Ik vind het heel vreemd dat bepaalde persoonlijke zaken worden genoemd bij een topic over huisinrichting :shock: Het komt nu over als iemand een hak zetten in het openbaar. Van wat ik gelezen heb van Cell is ze vrij open over allerlei zaken, dit is echt niet nodig… :silenced:
De koe bij de de horens als ik het zo mag zeggen ICI. :thumbup:
Ik denk zo dat mensen van hier die mij niet in real life kennen zich echt niet bezorgd hoeven te maken. Je hebt er immers geen zicht op en geen weet van en weet dus niet welke invloed 1 en ander heeft.
Dat een ander zich het tempo niet kan voorstellen… ja pech.
Nu is het de woonkamer, maar reken maar dat als er uiteindelijk iets van komt waar ik heel blij van word, ik dat zo 10 jaar onaangeroerd kan laten.
Dan zoek ik echter wel weer wat anders om te doen en dat kan een andere kamer zijn of een tuin of kinderwagens… :lol:
Ja en? niemands zaak behalve van die van ons.
Vind zelf grijs trouwens prachtig met roze, roze is ook een goede kleur, mits het pastelroze is. Maar daar doe ik manlief geen plezier mee.
Maar als je twijfelt ICI, dan zou ik dus voor roze gaan.
Misschien heb ik nog een idee voor je eettafel…je kunt bij een bouwmarkt mooie strakke poten kopen en die bijv mooi donker verven. Die maak je dan onder het huidige tafelblad (heb je hoekprofielen voor) en dat tafelblad maak je wit :thumbup: Dan houdt je dus je eigen tafel van dat formaat maar zet je dus alleen nieuwe poten eronder, dat is ook niet zo duur :thumbup:
(of juist andersom; witte poten met een donker tafelblad, lijkt me eigenlijk mooier met een grijze vloer :think: )
Ik zou ook de eethoektafel wit verven.
maar dat kastje met die spiegel erboven heb even niet meegekregen watje daarmee wil doen maar vind het echt niet bij je inrichting passen :oops:
ik zou verder ook voor groen gaan ik heb turquoise dan wel niet op de muur maar wel in de assesoires. mijn hele inrichting is van ikea en ben er zo blij mee lekker goedkoop maar wel goed. en makkelijk te vervangen omdat het goedkoop is.
ik heb geen ADD of wat dan ook maar kan nogal snel op dingen uitgekeken raken dus ben ook nooit van plan dure meubels te kopen
Ik heb ongeveer dezelfde vloer maar dan laminaat tegels.
ik zal een even een foto zoeken.
ik heb nu wel donkergrijze gordijnen hangen ipv die zwart doorschijnende