mij hoor!

jaaaaaaaaaaaaa, IK WIL OOK!!! zo’n klein lief gezond beebje, oooh wat zou dat mooi zijn. :inlove:



succes bij de intake vandaag en :hug:

En ik wil ook! Hoop dat 2008 betere tijden met zich meebrengt!

IK WIL OOK, :slight_smile: :slight_smile:



na 9 jaar kl*ten mag het bij ons ook wel een keer,

bedankt voor de knuffels en duimen :thumbup: :thumbup:

Iedereen succes waar jullie ook maar mee bezig zijn.



groeten en veel liefs en een vruchtbaar 2008

Poohpooh

Pffff vreemd, maar het kan wel opluchten te lezen dat anderen ook soms even ‘stoom moeten aflaten’ :mrgreen:

Dit forum is echt wel goud waard - de steun die je hier krijgt is onbetaalbaar !! :-*

Ja, we weten ook wel dat we hierin (helaas of toch een beetje gelukkig?) niet de enige zijn!



Hoe ging de intake?

ikke soms is een boksbal om tegenaan te rammen even heeeel fijn!

En om eerlijk te zijn…zonder dit forum om te spuien etc was mijn man waarschijnlijk al hard gillend bij me weggerent omdat ik dan mijn frustraties ook op hem zou botvieren :o :oops:

Dus jaaaa onbetaalbaar is een ding wat zeker is…een scheiding schijnt ernstig prijzig te zijn :wink:



Ineke, hoe gaat het met je? Kom je zo weinig tegen en te weinig tijd om te zoeken :oops: sorry.

hey lievie, ik wil wel mee klagen ihih ,



meis even dikke knuf van mij , ik kan best begrijpen dat je even zoiets hebt van shit ! , klotezooi af en toe hé als het wweer niet lukt,maar ooit komt die dag hoor!!



Ik duim mee en hoop voor je, :-* :hug: bianca

Ik duim voor iedereen dat het een vruchtbaar jaar wordt in 2008 :thumbup: :thumbdown:

Ik hoop ook dat 2008 een heel vruchtbaar jaar word voor iedereen!!

En ook voor ons,aangezien we ook voor een 2e gaan(maar het niet wil lukken nu)…

@Ineke wrote:

Ja, we weten ook wel dat we hierin (helaas of toch een beetje gelukkig?) niet de enige zijn!



Hoe ging de intake?




Dat ging op zich wel goed… ze waren er erg vriendelijk. En ik voelde me erg ‘prettig’ bij het idee dat alle koppels daar aanwezig er met hetzelfde probleem waren ( was voor mij altijd zo confronterend in het andere ziekenhuis om daar zomaar tussen de zwangere dames en gelukkige stelletjes te zitten wachten in de wachtkamer )



Het jammere nieuws is dat er een wachtlijst is tot in april. We staan nu voor de eerste eventuele punctie geboekt voor eind mei/ begin juni.

Verder werd er erg uitvoerig een dossier opgesteld, vragen beantwoord…

Bij mij is er vermoedelijk sprake van endometriose, maar ik heb meteen beslist geen kijkoperatie te willen ondergaan. ( Even geen gefoefel aan mijn lijf nu !! )

We mogen tijdens de wachttijd nog extra IUI’s laten uitvoeren, maar ook daar hebben we meteen voor geweigerd… Stom misschien, maar toch… ik heb er weinig vertrouwen ( en zin ) in.



Het wondere nieuws is dat we bij een echo hebben vastgesteld dat er bij mij spontaan een follikel aan het groeien is ( was voorheen niet mogelijk zonder Clomid ). We kregen dus meteen huiswerk mee en hopen nu dus op een wondertje :pray:



Alles goed met jullie verder? Zie dat ik beetje lang heb gereageerd… maar jah, het is een manier om het even van je af te schrijven.

KOK is mijn persoonlijke psycholoog :mrgreen:

Ook ik klaag ff met je mee …

Ook ik baal ervan dat ik anderen om mij heen zo in een wil zwanger zie worden en zijn, en wij???

Grrrrrrr, af en toe is het zwaar oneerlijk allemaal!!



Sterkte meis! :wink:



xxx Wendy

Haha, ikke. Mijn verhalen zijn soms veel langer.

Op een ander topic werd een meeting voorgesteld maar ik merkte dat ik daar geen behoefte aan heb. Toch heb je wel voor je gevoel een band met veel meiden maar elkaar zien is toch iets anders. Toen ik erover na dacht merkte ik dat ik toch vooral het forum opzoek wanneer ik zelf iets te melden heb of even steun nodig ben. Natuurlijk ook om er voor een ander te zijn maar vooral voor mijzelf. Klinkt echo en is het misschien ook maar zo werkt het voor mij wel. :think:

Dus klets en schrijf maar raak hoor!

Balen dat je toch nog een paar maanden moet wachten, maar wie weet moet het zo zijn dat dit folikkeltje gaat uitgroeien tot een kindje!! Suc6 me jullie huiswerk!!

Ik wil best even met jullie meeklagen!



Het is ook allemaal niet eerlijk. De een wordt zwanger zonder dat ze het wil en een ander (lees ik) wil het heel graag, maar is het nog niet gelukt!



Je geduld wordt zo op de proef gesteld in de mmm. Het proces zelf is al zwaar en dan zit je ook nog met die wachtlijsten. Niet niks allemaal.



En klagen helpt af en toe gewoon echt!



Waarom moeten wij dit meemaken en niet een ander of nog liever, waarom wordt niet iedereen gewoon zwanger die dat graag wil…