Straks weer echo en bloedprikken. Denk zelf dat het nog te vroeg is om iets te zien (zei de echoscopiste ook) maar de artsen willen het kennelijk toch goed in de gaten houden.
Ben zenuwachtig…
en??
Op de echo was niets te zien jammer genoeg, gelukkig zag het er verder wel normaal uit: niets verontrustends zoals vocht achter de baarmoeder o.i.d.
HCG was vandaag 864 afgelopen dinsdag was het 468 stijgt dus ook. Aanstaande zaterdag moet ik weer een echo en HCG laten prikken. Ik hoop heel erg dat er dan iets in de baarmoeder te zien is.
Als ik ervan uitga dat het HCG elke 48 uur ongeveer verdubbeld zou ik dan boven de 1500 moeten zitten en volgens de arts moet er bij die waarde wel wat te zien zijn… Inmiddels ben ik super gespannen omdat ik ook wel wat pijn heb waaronder steken die qua gevoel erg lijken op die bij de bbz…
Morgen werken dat geeft hopelijk wat afleiding!
ik blijf heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hoe is het nu???
Is er al wat te zien???
o ik lees net je andere topic dat het er vooralsnog allemaal goed uit ziet!!
blijf ook voor je duimen
@uk_en_muk wrote:
o ik lees net je andere topic dat het er vooralsnog allemaal goed uit ziet!!
blijf ook voor je duimen![]()
![]()
Blijven jullie voor mij duimen af en toe? Dank jullie wel!
Ik ben zooooooooo blij! :D[/quote
:thumbup:
ik heb toen met 7 weken een echo gehad omdat ik wat lichtbruine afscheiding had en in de stress zat.
En toen zag ik een klein knipperlichtje!
Succes morgen!!!
Sorry, was van al het gedoe vergeten jullie op de hoogte te houden! Tot nu toe dus goed nieuws! Morgen weer een echo, hoop dat het wat gegroeid is