Ik wil een gsm.

@lydia wrote:

hier ook een iPhone. Dat ding is nog erger dan mijn oude Nokia…

haha. Wat bedoel je met erger dan je oude Nokia? :mrgreen: :lol:

@joseetje wrote:

Mijn man heeft een i-phone en ik vind hem geweldig, maar ik vind een extra abo erbij nemen voor alleen wat bellen en af en toe een smsje een beetje teveel zeg maar.

( mischien dat ik me nog bedenk, maar dan wil ik wel de witte :smiley: )

Die Sony Ericsson is leuk!

Witte achterkant? Daar heb ik ook voor gekozen! Maar bij de shopwinkel kan je andere kleur frontjes kopen! Alleen in lelijke kleuren :roll:

Maar geweldig is het zeker alleen betaal ik 51 euro per maand incl verzekering… maar Internet is wel super snel :mrgreen:

net aantal gratis (apps) spellen opgezet, nu zit me manlief te bowlen :lol: en nu wilt mn moeder dat ding ook hebben… :shock: Alleen moet je veel via Itunes laten werken :think:

Jose, kan me niet schelen wat voor telefoon je neemt, ALS je hem maar neemt!

Kan ik je eindelijk smsen! :dance: :dance: :dance:

@Mariiyelle wrote:

@lydia wrote:
hier ook een iPhone. Dat ding is nog erger dan mijn oude Nokia…

haha. Wat bedoel je met erger dan je oude Nokia? :mrgreen: :lol:

die zat al bijna non-stop aan mijn hand vastgeplakt. Ik ben echt een gsm-ramp.

Vroeger was ik zo’n teletekstjunk en nu zoek ik al die info via mijn telefoon. Eerste wat ik doe als ik wakker ben is nieuws checken.

Ik vergeet trouwens steeds dat het gewoon een ding is waar je mee kunt bellen…

@lydia wrote:

Vroeger was ik zo’n teletekstjunk en nu zoek ik al die info via mijn telefoon. Eerste wat ik doe als ik wakker ben is nieuws checken.

Ohww op die manier :mrgreen:

Heel vreemd idd want als ik uiteraad op bed lig s’morgens, da check ik ook altijd nieuws via NU.nl… Normaal doe je het op de pc of tv maar vaak zit ik ook via telefoon op hyves…

Maar telefoon is overal voor bedoeld tegenwoordig nu er Internet op telefoon kan. Heel handig als je buiten de deur bent :lol:

@lydia wrote:

Watttt? :shock:

Kun je er nog mee bellen ook??? :shock: :shock: :shock:

:mrgreen:

Hier nog een junk! :thumbup:

i like the phone with HELLO KITTY :inlove: :inlove:

ik ben ook op zoek…mag eind april een nieuwe uitzoeken :dance:

( volgens mijn ab :mrgreen: )

@bianca81 wrote:

sony ericson S50I Flower dus

Ik heb deze liggen; helemaal nieuw :roll: uiteindelijk wilde ik 'm toch maar niet :roll:

De Samsung B3310 vind ik erg leuk

@Kim3e wrote:

@lydia wrote:

Watttt? :shock:

Kun je er nog mee bellen ook??? :shock: :shock: :shock:

:mrgreen:

Hier nog een junk! :thumbup:
hier nog een junk, heerlijk 's ochtends vanuit bed even nieuws kijken, of op kok ofzo :wink:

José ik heb de nokia 5800, hele fijne mobiel, heeft ook goede muziekspeler. En wifi, hoef je niet perse internet abonnement erbij te hebben maar kan je gebruik maken van internet thuis. Expres geen ab genomen, anders wordt het hier helemaal erg… :wink:

Ik heb de Samsung Jet. Niet bepaald een vrouwentoestel, maar wel heel mooi. Eerste toestel voor mij met touchscreen, maar bevalt erg goed. Internet is ook lekker snel, en heel veel snufjes erop. Zit ook standaard aan mijn hand vastgeplakt :smiley:

Ik heb een witte. Ik wilde eigenlijk een zwarte, maar voor die zwarte moest ik 65 euro bijbetalen, terwijl de witte gratis bij hetzelfde abbo was… nou, doe dan maar wit :?

@M&J wrote:

@bianca81 wrote:

sony ericson S50I Flower dus

Ik heb deze liggen; helemaal nieuw :roll: uiteindelijk wilde ik 'm toch maar niet :roll:

De Samsung B3310 vind ik erg leuk

Die ligt nu dus stof te vangen?