Ik wil een gsm.

Maar dan ook gelijk heel cliche een vrouwlijke :mrgreen:

Welke heb je?

Of welke vind je mooi?

Ik heb een Samsung Touchwiz, die zijn er ook in het roze of wit. Volgens mij zijn er niet meer zulke hele echte erge ladyphones als een paar jaar geleden :think: …

Edit: heb even gegoogled op ladyphone en dan kom je op allerlei sites uit die alleen ladyphones verkopen…

ik heb een lg cookie… een mat zwarte mete en leuk roze puisje eraan… aan zon koortje… dus beetje vrouwelijk wel erbij gedaan, ik vind het een super telefoon… en touchscreen…kan niet meer zonder!!!

x flowergirl

hoe vind je deze? :mrgreen: is een Samsung star

Ik vind deze wel leuk: Samsung Diva

De diva vind ik niet mooi.

Had zelf de samsung allure gezien.

Mijn man heeft een touchscreen en dat vind ik zelf ook wel prettig.

Maar ik ben geen fanatieke mobielgebruiker, heb al 5 jaar geen mobiel meer.

Dus het is echt voor het kunnen bellen als ik onderweg ben of af en toe smsen.

Ik moest wel even wennen aan touch screen hoor, maar verder wel een fijn ding.

ik zit te wachten op

HTC Legend komt 22 maart uit (als het goed is)

of HTC Desire komt begin april uit :wink:

eigenlijk niet echt een mobiel meer te noemen

5mp camera met flits

mp3 speler

radio

wifi

gps

uhm… wat eigenlijk niet 8) :lol:

ik had in mijn haast ook nog even gekeken naar de LG GW 620? laatste nieuwe van LG iig maar dat vond ik niks was niet lekker internetten kon niet makkelijk in en uitzoemen wel handig toetsenbord maarja… dan maar een viritueel toetsenbord :angel:

oh zie net dat je alleen wil bellen en sms-en dan zijn deze een klein beetje te denk ik :shifty:

De nieuwste sony ericson vind ik prachtig en dat tesamen met een super camera erop, maakt het een toppertje :mrgreen:

sony ericson S50I Flower dus

haha eigenlijk zou het me niet moeten verbazen, maar ik had niet gedacht dat er serieus een markt voor vrouwen telefoons zou zijn :lol:

aangezien Fisher Price al zijn succesnummers tegenwoordig ook in het roze uitgeeft, er roze gereedschap is etc etc had een telefoon met bloemen mij niet mogen verbazen… en toch ben ik het :mrgreen:

Ik heb de diva.

Moet zeggen dat ik niet perse een ladyfoon wou hoor, maar kreegd eze aangeboden bij het verlengen van mijn abonnement en hij is toch wel erg leuk

Ik heb Iphone sinds een week!

Had ook gekeken naar Samsung diva maar de functie wat ze hadden spraken me niet aan en bij Iphone weer wel! En bij Iphone moet je er echt voor gaan als je veel dingen mee wilt doen en niet alleen voor telefoontje plegen of gebruiken voor onderweg…

hier ook een iPhone. Dat ding is nog erger dan mijn oude Nokia…

Samsung Corby touchscreen, super!

Ik heb de Sony Ericson T715.

Ligt lekker in de hand makkelijk te gebruiken.

Maar ik zou voor die Sony Ericsson met bloemen gaan hoor, die is leuk!!!

Hiervoor een Samsung maar deze voelt toch sterker aan.

Daarvoor ook eigenlijk regelmatig Sony Ericsson gehad en tsja dat bevalt beter.

Mijn man heeft een i-phone en ik vind hem geweldig, maar ik vind een extra abo erbij nemen voor alleen wat bellen en af en toe een smsje een beetje teveel zeg maar.

( mischien dat ik me nog bedenk, maar dan wil ik wel de witte :smiley: )

Die Sony Ericsson is leuk!

Ik ben een gsm freak heb er heel wat versleten, maar heb nu de Iphone en wil geen andere meer…

Maar bij de iphone vind ik dat je internet nodig hebt en je moet hem niet alleen willen gebruiken voor sms of bellen, want de iphone kan erg veel.

Maar een leuke damesfoon…

@joseetje wrote:

Mijn man heeft een i-phone en ik vind hem geweldig, maar ik vind een extra abo erbij nemen voor alleen wat bellen en af en toe een smsje een beetje teveel zeg maar.

( mischien dat ik me nog bedenk, maar dan wil ik wel de witte :smiley: )

Die Sony Ericsson is leuk!
Leuk om te hyven ook hoor. Ik heb die witte. Omdat ik alles altijd al zwart heb…

ik heb de nokia 2730.

maar probeer maar eens via bol punt com

hier hebben ze ook verschillende, en voor een mooie prijs.

ik heb zelf net 1 mnd deze telefoon, de mijne was door 2 dames “gebruikt” en tja kan niet overal tegen… :roll:

heb voor verschillende gekeken, maar wilde wel een redelijke camera erbij… vandaar deze… (maar heb zo’n mooie ladyphones gezien bij bol :inlove: )